abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:49:28 #51
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217940325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat is dus iets heel anders. Bedankt dat je het zelf even zo goed neerzet.

Wel opvallend dat we naarstig zoeken naar indexen en of er een transgender naar het ESF is gestuurd, maar dat we heel krampachtig de uitspraken van de meest invloedrijke minister niet zien. Een man die zichzelf openlijk homofoob en facist noemt lijkt me toch als Israëlische homo niet heel geruststellend, ongeacht of er op dat moment wel of niet in Saudi Arabië een homo wordt opgehangen.
Data en feiten geven een beter inzicht dan een uitspraak van één minister. Maar waarom stop je de volgende keer tijdens jouw Hadj niet in Tel-Aviv? Dan kun je zelf de proef op de som nemen. Vraag mensen daar hoe zij over homoseksualiteit denken en vervolgens in Mekka. Je zult versteld staan van de verschillen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:51:28 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940340
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D voor iemand die zichzelf ontzettend belezen noemt is dit wel heel matig. Lees nou gewoon eens wat ik zeg en reageer dáárop, dat praat wat makkelijker.
Uhm, dat ik met primaire bronnen kom is een matige uiting van belezen zijn?

De krampachtigheid hier zit vooral bij jou. In weerwil van die bronnen - en gewone basale kennis van de wereld - probeer je op nogal opzichtige wijze het enige LGBTQ-tolerante land in heel dat midden oosten af te schilderen als eigenlijk ook helemaal niet zo veilig, en net zo barbaars en wreed als 'de omringende landen', want een minister in Israël heeft iets gezegd.

Je uitspraak dat 'het voor geen meter klopt' dat Israël i.v.m. de rest van M.O. een veilige haven voor LGBTQ is, is aantoonbaar onwaar en met data weerlegd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217940353
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De meest invloedrijke Israëlische minister noemt zichzelf een facistische homofoob. Dan blijf je vrij dicht bij het onderwerp of Israël wel zo’n fijn land is voor homo’s in tegenstelling tot de regio. Maar zodra jij het bokkensprongen noemt ben ik gerustgesteld dat ik vrij juist zit.
Dat is een homofobe minister, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het in Israel niet veilig is voor homo's, dat is het namelijk wel. De mening van een mafkees op een hoge positie doet daar niks aan af. Je kan in Tel Aviv of Jerusalem gewoon hand in hand met je vriend over straat, dat kun je hier in Utrecht niet eens zonder bepaalde risico's te lopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:53:27 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940355
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Data en feiten geven een beter inzicht dan een uitspraak van één minister.
Dat klopt. Maar als de minister van financiën zichzelf openlijk fascist en homofoob noemt kunnen moeilijk jezelf nog op de borst kloppen qua homorechten. Dat is overigens iets anders dan wensen dat je in Aleppo zit wanneer je in Tel Aviv woont.
Dit, dus.
pi_217940359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Religieuze kringen? Of de minister van Financiën? De ministerspost met veruit de meeste macht stel je aan terwijl je op de hoogte bent van de volgende uitspraken?
[..]
Of
[..]
Nee, dat is inderdaad het toonbeeld van een overheid die echt ontzettend begaan is met het lot van de homoseksuelen in het land. Maar ga vooral door met je bijzonder vermakelijke act om dit recht te lullen :)
Wat is nu eigenlijk je probleem? Ja, de man komt er rond voor uit dat hij niks van homo's wil weten.
Die mensen bestaan. En ze wonen overal en nergens. Ik heb liever dat iemand hier gewoon eerlijk over is, dan dat hij gaat lopen huichelen.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:54:40 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940364
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar als de minister van financiën zichzelf openlijk fascist en homofoob noemt kunnen moeilijk jezelf nog op de borst kloppen qua homorechten. Dat is overigens iets anders dan wensen dat je in Aleppo zit wanneer je in Tel Aviv woont.
Want die ene minister vertegenwoordigt niet alleen het hele land, hij vertegenwoordigt ook de hele geschiedenis va dat land. En de normen en waarden. En de publieke opinie.

Echt... wat wil je nu precies horen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:55:40 #57
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is een homfobe minister,
Die zichzelf ook openlijk fascist noemt. En dat krijgt dan de belangrijkste ministerspost die er is? Dan ben je geen veilige haven meer. Linksom of rechtsom heb je dan toch als homoseksueel een probleem in dat land.
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:56:28 #58
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat is nu eigenlijk je probleem? Ja, de man komt er rond voor uit dat hij niks van homo's wil weten.
Die mensen bestaan. En ze wonen overal en nergens. Ik heb liever dat iemand hier gewoon eerlijk over is, dan dat hij gaat lopen huichelen.
Zeker! De belangrijkste ministerspost wil je altijd geven aan iemand die zichzelf homofoob en fascist noemt. Regel 1 in de politiek.
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 12:56:57 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Die zichzelf ook openlijk fascist noemt. En dat krijgt dan de belangrijkste ministerspost die er is? Dan ben je geen veilige haven meer. Linksom of rechtsom heb je dan toch als homoseksueel een probleem in dat land.
Oh, het is geen veilige haven meer.

Vertel: welke anti-LGBTQ wetten zijn ingevoerd en welke LGBTQ-rechten zijn ingeperkt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217940384
quote:

[..]
Ik durf met zekerheid te stellen dat de homoseksueel nu wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan de uitspraken van een minister.
pi_217940385
quote:

[..]
Dat is gewoon een vent die zich openlijk belachelijk maakt, ik denk dat er niet een homo is in Israel die door hem slapeloze nachten heeft.
pi_217940397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Zeker! De belangrijkste ministerspost wil je altijd geven aan iemand die zichzelf homofoob en fascist noemt. Regel 1 in de politiek.
Gekkies heb je overal, wij hadden bijna een MP die het liefst alle Marokkanen zou deporteren. Zo heeft elk land wel een speciaal geval.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:02:01 #63
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940402
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is gewoon een vent die zich openlijk belachelijk maakt, ik denk dat er niet een homo is in Israel die door hem slapeloze nachten heeft.
Maar nu gaan we dingen door elkaar halen. Je belangrijkste minister die zichzelf fascist noemt is wel een ander niveau dan zichzelf openlijk belachelijk maken? Laten we Nederland even een beschaafde democratie noemen; als dat hier gebeurt is het toch gewoon politieke crisis cq. val van het kabinet. Dat hele riedeltje van Israël als baken van licht in een omgeving van duisternis is helaas echt al wel wat jaren geleden. Helaas.
Dit, dus.
pi_217940403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Financieën is de belangrijkste minsterpost in Israel? En deze baan is gegaan naar een homofoob én fascist?
Wat een vuile jodenstreek zeg!

Is dit de reactie waar je op zat te wachten?
pi_217940423
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar nu gaan we dingen door elkaar halen. Je belangrijkste minister die zichzelf fascist noemt is wel een ander niveau dan zichzelf openlijk belachelijk maken? Laten we Nederland even een beschaafde democratie noemen; als dat hier gebeurt is het toch gewoon politieke crisis cq. val van het kabinet. Dat hele riedeltje van Israël als baken van licht in een omgeving van duisternis is helaas echt al wel wat jaren geleden. Helaas.
Als je een publieke functie hebt en je noemt jezelf een homofobe fascist, dan denk ik dat je rustig kan concluderen dat er bij meneer een steekje los zit. Dat Israel zo'n ongeleid projectiel zo'n gewichtige portefeuille geeft moeten ze daar lekker zelf weten.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:05:25 #66
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Financieën is de belangrijkste minsterpost in Israel?
Dat is in elk land zo. Je bent de baas van de portemonnee, die baan heeft de meeste macht. Dus ga je even goed kijken naar wat voor persoon die macht gaat en in Israel komen ze dan met hem. Precies mijn punt :)
Dit, dus.
pi_217940428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat is in elk land zo. Je bent de baas van de portemonnee, die baan heeft de meeste macht. Dus ga je even goed kijken naar wat voor persoon die macht gaat en in Israel komen ze dan met hem. Precies mijn punt :)
Ik denk dat in Israel de meest belangrijke post defensie is.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:08:52 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940440
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als je een publieke functie hebt en je noemt jezelf een homofobe fascist, dan denk ik dat je rustig kan concluderen dat er bij meneer een steekje los zit. Dat Israel zo'n ongeleid projectiel zo'n gewichtige portefeuille geeft moeten ze daar lekker zelf weten.
Zeker, helemaal zelf weten. Maar daarmee lijkt het me wel logisch dat mensen de borstklopperij van veilige haven voor homo’s met een korreltje zout gaan nemen.
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:09:55 #69
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk dat in Israel de meest belangrijke post defensie is.
En waar moet de minister van defensie aankloppen om al z’n uitgaven te kunnen doen?
Dit, dus.
pi_217940454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Zeker, helemaal zelf weten. Maar daarmee lijkt het me wel logisch dat mensen de borstklopperij van veilige haven voor homo’s met een korreltje zout gaan nemen.
Of ze nemen hem niet serieus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:12:15 #71
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Of ze nemen hem niet serieus.
Ja. Dat zal het zijn.
Dit, dus.
pi_217940482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En waar moet de minister van defensie aankloppen om al z’n uitgaven te kunnen doen?
Gunst ja, je hebt gelijk. Want die defensiekerel moet niet denken dat hij zijn zoon kan toestaan om te trouwen met die leuke jongen van hiernaast, dan kan dat stroopsoldaatje mooi fluiten naar zijn geld.

Geloof jij nu echt dat een homohater Israel voor de leeuwen kan gooien als iemand van de andere, mindere posten, het wagen oneens met zijn opvattingen?
Of dat hij zijn eigenbelang voor landsbelang zou laten gaan?

Mijn wartaal even doorgestreept. :@

Hij klopt aan bij die homohater. En dan? Juist op dit punt moet hij bewijzen dat hij het waard is om het geld te beheren.

[ Bericht 13% gewijzigd door Hiddendoe op 14-06-2025 13:23:59 ]
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:15:19 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940484
quote:

[..]
Dat zal wel meevallen, gezien de harde data.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:16:11 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217940497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Gunst ja, je hebt gelijk. Want die defensiekerel moet niet denken dat hij zijn zoon kan toestaan om te trouwen met die leuke jongen van hiernaast, dan kan dat stroopsoldaatje mooi fluiten naar zijn geld.

Geloof jij nu echt dat een homohater Israel voor de leeuwen kan gooien als iemand van de andere, mindere posten, het wagen oneens met zijn opvattingen?

Waarom niet? Doet Netanyahu ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:17:41 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940516
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Opnieuw: niet conform de data.

Je wil graag dat het anders is, want dat past in het hele woke pro-Palestina verhaal dat je met ziel en zaligheid hebt omarmd, maar een simpele google zoekopdracht wijst al heel snel uit dat op vrijwel alle zaken Israël inderdaad positief afsteekt tegen de rest van de M.O. Homo- en vrouwenrechten, werknemersrechten, onderwijs, zorg en welvaart, dat soort dingen.

Dat past alleen niet in het huidige frame, dus wordt er van alles geprobeerd om Israël die status te ontkennen.

Uiteindelijk is het allemaal nogal smerig, dat spelletje.

Oh, en jaartjes geleden? De data die ik gegeven heb zijn van 2025.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:19:45 #76
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940538
quote:

[..]

:') deze conclusie is even dom als creatief. Welk deel is nou precies te moeilijk voor je?

Israël heeft een homofobe fascist op de belangrijkste ministerspost gezet. Dat is voor de homorechten niet heel bevordelijk dus de conclusie dat Israël een baken van licht is in de omgeving nemen veel mensen terecht met een korrel zout.

Makkelijker kan ik het niet maken.
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:21:40 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:') deze conclusie is even dom als creatief. Welk deel is nou precies te moeilijk voor je?

Israël heeft een homofobe fascist op de belangrijkste ministerspost gezet. Dat is voor de homorechten niet heel bevordelijk dus de conclusie dat Israël een baken van licht is in de omgeving nemen veel mensen terecht met een korrel zout.

Nee, dat nemen enkel mensen met een inherente anti-Israël agenda. Waarmee wederom wordt aangetoond dat het nooit over daadwerkelijke zorg om rechten van mensen gaat. Je zou het moeten toejuichen, dat daar in de omgeving nog een plek is waar vrouwen, homo's en andersdenkenden gelijke rechten hebben. Edoch, die plek heet Israël, en dus raakt men in bepaalde contreien weer direct van de leg.

De rest kan namelijk gewoon cijfers duiden. En dan is Israël inderdaad een baken van licht in de omgeving.

Alleen: dat kan en mag niet, dat verstoort het simplistische zwart-wit goed-fout wereldbeeld van de groenrode alliantie, die trouwens op termijn juist vanwege LGBTQ nog heel interessant gaat worden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:24:33 #78
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat nemen mensen met een inherente anti-Israël agenda.
Ah, het complotargument kom vanzelfsprekend boven drijven als je echt écht niks meer hebt :D voorspelbaar, maar vermakelijk.
Dit, dus.
pi_217940599
quote:

[..]

Mijn wartaal even doorgestreept. :@

Hij klopt aan bij die homohater. En dan? Juist op dit punt moet hij bewijzen dat hij het waard is om het geld te beheren.
Update. Anders wordt dit niet gelezen.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:26:46 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217940606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ah, het complotargument kom vanzelfsprekend boven drijven als je echt écht niks meer hebt :D voorspelbaar, maar vermakelijk.
Complot?

Je negeert keiharde data en cijfers die je uitspraken stuk voor stuk weerleggen.

Niet alleen heb ik dus wel degelijk iets (data en cijfers), juist het glashard ontkennen daarvan kan je inderdaad niet anders duiden dan een inherente anti-Israël bias.

Het grappige is dat jij degene bent die werkelijk niets hebt. Op mijn vraag welke rechten LGBTQ is ontnomen in Israël, of welke wetten er tegen LGBTQ zijn ingevoerd, komt ook geen antwoord.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:29:03 #81
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217940618
quote:

[..]
Nou ja, het is te hopen dat de meeste mensen nog wel logisch kunnen nadenken. Al moet je je dat tegenwoordig ook afvragen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217940636
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Onzin. Vergelijk de homorechten van Israel met die van de omringende landen. Dan kom je er vanzelf achter waar een licht brandt en waar het stikdonker is.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:33:38 #83
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217940665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
*kijkt om zich heen of hij (de geest van) Ralph Inbar kan zien*
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:37:08 #84
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940702
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Complot?

Je negeert keiharde data en cijfers die je uitspraken stuk voor stuk weerleggen.

Niet alleen heb ik dus wel degelijk iets (data en cijfers), juist het glashard ontkennen daarvan kan je inderdaad niet anders duiden dan een inherente anti-Israël bias.

Het grappige is dat jij degene bent die werkelijk niets hebt. Op mijn vraag welke rechten LGBTQ is ontnomen in Israël, of welke wetten er tegen LGBTQ zijn ingevoerd, komt ook geen antwoord.
Maar daar heeft niemand, en dus ook ik, het niet over gehad. Enige wat ik stel is dat het met dat Baken van licht-borstklopperij wel meevalt. Sowieso kun je je afvragen waar je mee bezig bent, buiten de homofobe quotes om, als je iemand die zichzelf openlijk fascist noemt een bijzonder belangrijke ministerspost geeft. Dan ben je in het algeheel niet snel een baken van licht.
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:38:41 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Onzin. Vergelijk de homorechten van Israel met die van de omringende landen. Dan kom je er vanzelf achter waar een licht brandt en waar het stikdonker is.
Het is voor een homo beter in Israël dan in saudi-Arabië. Zeker.

Maar de belangrijkste minister die ze beesten noemt een een alternatieve beestenparade naast de gaypride wil organiseren? Mwa, dan is mijn definitie van baken van licht klaarblijkelijk net wat anders.
Dit, dus.
pi_217940893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is voor een homo beter in Israël dan in saudi-Arabië. Zeker.

Maar de belangrijkste minister die ze beesten noemt een een alternatieve beestenparade naast de gaypride wil organiseren? Mwa, dan is mijn definitie van baken van licht klaarblijkelijk net wat anders.
Only in Israel. Een homofobe fascist die op de alternatieve toer gaat. Helemaal te wauw, toch? :s)
  zaterdag 14 juni 2025 @ 14:03:41 #87
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217940908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Only in Israel. Een homofobe fascist die op de alternatieve toer gaat. Helemaal te wauw, toch? :s)
Eh. Wat?
Dit, dus.
pi_217940933
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Eh. Wat?
alternatieve beestenparade naast de gaypride wil organiseren.
Dus geen of/of maar en/en.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 14:22:18 #89
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_217941065
Jongens @Buitendam geeft niets om homo's hij wil gewoon lekker haten op Israël (over de ruggen van anderen) zoals al zijn geloofsgenoten.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_217941224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:22 schreef SilverMane het volgende:
Jongens @:Buitendam geeft niets om homo's hij wil gewoon lekker haten op Israël (over de ruggen van anderen) zoals al zijn geloofsgenoten.
Stel je voor dat je 1 goed woordje over hebt voor een land als Israel, dat kan niet!
Israel is HET kwaad! Daar kan niets aan goed zijn anders vervalt het denkbeeld van 1 kwaadaardige vijand en 1 zielig slachtoffertje.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 14:45:06 #91
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_217941253
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:40 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Stel je voor dat je 1 goed woordje over hebt voor een land als Israel, dat kan niet!
Israel is HET kwaad! Daar kan niets aan goed zijn anders vervalt het denkbeeld van 1 kwaadaardige vijand en 1 zielig slachtoffertje.
Ze zijn op de èèn of andere manier zogenaamd ook altijd rete goed geïnformeerd. Alsof hij zelf goed zou bijhouden wat voor (persoonlijke ) opinies ministers erop na houden van welk ander land.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_217942020
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Bijna alsof het niet slim is om zoiets te doen terwijl de raketten uit de hemel vallen.
Gegeven dat de aarde met een overbevolkingsprobleem zit, zou ik zeggen...
  zaterdag 14 juni 2025 @ 16:25:54 #93
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217942175
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
alternatieve beestenparade naast de gaypride wil organiseren.
Dus geen of/of maar en/en.
Ik heb geen idee welk punt je nu wilt maken?
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 16:26:48 #94
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217942186
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:45 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Ze zijn op de èèn of andere manier zogenaamd ook altijd rete goed geïnformeerd. Alsof hij zelf goed zou bijhouden wat voor (persoonlijke ) opinies ministers erop na houden van welk ander land.
Dat kun je vrij simpel via de media volgen. De uitspraken van ministers.

Maar ik ben blij dat het in je straatje past :)
Dit, dus.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 21:37:26 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217946034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar daar heeft niemand, en dus ook ik, het niet over gehad. Enige wat ik stel is dat het met dat Baken van licht-borstklopperij wel meevalt. Sowieso kun je je afvragen waar je mee bezig bent, buiten de homofobe quotes om, als je iemand die zichzelf openlijk fascist noemt een bijzonder belangrijke ministerspost geeft. Dan ben je in het algeheel niet snel een baken van licht.
Nee, dat valt niet mee.

Israël is het eerste land dat de lijst qua LGBTQ-rechten in het Midden-Oosten aanvoert.

Met een GIGANTISCHE afstand met de rest van de landen aldaar.

Komt wellicht niet uit in je narratief, de statistieken spreken voor zich.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 juni 2025 @ 21:41:05 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217946072
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 14:22 schreef SilverMane het volgende:
Jongens @:Buitendam geeft niets om homo's hij wil gewoon lekker haten op Israël (over de ruggen van anderen) zoals al zijn geloofsgenoten.
Dit.

Buitendam en z'n pro-Pallie deugneuzen weten dat Israël inderdaad een licht in de duisternis is wat betreft de meest basale mensenrechten voor vrouwen, LGBTQ en andersdenkenden, maar sinds 7 oktober - wat eigenlijk een 'heel logisch daad van verzet' was, moet Israël afgebeeld worden als net zo'n theocratisch hell-hole als de omringende landen.

Ik zeg je dit: uiteindelijk zal 'progressief' Nederland in haar slaafse wens islamieten tevreden te houden ook LGBTQ laten vallen als een baksteen.

Quote mij op dit. De dagen gaan nog komen dat die deughoek homohaat vanuit islamitische hoek gaat goedpraten en faciliteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217946849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 11:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Die zijn gestopt met het van flats gooien van flikkers.
Ja, nu ze nog maar 20 cm hoog zijn was het gewenste effect weg.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 22:35:36 #98
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217946903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 10:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De gay pride van Libanon is over een maand in Beiroet.
:')
  zaterdag 14 juni 2025 @ 22:36:36 #99
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217946917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 10:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mwa, de man met de belangrijkste ministerspost (financiën) had een beast-parade voorgesteld om de treffende gelijkenis tussen beesten en de deelnemers van de Gay-parade te laten zien. Gaaf land, Israël.
:') slinger jezelf weg, circusclown.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 23:18:26 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_217947481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 16:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat kun je vrij simpel via de media volgen. De uitspraken van ministers.

Maar ik ben blij dat het in je straatje past :)
Ben jij gewoon een kaaskop of een moslim? Serieuze vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')