Per Israelische claim maakt Iran er 300 per maand.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beetje land heeft duizenden, zoniet tienduizenden raketten in voorraad lijkt me? Maar geen idee eigenlijk.
Amenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Irak was binnen enkele dagen geklaard, er was geen Irakees leger meer. In Afghanistan was de Taliban binnen enkele weken overal verdreven en trokken ze zich terug in de bergen, waar je het tegen militair materieel jarenlang kan uitzingen, ze hebben gewoon slim gebruik gemaakt van het terrein. Ga je met de VS openlijk vechten, dan ben je zwaar de sjaak. Niet gaan lopen doen alsof de VS daar de strijd verloren heeft want ze hebben die haatbaarden het hele land doorgetrapt. En na jarenlang aanwezig te zijn geweest en dan besluiten om weer naar huis te gaan komen al die stinkerds ineens weer uit hun holen gekropen en verklaren de overwinning. Zo lusten we er nog wel een.
Super bizarre beelden wel, dat raketten gewoon opstijgen tussen de woontorens. Ik zou daar toch niet gaan staan filmen denk ik...quote:
Dat hoop ik. Ik weet alleen niet hoe groot de steun is voor het huidige regime. Het zou anders wel de beste oplossing zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als ze nou gelijk even afrekenen met het Iraanse schurkenregime dan kan de rust wellicht terugkeren de komende decennia.
Heb het idee dat er ook oude beelden tussen zittenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zag net beelden van een raketinslag op een weg. Bomen die langs de wegstonden staan er nog gewoon
Met oud en nieuw hebben we beter spul
Dat was iig een hele snelle.quote:
Geen ballistische toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Per Israelische claim maakt Iran er 300 per maand.
We hebben net nog even met zo iemand gebeld. Die was hier niet ongelukkig mee, maar maakt zich begrijpelijkerwijze wel de nodige zorgen om vrienden en familie enzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Genoeg mensen hebben hun buik vol van die Ayatollahs, ook daar.
Juist daar.
Dat is wel heel wreedquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Eindeloos op lego blokjes lopen met blote voeten.
7 oktober is wel de katalysator geweest voor alle happenings afgelopen anderhalf jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het hele evil axis discours zal altijd in de geschiedenis blijven bestaan. Over tien jaar heeft het weer een ander jasje (en Hamas weer verse pubers die een wapen kunnen dragen). Definitief verslaan gaat Israel Iran niet, dan moet je gewoon een invasie doen en een regime change veroorzaken, maar dat zie ik nu niet gebeuren.
Ideologiën kun je dus niet met wapens bestrijden?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Irak was binnen enkele dagen geklaard, er was geen Irakees leger meer. In Afghanistan was de Taliban binnen enkele weken overal verdreven en trokken ze zich terug in de bergen, waar je het tegen militair materieel jarenlang kan uitzingen, ze hebben gewoon slim gebruik gemaakt van het terrein. Ga je met de VS openlijk vechten, dan ben je zwaar de sjaak. Niet gaan lopen doen alsof de VS daar de strijd verloren heeft want ze hebben die haatbaarden het hele land doorgetrapt. En na jarenlang aanwezig te zijn geweest en dan besluiten om weer naar huis te gaan komen al die stinkerds ineens weer uit hun holen gekropen en verklaren de overwinning. Zo lusten we er nog wel een.
Dus dat zou dan twee weken aan productie zijn (als ze idd 300 per maand maken).quote:
Ik las dat Iran ongeveer 3.000 ballistische raketten heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beetje land heeft duizenden, zoniet tienduizenden raketten in voorraad lijkt me? Maar geen idee eigenlijk.
En alleen in dit topic al tig keer dezelfde tweets met hetzelfde filmpje van dezelfde impactquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaan ook veel oude beelden rond, van vorig jaar volgens mij.
Lijkt me zelfs nog weinig idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik las dat Iran ongeveer 3.000 ballistische raketten heeft.
Dat is wel info van een paar jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |