SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh heerlijk, zo'n ochtendwandeling. Alles goed met Ambar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er al een uur wandelen opzittenHow can I make this topic about me?![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
Fanatieke muis op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zo'n ochtendwandeling. Alles goed met Ambar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh had weer niet gelezen eigenlijk. maar ik ben dan net zo iemand als met de klassieker film twister. laat ff wat zand uit mijn hand vallen.... en daaraan zie ik wat het weer gaat worden.
LOL. dikke bs natuurlijk, maargoed ik woon ook al 41 jaar hier aan de kust, ken dit enzo.
gegarandeerd geen dikke onweer vandaag aan de westkust.
KNMI kan code geel wel intrekken.Do what you love, love what you do!![]()
Dit houdt ook maar niet op he om te janken
Iran en Israël hebben elkaar in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw bestookt met raketten, na de Israëlische aanval een nacht eerder. In Israël zijn zeker drie doden gevallen. In Teheran is brand uitgebroken op een luchthaven.
https://www.nu.nl/midden-(...)doden-in-israel.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd. wereld in brand beetje. soms ben ik er echt klaar mee al dat gezeik en politieke spelletjes. damn zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Dit houdt ook maar niet op he om te janken
Iran en Israël hebben elkaar in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw bestookt met raketten, na de Israëlische aanval een nacht eerder. In Israël zijn zeker drie doden gevallen. In Teheran is brand uitgebroken op een luchthaven.
https://www.nu.nl/midden-(...)doden-in-israel.html
zal nooit gezegd worden btw, maar garandeer je Trumo weet meer als wat ze nu vertellen. of zit er wss achter ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop dat het keihard gaat onweren bij jouquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:37 schreef kree het volgende:
owh had weer niet gelezen eigenlijk. maar ik ben dan net zo iemand als met de klassieker film twister. laat ff wat zand uit mijn hand vallen.... en daaraan zie ik wat het weer gaat worden.
LOL. dikke bs natuurlijk, maargoed ik woon ook al 41 jaar hier aan de kust, ken dit enzo.
gegarandeerd geen dikke onweer vandaag aan de westkust.
KNMI kan code geel wel intrekken.
Don't follow me. I am lost too
Ja wie is er niet klaar mee. Maar helaas zijn die lui er niet klaar mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. wereld in brand beetje. soms ben ik er echt klaar mee al dat gezeik en politieke spelletjes. damn zeg.
EN het wordt voor ons ook steeds kritiekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik volg het al niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. wereld in brand beetje. soms ben ik er echt klaar mee al dat gezeik en politieke spelletjes. damn zeg.
Zinloos druk maken.Don't follow me. I am lost too
We hebben samen heerlijk geslapen. Hij in het midden van het bed, ik op het randje. Het is hem vergeven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zo'n ochtendwandeling. Alles goed met Ambar?
Bij wakker worden weet hij wat er komen gaat dus hij was iets te enthousiast en begon te blaffen. Ik hoop dat de buuf ons kan vergeven.
Lekker gewandeld door de buurt, en toen liepen we richting huis en dat vond Meneer niet oke, dus hebben we een detour gedaan.
Zijn maag is gevuld, dus hij ligt weer te slapen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
haha dat zou mooi zijn idd. maar oke weerman * kree voorspeld niks. msssssss heel laat in de avond.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat het keihard gaat onweren bij jouDo what you love, love what you do!![]()
Toch weer bij jou in bed dus en niet in zijn mandje?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben samen heerlijk geslapen. Hij in het midden van het bed, ik op het randje. Het is hem vergeven.
Bij wakker worden weet hij wat er komen gaat dus hij was iets te enthousiast en begon te blaffen. Ik hoop dat de buuf ons kan vergeven.
Lekker gewandeld door de buurt, en toen liepen we richting huis en dat vond Meneer niet oke, dus hebben we een detour gedaan.
Zijn maag is gevuld, dus hij ligt weer te slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging van tot 10 uur in bed rotten naar om 7 uur eruit voor een wandeling. Moet niet gekker worden.quote:Trotste mama van Ambar
Heb je ook 10 uur geslapen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van tot 10 uur in bed rotten naar om 7 uur eruit voor een wandeling. Moet niet gekker worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dus al aantal km op pad dan nu onderhand?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging van tot 10 uur in bed rotten naar om 7 uur eruit voor een wandeling. Moet niet gekker worden.Do what you love, love what you do!![]()
Ja een wandeling van een uurtje zegt ze toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet in zijn mandje. Hij ging gisterenavond heel sneaky door de gang lopen om naar de slaapkamer te kijken en dan rende hij weer terug naar de woonkamer. Beetje piepen daar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch weer bij jou in bed dus en niet in zijn mandje?
Dus ik toch maar even kijken, toen was het met een beetje geruststelling huppa hij lag op bed.
Ik vind het niet erg, want we slapen beide beter als hij op bed ligt.Trotste mama van Ambar
Nee 7 uurtjes vannacht zonder tussendoor wakker te zijn. Dat is als in alleen slaap wel andersquote:Trotste mama van Ambar
Even gekeken, maar ik ben een beetje klaar met sponsorwandelingen. Bovendien ben ik net gisteren ontslagen dus de laatste maanden nauwelijks getraind.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:11 schreef kree het volgende:
heeeeej maar @:DJMO jij was van het wandelen, had het helemaal ff niet gevolgd maar is wandeltocht hier vandaag? kippenloop?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ALs je het niet erg vind dan is het prima toch, hij vind het ook fijn schijnbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet in zijn mandje. Hij ging gisterenavond heel sneaky door de gang lopen om naar de slaapkamer te kijken en dan rende hij weer terug naar de woonkamer. Beetje piepen daar.
Dus ik toch maar even kijken, toen was het met een beetje geruststelling huppa hij lag op bed.
Ik vind het niet erg, want we slapen beide beter als hij op bed ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, dan is het dan in dat opzicht zeker geslaagd dat hij bij je op bed ligquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee 7 uurtjes vannacht zonder tussendoor wakker te zijn. Dat is als in alleen slaap wel anders
Heerlijk 7 uur aan een stuk slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat het zo goed klikt tussen julliequote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet in zijn mandje. Hij ging gisterenavond heel sneaky door de gang lopen om naar de slaapkamer te kijken en dan rende hij weer terug naar de woonkamer. Beetje piepen daar.
Ik vind het niet erg, want we slapen beide beter als hij op bed ligt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: