Jakobsen gaat natuurlijk vanaf Augustus schroeienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Dauphiné ook weer iets van 250 erbij morgen.
Voor het 4e jaar op rij Durbuy-Durbuy.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Zojuist het parcours van de Baloise Belgium Tour bekeken. Dat valt met 3 sprintetappes, een tijdrit van 10km en een halfbakken Ardennenrit echt vies tegen.
Die zullen wel een contract o.i.d. hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Voor het 4e jaar op rij Durbuy-Durbuy.![]()
![]()
En dan vandaag niet aan de start in Brugge voor een gegarandeerde sprint. Daar hadden ze toch beter kunnen starten met op zijn minst Lund of Bittner.quote:
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Zo af en toe zie je er eens eentje, veel meer in ploegloze kleding dan dat er in Visma-shirtjes fietsen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
De wieleramateur zie je juist heel regelmatig in een tricot van een profploeg fietsen.
Vanmarckequote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Wie is die ex renner die commentaar geeft?
Ik weet niet hoe, maar opeens staat hij over paar weken in het geel in Lillequote:Op zondag 15 juni 2025 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jayco en Groenewegen in 50e positie op 2 km van de meet, ook een prestatie.
Ik heb hem gemaild dat ik het daar niet mee eens ben, jij ook al gedaan?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
LET OP: Er is een wens geweest om minder namen in de sterrenprijs te hebben. Meer suggesties voor topresultaten vindt u in de favorietenanalyse hieronder.
Ach Emil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |