SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Als je het kan vinden; den Eelder.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
DOT deze vla is zoooooveeeeel beter
Bijna zoals oma het vroeger maakte.![]()
quote]Op vrijdag 13 juni 2025 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe anderen oordelen over jou?
[/quote]
Zeker, minder hard dan ik over mijzelf oordeel![]()
Zeker, minder hard dan ik over mijzelf oordeelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 juni 2025 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe anderen oordelen over jou?
[/quote]
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
O, ha dat ik er niet zelf op gekomen benquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet 'm op koud zetten he, niet op warm![]()
![]()
Den eelder ken ik wel. Dit is van de lokale zuivelboerderijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je het kan vinden; den Eelder.
Bijna zoals oma het vroeger maakte.in echte flessen ouderwets enzo
![]()
er was mij zwaar onweer beloofd in ZW einde namiddag.
voorlopig, ik voorspel, weerman kree, gaat niet gebeuren.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, minder hard dan ik over mijzelf oordeel
[/quote]
Gap neem mij niet zo serieus![]()
Die is nog beter?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Den eelder ken ik wel. Dit is van de lokale zuivelboerderijin echte flessen ouderwets enzo
![]()
![]()
Gap neem mij niet zo serieusquote:
[/quote]
Dit is ONZ, ik neem niemand serieus.~FEYENOORD~
Aaaah ik kan zo kwaad worden als de quotes niet kloppen~FEYENOORD~
hahaha ik snap jequote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Aaaah ik kan zo kwaad worden als de quotes niet kloppen
Do what you love, love what you do!![]()
[quote]Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
/quote]![]()
![]()
![]()
Maar ik ben ook te lui om het aan te passen~FEYENOORD~
En dan quote je ze zelf ook nogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: