eentje met verschillende zenders?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Heb met een lotgenootje een jubileumfeestje uitgedacht. Zij is over 2 weken ook 3 jaar ziek.
We doen een silent disco
Maar dan met noise cancelling koptelefoon
En zonder muziek
En zonder dansen.
Gewoon vanuit huis.
De sfeer zit er al goed in
Ik vond het gisteren ook geen succes om te wandelen want dat zijn meestal routes tussen de 10-15 km, dus ben gaan fietsen. Ik vergeet elke keer hoe heuvelachtig de Veluwe is.... Dus die voelde ik gisteren wel in mijn benenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
Niet heel denderend wandelweer, korter gelopen dan ik wilde, maar ik vertrouw het weer niet. Af en toe wat warme regendruppels in je nek en gerommel in de verte terwijl je over dijkjes in de polder loopt is toch niet heel lekker lopen.
Ja, je kan switchen tussen ambient noise aan of uitquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eentje met verschillende zenders?
Ja en de luchtvochtigheid is ook niet echt bevorderlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren ook geen succes om te wandelen want dat zijn meestal routes tussen de 10-15 km, dus ben gaan fietsen. Ik vergeet elke keer hoe heuvelachtig de Veluwe is.... Dus die voelde ik gisteren wel in mijn benen
Zeer verstandigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
Niet heel denderend wandelweer, korter gelopen dan ik wilde, maar ik vertrouw het weer niet. Af en toe wat warme regendruppels in je nek en gerommel in de verte terwijl je over dijkjes in de polder loopt is toch niet heel lekker lopen.
Ja gelukkig is het minder heetquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de luchtvochtigheid is ook niet echt bevorderlijkHet is wel 6 graden kouder dan gisteren, dat helpt wel iets
Hmm. Ambient is een muziekgenre. Noise ook. Zou er ambient noise muziek bestaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, je kan switchen tussen ambient noise aan of uit
Ja verstandig is mijn middle namequote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeer verstandig
Ik werd vannacht in bed ook zomaar overvallen door onweer
Oh, ik dacht dat het 'onhandig' wasquote:
Ambient kan best fijne muziek zijn, totdat het te lang opstaat en je helemaal onrustig wordt van dat gezweefquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ambient is een muziekgenre. Noise ook. Zou er ambient noise muziek bestaan?
Dit klinkt als van die superzenuwachtige ettermuziekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ambient is een muziekgenre. Noise ook. Zou er ambient noise muziek bestaan?
Nee dat zit niet in mijn naam, dat is gewoon een van mijn specialiteitenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het 'onhandig' was
Maar dat is geen muziek, gewoon omgevingsgeluid. Een mix van die twee muziekgenres zou iets compleet anders zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
google geeft dit... maar daar zou ik juist kriegelig van worden
Bekijk deze YouTube-video
Ahja dat is wel logischquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zit niet in mijn naam, dat is gewoon een van mijn specialiteiten
ess stelde dan ook als eerste bericht,quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat is geen muziek, gewoon omgevingsgeluid. Een mix van die twee muziekgenres zou iets compleet anders zijn.
Ja moet je ook wel een beetje talent en aanleg voor hebben, en dat dan zo goed als mogelijk benuttenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat is wel logisch
Dat is een verworven skill
Ja precies. Als je dan hard genoeg werkt kun je die onhandigheid overal toepassenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet je ook wel een beetje talent en aanleg voor hebben, en dat dan zo goed als mogelijk benutten
En ik zei iets anders. Als je op ess reageert, niet mij quoten want dan denk ik dat je het tegen mij hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ess stelde dan ook als eerste bericht,
geen muziek, geen dansen
Je ging vandaag toch ook nog allemaal trainen en dergelijke?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Even een kleine wandeling gemaakt naar de supermarkt en het zweet druipt van m'n voorhoofd.
Lekker weertje verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |