SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja dat is wel rond lunchtijd geloof ik. Maar wil eerst nog even in Meersburg rondkijken. Dat schijnt machtig interessant te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hee als je gaat lopen naar Hagnau kom je langs een leuk en goed restaurant in Meersburg, aan het water buiten het centrum. Rebgut Hagnau. Daar zitten we vaak op het terras bij mooi weer. Leuk uitzicht, ene kant water, andere kan berg met wijnranken.
Object uit slang verwijderd en nu hopen dat de compressor straks weer aan gaatquote:
Is mooi, wel klein dus heel veel tijd ben je er niet kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel rond lunchtijd geloof ik. Maar wil eerst nog even in Meersburg rondkijken. Dat schijnt machtig interessant te zijn.
Wat voor object zat er in de slang, en hoe is het er in gekomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Object uit slang verwijderd en nu hopen dat de compressor straks weer aan gaat
Ja maar ja al die dorpjes zijn klein.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is mooi, wel klein dus heel veel tijd ben je er niet kwijt denk ik.
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor object zat er in de slang, en hoe is het er in gekomen?
Die heeft het ook te warm om te werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgen
Nog geen teken van leven.
Bijzonder om hem tussen de plastic tassen te leggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plastic tas. Hij lag tussen de plastic tassen opgeborgen
Nog geen teken van leven.
Omdat het gisteren nog prima te doen was binnen en ik pas net thuis ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder om hem tussen de plastic tassen te leggenEn waarom zet je hem ook nu pas aan, het is al 2 dagen warm?
Gisteren was het nog wel ok ja, nu koelt het gewoon nauwelijks af, 23.30 en nog steeds 26+quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het gisteren nog prima te doen was binnen en ik pas net thuis ben.
Binnentemperatuur is met 24 nog wel ok, maar die luchtvochtigheid is echt vies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het nog wel ok ja, nu koelt het gewoon nauwelijks af, 23.30 en nog steeds 26+
Ja diequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedoelde u https://www.rebgut-haltnau.de/@:kwiwi
Hier is het beneden al 26 binnen, dus zal boven nog wel erger zijn, raam open zetten heeft nu ook weinig zinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnentemperatuur is met 24 nog wel ok, maar die luchtvochtigheid is echt vies.
Wel mooi want dat is al halverwege de wandeling dan. Plannen worden beterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die
Je kunt daar ook met een biertje in een loungestoel aan het water zitten.
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een half huis laten aanbouwen in de tuin. En vorige week alle ramen laten vervangen, deze week alle binnendeuren. Volgende 2 weken de tuin. Nou dan ben ik er echt wel even klaar mee.
Zo'n modelbaan maar voor buiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik dan wel. Ik moet eigenlijk nog iets op plat dak laten doen, maar dat stel ik ook uit omdat ik even geen zin heb in gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |