Ja hoor, het nazisme is ook met wapens bestreden. Dat is nu hooguit een cult in de margequote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ideologiën kun je dus niet met wapens bestrijden?
Toch aardig gelukt in hedendaags gidsland Duitsland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ideologiën kun je dus niet met wapens bestrijden?
Graag dat regime uitschakelen. Dan kan ik op vakantiequote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het specifieke geval van Israël tegen het schurkenregime van Khamenei juich ik ook wel voor de Israëliërs ja.
Als ze er 24 uur geleden 3000 hadden zou ik ook denken dat het nu langzamerhand op is, na afgelopen nachtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik las dat Iran ongeveer 3.000 ballistische raketten heeft.
Dat is wel info van een paar jaar terug.
Moet de VS wel helpen met die bunker busters, want Fordow is nog steeds intact. En het is de vraag of ze uberhaupt die berg doorkomen. Ze kunnen nog steeds aan dat kernwapen bouwen. En met raketten ga je geen regime change veroorzaken. Of ze moeten later een hele mooie undercover operatie doen van de Mossad. Ik zie niet in hoe ze een gigantisch land van 80 miljoen inwoners even gaan verslaan. Alles hebben ze afgevinkt, maar het laatste vinkje, Iran, moet ik echt nog zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:14 schreef Cruzinats het volgende:
De vraag is hoe ver Netanyahu wil gaan, ik denk dat met de herverkiezing van Trump hij nu zijn kans schoon ziet.
Leek wel of die raket van Iran die launch site probeerde te raken.quote:
De Duitsers zijn dan ook echt gecastreerd geraakt na de oorlog. Wat een pacifisten waren dat geworden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toch aardig gelukt in hedendaags gidsland Duitsland.
In Iran staat de bevolking anders in de wedstrijd dan in Afghanistan en de cultuur is meer verfijnd en ontwikkeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een vraag. Aangezien we hebben gezien wat er in Afghanistan is gebeurd. En Syrie.
Kan je niet een op een vergelijken. Syrië is altijd een land geweest wat gevormd is door koloniale grenzen en waar het Assad regime hardhandig de vrede moest bewaren tussen religieuze en etnische groepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is dan toch te hopen. Op een interne burgeroorlog zoals we dat veel zien in het MO sta je ook niet op te wachten. De vluchtelingen en chaos is niet iets waar je vrolijk van gaat worden. We zien het bijvoorbeeld in Syrië waar Christenen en andere geloven nu worden afgemaakt.
Ze hebben de 2 verrijkingsfabrieken al te pakken, en de kennis gedood.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Moet de VS wel helpen met die bunker busters, want Fordow is nog steeds intact. En het is de vraag of ze uberhaupt die berg doorkomen. Ze kunnen nog steeds aan dat kernwapen bouwen. En met raketten ga je geen regime change veroorzaken. Of ze moeten later een hele mooie undercover operatie doen van de Mossad. Ik zie niet in hoe ze een gigantisch land van 80 miljoen inwoners even gaan verslaan. Alles hebben ze afgevinkt, maar het laatste vinkje, Iran, moet ik echt nog zien.
Iran is, zonder die achterlijke middeleeuws religieuze onderdrukking, misschien wel een van de meest progressieve landen ter wereld.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Iran staat de bevolking anders in de wedstrijd dan in Afghanistan en de cultuur is meer verfijnd en ontwikkeld.
Iran heeft zijn kaarten wel echt overspeeld. Basically krijgen ze al die jaren terreur sinds '79 nu als een boomerang terug. FAFO.quote:
Die kunnen ervoor kiezen om zich dood te vechten of gewoon een ander pad te gaan bewandelen, toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar ook genoeg die daar niet hun buik vol van hebben. Wat gaan we daarmee doen? Bombarderen en doodmaken?
Graag dat regime uitschakelen. Dan kan ik op vakantiequote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het specifieke geval van Israël tegen het schurkenregime van Khamenei juich ik ook wel voor de Israëliërs ja.
Ik ga uit van Afghanistan 3.0quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De meeste Iraniërs willen die hele theocratie kwijt, liever vandaag dan morgen.
Ik juich dat toe.
Een Renaissance in het Midden-Oosten, eindelijk...
Thanks, Steve is een topper, maar af en toe word ik niet goed van dat ge-hold on en dat van de hak op de tak midden in z'n zinnen steeds.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:18 schreef ACT-F het volgende:
Livestream Sky News in HD, openen via VLC:
https://streaming.videos.(...)ile_1/chunklist.m3u8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |