abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217947846
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 17:28 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het ging er denk ik om dat er in 'Saskia Noort' geen 'van' zit. :P

Maar sommige namen werden sowieso wel iets anders uitgesproken dan juist.
Robert zei Arjan Robben, was dus fout. Er stond ook geen an-teken maar een en-teken, &
pi_217947949
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Robert zei Arjan Robben, was dus fout. Er stond ook geen an-teken maar een en-teken, &
Het gaat erom dat je de naam goed zegt. Saskia van Noort bestaat niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217947950
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 20:53 schreef Cirilico het volgende:

Van mij mag men neuken wat men wil. Maar neuken met anderen op de kamer kan echt niet. Doe dat lekker elders.
Maar goed, niet dat ik heilig ben als het aankomt op publieke onzedelijkheid. :X
En verder snap ik natuurlijk wel dat het smeuïge televisie oplevert. Zonder die twee hadden we heel wat minder te bespreken en te oordelen gehad. :P

Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217947989
Respect voor Floris en Senna die (wèl verliefd waren en al een stuk langer en veel jonger) het bij een zoen hielden.
Wat een gore tokkies die Julia en Peter, nog niet eens het fatsoen om dan tenminste een laken over te doen.
Om maar te zwijgen over hoe vreselijk dit zal zijn voor moeder en nummer 1.
Hoop dat ze snel bezoek krijgen.
De moeder van Justin gaf ook al voorzichtig een boodschap af om negatieve mensen uit de weg te gaan. Ze bedoelde vast laat je niet weer mee omlaag zuigen, gedraag je niet net zo naar.
pi_217947993
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Het gaat erom dat je de naam goed zegt. Saskia van Noort bestaat niet.
De naam was niet goed, hij heet Arjen, niet Arjan.
pi_217948001
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Remember DGK? Wordt altijd een beetje moe van die misplaatste verontwaardiging altijd. Als je er niet tegen kan, loop eventjes weg of stap op. Zal best niet elke avond voorgekomen zijn. TV editing vergroot ook heel veel uit.
DGK was geen spelshow he? Dat ging het juist om het treiteren (mensen de tent uit pesten) sex en geweld. Dat is appels met peren vergelijken.
En nee als je wil neuken dan zoek je maar een ander tijdstip of plek, je kan niet verwachten dat je kamergenoten gaan wieberen als ze willen slapen. Slipper voor de deur, opgelost
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217948004
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:05 schreef Majoraan het volgende:

[..]
De naam was niet goed, hij heet Arjen, niet Arjan.
Oh dat wist ik niet, ben niet zo met voetbal. Maar ja goedgekeurd.
pi_217948012
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:06 schreef Soury het volgende:

[..]
DGK was geen spelshow he? Dat ging het juist om het treiteren (mensen de tent uit pesten) sex en geweld. Dat is appels met peren vergelijken.
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217948037
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik krijg toch het idee dat het die kant ook een beetje op dreigt te gaan gezien de afgelopen weken. En de kijkcijfers stijgen sky high, en niet alleen het plassertje van Peter...
Als het die kant op blijft gaan haak ik af.
pi_217948049
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het verbaast me ook wel dat het zo expliciet wordt uitgezonden. Ik heb daar zelf ook totaal geen moeite mee. Het programma mag van mij zo blijven doorgaan. Niks mis mee, beetje actie en discussie.
pi_217948058
Voor het tijdstip waarop het wordt uitgezonden vind ik het vrijen niet kunnen

Maar goed... kijkcijfers en ik ben best tuttig
pi_217948082
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor het tijdstip waarop het wordt uitgezonden vind ik het vrijen niet kunnen

Maar goed... kijkcijfers en ik ben best tuttig
Ik denk dat Julia ook niet verwacht dat er beelden op tv zijn waar ze met haar benen in haar nek ligt _O-
  zondag 15 juni 2025 @ 00:19:15 #188
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217948083
Mij verbaasd het meest, dat ze het niet onder de dekens/dekbed doen.

filmpje
https://streamable.com/k7nnir
pi_217948092
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat Julia ook niet verwacht dat er beelden op tv zijn waar ze met haar benen in haar nek ligt _O-
Ze is wel lenig iig en heel Nederland heeft gezien dat ze geen zeester is
pi_217948094
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:19 schreef spapaars het volgende:
Mij verbaasd het meest, dat ze het niet onder de dekens/dekbed doen.
[ afbeelding ]
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzenden
pi_217948102
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze is wel lenig iig en heel Nederland heeft gezien dat ze geen zeester is
Dat is dan weer een pluspuntje voor haar :7
  zondag 15 juni 2025 @ 00:23:11 #193
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217948113
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Zie boven, ik denk echt dat ze het niet beseffen (ja de nacht camera's wel) dat ze het ook nog uitzenden
Na al die jaren realiteiten moeten ze toch weten hoe het zit met die nacht-camera's.
pi_217948115
Ik moet zo mijn puberale zelf inhouden om geen kanon van flauwe grappen te worden :@

Het is immers maar vrijen. Doen best veel mensen aan
pi_217948129
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef spapaars het volgende:

[..]
Na al die jaren realiteiten moeten ze toch weten hoe het zit met die nacht-camera's.
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.
pi_217948136
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zo mijn puberale zelf inhouden om geen kanon van flauwe grappen te worden :@

Het is immers maar vrijen. Doen best veel mensen aan
Ik hou het liever privé ;)
pi_217948138
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar onder de dekens gerommel, ach... Dit laat niet veel aan de verbeelding over en ik denk serieus dat ze niet verwachten dat het gewoon werd uitgezonden.
Misschien juist daardoor boven de dekens...
pi_217948140
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik hou het liever privé ;)
Ik ook als ik eraan zou doen :+
pi_217948150
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien juist daardoor boven de dekens...
Ja uitzenden doen ze zeker niet, keiharde neukpartij om 19:30. HaHa :')
pi_217948161
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja uitzenden doen ze zeker niet, keiharde neukpartij om 19:30. HaHa :')
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord, alleen dit was zo ordinair dat het woord neuken het meest passende is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')