Prima en logisch dat je Meeus wil opstellen in Kopenhagen en daarmee respect wil tonen voor die koers. Maar dan had je hem dus niet moeten opstellen en voortijdig uit koers moeten halen in Zwitserland.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:56 schreef wimderon het volgende:
Je toont toch juist respect voor een koers door een kopman als Meeus op te willen stellen. Als hij maar één van deze twee koersen gereden had dan had Bora in Kopenhagen waarschijnlijk met een onvolledige ploeg zonder sprinter gereden, omdat Welsford meerdere botten gebroken heeft.
Jij bent het geheel met mij eens.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik sluit mij ook aan bij Faraday en wil er graag aan toevoegen dat user Koffieplanter louter wartaal uitslaat.
Maar die reed hij om klaar te zijn voor een mogelijke Tour. Het was of dit of geen Kopenhagen.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima en logisch dat je Meeus wil opstellen in Kopenhagen en daarmee respect wil tonen voor die koers. Maar dan had je hem dus niet moeten opstellen en voortijdig uit koers moeten halen in Zwitserland.
Maar wat is precies het probleem als hij moet kiezen tussen óf Zwitserland uitrijden, óf Zwitserland niet rijden en alleen Kopenhagen rijden. Dan mag hij zelf lekker bepalen wat het beste in zijn voorbereiding op de Tour past.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar die reed hij om klaar te zijn voor een mogelijke Tour. Het was of dit of geen Kopenhagen.
Ik vraag me meer af wat het probleem is dat hij allebei rijdt omdat Welsford in de kreukels ligt.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar wat is precies het probleem als hij moet kiezen tussen óf Zwitserland uitrijden, óf Zwitserland niet rijden en alleen Kopenhagen rijden. Dan mag hij zelf lekker bepalen wat het beste in zijn voorbereiding op de Tour past.
De status van Welsford vind ik eigenlijk nog niet eens zo interessant. Jordi Meeus rijdt met toestemming van de Ronde van Zwitserland een andere koers, lekker boeiend.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wat het probleem is dat hij allebei rijdt omdat Welsford in de kreukels ligt.
Volgend jaar nog meer David Dekkers halen, dat zal helpen.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:45 schreef wimderon het volgende:
Een resterend peloton van een man of 30 en de laatste Euskaltel wappert er af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |