SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Als je het kan vinden; den Eelder.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
DOT deze vla is zoooooveeeeel beter
Bijna zoals oma het vroeger maakte.![]()
quote]Op vrijdag 13 juni 2025 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe anderen oordelen over jou?
[/quote]
Zeker, minder hard dan ik over mijzelf oordeel![]()
Zeker, minder hard dan ik over mijzelf oordeelquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 juni 2025 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe anderen oordelen over jou?
[/quote]
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
O, ha dat ik er niet zelf op gekomen benquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet 'm op koud zetten he, niet op warm![]()
![]()
Den eelder ken ik wel. Dit is van de lokale zuivelboerderijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je het kan vinden; den Eelder.
Bijna zoals oma het vroeger maakte.in echte flessen ouderwets enzo
![]()
er was mij zwaar onweer beloofd in ZW einde namiddag.
voorlopig, ik voorspel, weerman kree, gaat niet gebeuren.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, minder hard dan ik over mijzelf oordeel
[/quote]
Gap neem mij niet zo serieus![]()
Die is nog beter?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Den eelder ken ik wel. Dit is van de lokale zuivelboerderijin echte flessen ouderwets enzo
![]()
![]()
Gap neem mij niet zo serieusquote:
[/quote]
Dit is ONZ, ik neem niemand serieus.~FEYENOORD~
Aaaah ik kan zo kwaad worden als de quotes niet kloppen~FEYENOORD~
hahaha ik snap jequote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Aaaah ik kan zo kwaad worden als de quotes niet kloppen
Do what you love, love what you do!![]()
[quote]Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
/quote]![]()
![]()
![]()
Maar ik ben ook te lui om het aan te passen~FEYENOORD~
En dan quote je ze zelf ook nogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dat is dan wel weer beetje jammer he als MODquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Maar ik ben ook te lui om het aan te passen
Kwoot verklootquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Aaaah ik kan zo kwaad worden als de quotes niet kloppen![]()
![]()
Ze noemt je Gapquote:![]()
O wacht dit is ONZ
[/quote]
Kan ook knul zeggen maar dat vinden sommige mensen ook moeilijk![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik probeer altijd als moderator zo weinig mogelijk te doen, voor je het weet zit je weer in een FB topic waar men je probeert met de grond gelijk te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
dat is dan wel weer beetje jammer he als MOD~FEYENOORD~
Kan ook knul zeggen maar dat vinden sommige mensen ook moeilijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ze noemt je Gap![]()
O wacht dit is ONZ
[/quote]
Ik noem jou Koekster. Niks mis mee toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja snap het, precies waarom ik nooit MOD wil wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd als moderator zo weinig mogelijk te doen, voor je het weet zit je weer in een FB topic waar men je probeert met de grond gelijk te maken
Ik noem jou Koekster. Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ook knul zeggen maar dat vinden sommige mensen ook moeilijk
[/quote]
Nee hoor tijgertje![]()
Dat heb ik jou anders zien beweren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap het, precies waarom ik nooit MOD wil worden
Maar je had het te druk.![]()
Mijn stem heb je nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik stel voor iedereen een quotequota in mocht ik de opvolger van Danny worden.![]()
Quota is meervoudquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik stel voor iedereen een quotequota in mocht ik de opvolger van Danny worden.![]()
![]()
Daar krijg je spijt van ....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zal ik er nog wat chocoladestukjes ingooien?![]()
nouja had wel eens het idee ga het wel ff goed regelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heb ik jou anders zien beweren.
Maar je had het te druk.
En gaat er hele andere wind waaien. ben het nog niet altijd eens ofzo met beleid of hoe het gaat..
Maar ben er oke mee en denk toch. mss is er te makkelijk over gedacht om als MOD te zijn hier.Do what you love, love what you do!![]()
waar ben je het niet eens over?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja had wel eens het idee ga het wel ff goed regelen.
En gaat er hele andere wind waaien. ben het nog niet altijd eens ofzo met beleid of hoe het gaat..
Maar ben er oke mee en denk toch. mss is er te makkelijk over gedacht om als MOD te zijn hier.
Wellicht is Reddit een prima alternatief?![]()
Ik pak nog maar een kouwe, want da's beter dan een lauwe! Hahaatjes!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak nog maar een kouwe, want da's beter dan een lauwe! Haartjes!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Of bokt want daar stikt het va vrouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar ben je het niet eens over?
Wellicht is Reddit een prima alternatief?![]()
Ik heb rose bier in de koelkast gezet maar nog niet gepaktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak nog maar een kouwe, want da's beter dan een lauwe! Hahaatjes!![]()
reddit is kut werd gelijk al geband daarvan terwijl ik niks vreemds zei.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar ben je het niet eens over?
Wellicht is Reddit een prima alternatief?
Ik ben het niet oneens of eens, soms denk ik wel van meningen zijn meer persoonlijk of idee van. als in policy op modereren.
makes sense dit of niet?Do what you love, love what you do!![]()
geen idee of kree van knollen, euh paarden houd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of bokt want daar stikt het va vrouwen![]()
Bewaren voor morgen dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb rose bier in de koelkast gezet maar nog niet gepakt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
NeeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook, elk weekend weer een biertje meer dan de vorige, even de lever trainen voor de GP van Assenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak nog maar een kouwe, want da's beter dan een lauwe! Hahaatjes!
~FEYENOORD~
Ik vind Tyrrels wel een goed merk, pas salt & vinegar, mjum mjumquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hebben jullie een lievelings chips?![]()
cheese onion toch nog steeds en jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hebben jullie een lievelings chips?Do what you love, love what you do!![]()
week 23? succes met je 23 biertjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, elk weekend weer een biertje meer dan de vorige, even de lever trainen voor de GP van Assen![]()
![]()
Mijn lievelingschips zijn 'veel' en 'vaak'!.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hebben jullie een lievelings chips?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er stond chipsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn lievelingschips zijn 'veel' en 'vaak'!.![]()
![]()
Lekker trainingschema pik!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, elk weekend weer een biertje meer dan de vorige, even de lever trainen voor de GP van Assen
Ik heb nog geen lievelings chipssmaak ontdekt. Vroeger was dat paprika maar ik vind de paprika van nu noet genoeg paprika.![]()
Trekt tegenwoordig allemaal op niks meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hebben jullie een lievelings chips?![]()
Ja dat zeg ik toch!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gemiddeld 24 blikes bier dagelijks daar, dus ik kom aardig in de buurt zoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
week 23? succes met je 23 biertjes~FEYENOORD~
Lays is wel de deugmens kant opgegaan met weinig zout enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Trekt tegenwoordig allemaal op niks meer.![]()
ik heb nog wel eens die "party" packs gehaald, zeg maar met 10 ofzo van die kleine zakjes chips.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn lievelingschips zijn 'veel' en 'vaak'!.
want echt als ik een zak chips open trek dan gaat ie gewoon op. of het nu zo'n kleintje is of zeg maar een 250gr grote zak. kan niet stoppen he.Do what you love, love what you do!![]()
Die van de Aldi waren iig vorig jaar nog zo paprikig dat ik nauwelijks een zak van 200 gram baas kon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb nog geen lievelings chipssmaak ontdekt. Vroeger was dat paprika maar ik vind de paprika van nu noet genoeg paprika."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker bij bierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind Tyrrels wel een goed merk, pas salt & vinegar, mjum mjumSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jij dacht dat je niks vreemds zei. Maar blijkbaar was het tegen de policy.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
reddit is kut werd gelijk al geband daarvan terwijl ik niks vreemds zei.
Ik ben het niet oneens of eens, soms denk ik wel van meningen zijn meer persoonlijk of idee van. als in policy op modereren.
makes sense dit of niet?![]()
En nu de rel met de dozenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lays is wel de deugmens kant opgegaan met weinig zout enzoSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die van de Aldi waren iig vorig jaar nog zo paprikig dat ik nauwelijks een zak van 200 gram baas kon.dit klinkt top
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Niet alleen Lays. En ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant is het feit dat je nu meer gefrituurde aardappel proeft ook wel lekker. Aan de andere kant wil ik gewoon af en toe weer die taffuszoute chips van vroegah!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lays is wel de deugmens kant opgegaan met weinig zout enzo"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het was een antwoord op 'makes sense dit of niet?' maar er waren al posts tussendoor gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor loze kreet wiki?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zijn ook een tijdje mijn favoriet geweest.quote:maar al ff niet op dus geen idee hoe ze nu zijn.
Heb weleens dan gewoon zelf zout in die zak gedaan en nog wat andere kruidenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet alleen Lays. En ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant is het feit dat je nu meer gefrituurde aardappel proeft ook wel lekker. Aan de andere kant wil ik gewoon af en toe weer die taffuszoute chips van vroegah!
Maar, dat werkt eig ook niet echt goed![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Nee precies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb weleens dan gewoon zelf zout in die zak gedaan en nog wat andere kruiden
Maar, dat werkt eig ook niet echt goed"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ook lekker, maar mis wel de pittigheidquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik was altijd fan van Lays Thai sweet chili![]()
![]()
Blauwe takis gaan eten dan maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook lekker, maar mis wel de pittigheidI'm surrounded by morons!
Mja. Ook niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik was altijd fan van Lays Thai sweet chili![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: