Ik krijg die draaidopjes er niet van af. Ik drink ijswater heel de dagquote:
Ik krijg t wel open, maar dan moet ik een doekje of een ander object gebruiken zoals een lepel of een aanstekerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zonder draaidop. Mét draaidop krijgt TS niet open
Ik neuk zijn vriendin, daarna stuur ik haar naar huis, en kust ze zijn kinderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus was ook tanterheet, en haar broekje zeiknat.
Met dit weer hebben ze een broeiende moeraskut met bijbehorende geur. Daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:28 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus was ook tanterheet, en haar broekje zeiknat.
Ik heb dadelijk ook een slecht geïsoleerde woning.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Wat heb jij dan voor een slecht geisoleerde kut woning?
TS heeft geen vriendinquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:17 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik neuk zijn vriendin, daarna stuur ik haar naar huis, en kust ze zijn kinderen.
Het is hier geen België he dat je een goed geïsoleerde nieuwbouwwoning kan kopen in het midden van het centrum voor een half maandsalarisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS woont in een 1910 woning met houten ramen, enkel glas en blote dakpannen op zolder?
Ik begin al te zweten bij 25 graden bij mn bmi van 21,1quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef epicbeardman het volgende:
Als je te hoog BMI hebt zweet je gewoon snel, met 8-10% lichaamsvet of minder zweet je niet zelfs niet met 35graden
Sneeuwquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef Hogwarts het volgende:
Ik hoorde vanmiddag nog dat iemand echt graag winter wil met sneeuwbuien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |