Laat die kraan erbuitenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies. Als je dan hard genoeg werkt kun je die onhandigheid overal toepassen
Struikelen in autozaken, locaties van kranen, met spoed bomen knuffelen
Is wakker zijn op zo'n dag niet al training genoeg?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ging vandaag toch ook nog allemaal trainen en dergelijke?
Ik zie hier veel wolkjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Even een kleine wandeling gemaakt naar de supermarkt en het zweet druipt van m'n voorhoofd.
Lekker weertje verder
Je keukenkraan buiten zetten is denk ik nog onhandigerquote:
Nee. Le Mans > al het anderequote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ging vandaag toch ook nog allemaal trainen en dergelijke?
Hier is het ook echt compleet dichtgetrokken. Maakt voor de broeierigheid niet veel uit.quote:
Heb je ook wat bijdehandjes bij de druppeltjes genomen vandaag ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je keukenkraan buiten zetten is denk ik nog onhandiger
Worden maar weinig hapjes vandaag dusquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Le Mans > al het andere
Behalve dan dat kleine uitstapje wat ik vanavond heb
Nee die druppeltjes neem ik pas bij het slapengaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook wat bijdehandjes bij de druppeltjes genomen vandaag ofzo
Het kijken daarvan heeft me nooit echt kunnen boeien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb al snacks in huis gehaald voor Le Mans
Oh dat scheelt, bij die veel te dure restaurants krijg je altijd van die zuinige portiesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat uitstapje is naar een veel te duur restaurant
Ik wacht nu al een week op mijn reparatieverzoek betreffende het feit dat ik mijn schuur niet meer in kanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Reparatieverzoek ingediend. Ik kon neiet kiezen dat water te warm is uit de kraan; dus heb ik gekozen voor geen warm water. De opmerking bij gezet dat water te heet wordt als 38 graden zet.
Dan weet ik niet wat je ontbijt wasquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die druppeltjes neem ik pas bij het slapengaan
Daarom is het rustig in F1 subforum. Ga straks kijken hoe laat de supportraces van Canada beginnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb al snacks in huis gehaald voor Le Mans
Over het straatgedeelte rijden is wel leuk, al heeft me dat ook een boete opgeleverdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kijken daarvan heeft me nooit echt kunnen boeien.
Als de fun hoger was dan de boete maakt het niet uit tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het straatgedeelte rijden is wel leuk, al heeft me dat ook een boete opgeleverd
Eerst volgende moment bij 20-6. Hopelijk kan ik de temperatuur kraan laag genoeg dat aangenaam is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht nu al een week op mijn reparatieverzoek betreffende het feit dat ik mijn schuur niet meer in kan
Is dat bedoeld tegen nachtmerries?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die druppeltjes neem ik pas bij het slapengaan
Nietsquote:
ketel lager zetten geen optie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst volgende moment bij 20-6. Hopelijk kan ik de temperatuur kraan laag genoeg dat aangenaam is.
Zelfs thuiszorg mevrouw schrok ervan.
Kutlevenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst volgende moment bij 20-6. Hopelijk kan ik de temperatuur kraan laag genoeg dat aangenaam is.
Zelfs thuiszorg mevrouw schrok ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |