Leuk oud fragment ik ben altijd een trouwe kijker van Wegmisbruikers geweest. Maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel zo`n figuur met een rijstijl als uit het filmpje. Dus gelukkig hoef ik niet te leren om ook nog mijn rijstijl aan te passen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey pipo, jij leert het ook nie he.
Bekijk deze YouTube-video
Die is wel heel zuur zeg! Geen bonnetje onder de ruitenwisser dus? Ik heb ooit eens een parkeerboete gehad en toen heeft iemand die klaar was met parkeren zijn of haar parkeerkaartje naast het bonnetje onder m’n ruitenwisser gestopt. Daarmee heb ik bezwaar aangetekend. Ik zei dat het kaartje van het dashboard was gevallen en kreeg uiteindelijk m’n geld terugquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vroeger toen ik in de nachthoreca werkte in Rotterdam dacht ik een handige parkeerplek gevonden te hebben. Elke avond voor mijn dienst had ik plek, 6 dagen in de week. Na een 6 weken kwamen alle bekeuringen binnen want die parkeerplek bleek een taxistandplaats wat ietswat onduidelijk aangegeven stond. Dus meer dan 30 bekeuringen ontvangen
Ai. Ook meegemaakt met hardlopen, kwam ik onderaan het duin en daar stond de BOA me op te wachten. Gelukkig had ik een ID en was het Coronatijd. Nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef Divje het volgende:
Leuke paddestoel zien in het bos en van het pad gaan. Werd een dure foto.
110,- euro boete.
Mag dat niet??quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:40 schreef Divje het volgende:
Leuke paddestoel zien in het bos en van het pad gaan. Werd een dure foto.
110,- euro boete.
In natuurgebieden veelal niet nee. Staat ook bij de ingang.quote:
Nee, zelfs geen halve meter.quote:
Dit was wel zo'n overijverige BOA met geldingsdrang die denk ik de dag van z'n leven had met al die tientallen mensen die van het pad gingen die dagquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:24 schreef blomke het volgende:
[..]
Ai. Ook meegemaakt met hardlopen, kwam ik onderaan het duin en daar stond de BOA me op te wachten. Gelukkig had ik een ID en was het Coronatijd. Nooit meer wat van gehoord.
Tja, het Speulderbos is toch wel het mooiste, authentiekste en indrukwekkendste bos van de hele Veluwe (na Mariendaal na dan) ... dus dan zou ik niet mauwen om een prent om die fantastische boleten te zien!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:55 schreef Divje het volgende:
Dit was wel zo'n overijverige BOA met geldingsdrang die denk ik de dag van z'n leven had met al die tientallen mensen die van het pad gingen die dag(begin Herfst en overal schoten de paddestoelen uit de grond in het Speulderbos)
Zeker waarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Tja, het Speulderbos is toch wel het mooiste, authentiekste en indrukwekkendste bos van de hele Veluwe (na Mariendaal na dan) ... dus dan zou ik niet mauwen om een prent om die fantastische boleten te zien!
Ja, de groene bedstee, maar nog meer, zoals een ijskelder en een oude holle weg, die naast de Schelmse weg loopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef Divje het volgende:
Mariėndaal heeft toch met zo'n mooi tunneltje van boompjes?
Eens een bezoekje brengen danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, de groene bedstee, maar nog meer, zoals een ijskelder en een oude holle weg, die naast de Schelmse weg loopt.
Beslist. Westerbouwing ook meenemen.quote:
In landgoed Warnsborn, ken ik een paar beuken waar de pruikenzwam uit groeit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker waarkom er graag. Op dat moment was het ook ff kut zo'n prent, maar de foto's maakten het zeker goed dus aftikken en weer door
Mariėndaal heeft toch met zo'n mooi tunneltje van boompjes?
Ik dacht even ijshaar te zienquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:01 schreef blomke het volgende:
[..]
In landgoed Warnsborn, ken ik een paar beuken waar de pruikenzwam uit groeit.
[ afbeelding ]
Los van de gewenste hervormingen bij de belastingdienst, is er in principe geen sprake van weggegooid geld. Men weet vaak de helft niet van wat er met dat geld gebeurd en waar ze totaal niet bij stilstaan. Ga maar eens een jaartje de wereld rondreizen en zie hoe het er in de belastingsjoemelende landjes aan toegaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:40 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
en ja ik vind persoonlijk elke cent naar de belastingdienst weggegooid geld maar dat ben ik.
Dat noem ik geen stommiteit maar gewoon genieten van je jeugd.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:56 schreef Urquhart het volgende:
Duizenden euro’s aan uitgaan en drank in jongere jaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |