Ik zal er langs zappen en me niet afvragen welke clubs er op dat moment spelen. Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk allemaal gaat worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Caland het volgende:
OP niet gelezen
Ik ga deze troep niet kijken
Nee hehequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:33 schreef Casual-T het volgende:
Zelfs Chris Woerts kreeg het niet voor elkaar om een sublicentie te regelen voor de lineare televisie
Dat nou ook weer niet. Maar de gemiddelde wedstrijd in de derde klasse zondagamateurs trekt dan ook nog meer bezoekers dan vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwenvoetbal trekt nog meer kijkers en stadionbezoekers dan dit
DAZN is een sportzender dat wereldwijd beschikbaar in meer dan 200 landen en gebieden. Ze hebben echter een sterke binnenlandse aanwezigheid en belangrijke uitzendrechten in de volgende landen:quote:
Kijk gewoon naar de uitslagen, daar ontkom je toch niet aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil het wel kijken puur om het niveauverschil eens te zien wat kan die MLS shit tegen de Europese topploegen
Ga je deze act elke wedstrijd doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:22 schreef Casual-T het volgende:
Vannacht is het dan eigenlijk zover en gaan we beginnen met het WK.
In de loop van de middag zullen we Joep Schreuder wel op TV zien verschijnen, nu de eerste wedstrijd rap dichterbij komt.
[ afbeelding ]
Waar men in Europa reikhalzend uitkijkt naar de Europese giganten, later op de zondag (Bayern München, Paris Saint-Germain, Atlético Madrid, waarvan de laatste twee in een rechtstreeks duel), wordt er vannacht om 2:00 Nederlandse tijd afgetrapt in het Hard Rock Stadium in Miami voor het duel tussen het Al Ahly van de talentvolle spits Wessam Abou Ali en het Inter Miami van Luis Suárez en Lionel Messi.
[ afbeelding ]
Gezien het duo Infantino-Messi in Nederland nķg minder populair is dan het duo Lebbis en Jansen, zal het jullie deugd doen dat de 'supercomputer' van Opta (ook) een andere favoriet heeft: Al Ahly.
Wat dacht je ? Money rules the world.quote:
Ajax kwam net wat puntjes te kort door die domme Farioliquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je ? Money rules the world.
Fok en sarcasme. Een heerlijke combinatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik kan niet wachten op Ulsan Hyundai - Mamelodi Sundowns, al weten we allemaal wie de favoriet gaat zijn natuurlijk
Vraag me vaak af hoe ze dat kunnen betalen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:20 schreef Ciclon het volgende:
Benieuwd hoeveel Argentijnen hun team gaan achtervolgen, meestal is het masaal.
Waarschijnlijk leven niet alle 45 miljoen Argentijnen in armoedequote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vraag me vaak af hoe ze dat kunnen betalen.
Voor de volgers van het zuid-Amerikaanse voetbal is dit potentieel nog wel leuk jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:20 schreef Ciclon het volgende:
Ik ga dit toernooi wel volgen. Hopelijk kan Boca Juniors stunten al is het team niet al te best. Ik schat de kansen van River Plate veel hoger in.
Benieuwd hoeveel Argentijnen hun team gaan achtervolgen, meestal is het masaal.
Echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leven niet alle 45 miljoen Argentijnen in armoede
Wilde gok
Op basis van de UEFA ranking van seizoenen 2020/2021 tot en met 2023/2024 zaten zij er als laatste bij.quote:
Als Ajax het niet zo verneukt had onder Mislintat hadden zij gegaan ipv Salzburg. Eeuwig zonde, al had je er met het huidige team niks te zoeken en waarschijnlijk de schande van Europa geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Op basis van de UEFA ranking van seizoenen 2020/2021 tot en met 2023/2024 zaten zij er als laatste bij.
Max. twee clubs per land mogen meedoen, dus dan vallen er een paar tussenuit.
Zo staat PSV voor wat betreft het WK van 2029 momenteel op de plaats van Salzburg:
Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/2029_FIFA_Club_World_Cup#UEFA
(op basis van 2024-2028).
Ja dat zien we als clubs als utrecht, go ahead, Zwolle en vitesse europa in gaan. Die hebben vaak al alle moeite met de nummers 4 van Estland, Montenegro en meer van zulke toplanden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met alle respect maar neem nu bijvoorbeeld Auckland City. Het niveau in Nieuw Zeeland schat ik niet zo hoog in.
Het zou me niet verbazen moest NAC Breda hier gemakkelijk van zou winnen.
Voor een wedstrijd dat nooit gespeeld is zeker!quote:Op zondag 15 juni 2025 12:55 schreef Nober het volgende:
Miami - Wydad
Attendance: 60,927 van 64,767
Belachelijk groot succes.
Wydad of Al Ahly, what's in the name weet je wel. Je kunt ze beide niet verstaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd dat nooit gespeeld is zeker!
Groot verschil in naam, land en titelsquote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wydad of Al Ahly, what's in the name weet je wel. Je kunt ze beide niet verstaan.
Prima highlights.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:21 schreef Ciclon het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar Al Ahly had met rust 3-0 voor moeten staan. Na rust was Inter Miami wat beter. Op het laatst een enorme faalcounter van Al Ahly, de pijp was leeg van de speler, hadden de overwinning kunnen pakken.
Leuke sfeer in het stadion met enorm veel Egyptenaren, leuk om te zien.
Bekijk deze YouTube-video
Vind Eindhoven wel erg ambitieus ingeschat.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Marktwaarde 6 miljoen euro van Auckland.
marktwaarde FC Eindhoven 6,18 mln. ¤
Met andere woorden FC Eindhoven speelt straks tegen Bayern Munchen
Of SV Waldhof Mannheim 07 - Bayern Munchen
Nu dat ik ze zo zie spelen. Dan is FC Eindhoven nog vele malen sterkerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind Eindhoven wel erg ambitieus ingeschat.
Dit toernooi is dan ook niks anders dan Saudis die er geld in pompenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, die amateurs die mee mogen doen tegen de grote jongens.
Veel meerwaarde voor alle partijen, denk ik zo.
In de mooiheid van de shirts verliest Bayern welquote:
Hopelijk hebben ze er zin in en gaat het geen oefenpotje wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
PSG - A. Madrid gaat wel een beetje gelijker opgaan
ik vind het altijd wel geinig als een voetbalploeg compleet afgeslacht wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:50 schreef Ciclon het volgende:
Dit lijkt nergens op. Ik stop met kijken. 15-0 gaat dit worden.
Dit is niet leuk. Laat de winnaar van Oceanië maar een kwalificatie ronde spelen tegen een club uit Azië of Afrika.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel geinig als een voetbalploeg compleet afgeslacht worden
Blijkbaar is afgesproken dat het geld dat Auckland krijgt over de clubs in hun league verdeeld zal worden oid.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:53 schreef Ciclon het volgende:
Vraag mij wel af met die miljoenen die Auckland City binnenkrijgt. Wat gaan ze er mee doen?
Dat is dan wel goed geregeld. Auckland City is niveau 1e klasse.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Blijkbaar is afgesproken dat het geld dat Auckland krijgt over de clubs in hun league verdeeld zal worden oid.
Ze houden het dus niet zelf zover ik heb begrepen.
e:
"The club gets 3.5mil, but apparently that is distributed among the clubs in the league. Since they are a (semi) Amateur side they aren't paid. Maybe there is some arrangement with sponsorships or fundraising, but in amateur sports the athletes typically have to take time off from work to compete."
Leuk voor de spelers van Auckland en hun aanhang maar dit is geen reclame voor het voetbal.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Kriegel het volgende:
Heb je een lang seizoen gespeeld met Europees voetbal erbij, en dit jaar tenminste geen (landen) EK of WK in de zomer, kun je alsnog op komen draven om ergens God weet waar tegen een ploeg uit de Nieuw-Zeelandse Keuken Kampioen-Divisie te spelen.
Wat een compleet nutteloze bullshit.
Je hebt Auckland City en Auckland FC.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is opvallend dat Auckland niet eens de beste ploeg van Nieuw-Zeeland is. Ze spelen zelfs niet op het hoogste niveau in het land. Dat komt doordat de sterkste teams uit de regio, zoals die uit de A-League, deelnemen aan de Aziatische Champions League. Auckland City speelt daarentegen in de Oceanië Champions League, waarin de tegenstanders vaak clubs zijn uit kleinere voetballanden zoals Nieuw-Caledonië. De Australische teams doen ook niet mee aan deze competitie, omdat zij zijn overgestapt naar de Aziatische bond.
Ach heb het dan verkeerd begrepenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je hebt Auckland City en Auckland FC.
Auckland City is gewoon kampioen geworden van Nieuw-Zeeland vorig jaar en staat momenteel 2e in het kampioenschap 2025.
Auckland FC is een nieuw team dat sinds 2024 speelt in de Australische A-league en meteen bovenaan eindigde, maar in de play-offs verloor.
2 teams uit NZ spelen in de Australische A- League. Auckland FC sinds 2024 en Wellington Phoenix sinds... 2008 denk. In het begin had je ook nog New Zealand Knights uit Auckland maar die hielden het maar 2 jaar vol.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach heb het dan verkeerd begrepen
Ach, op het landen WK kun je volgend jaar ook het Oezbeeks voetbalelftal tegenkomen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Kriegel het volgende:
Heb je een lang seizoen gespeeld met Europees voetbal erbij, en dit jaar tenminste geen (landen) EK of WK in de zomer, kun je alsnog op komen draven om ergens God weet waar tegen een ploeg uit de Nieuw-Zeelandse Keuken Kampioen-Divisie te spelen.
Wat een compleet nutteloze bullshit.
Oezbekistan is nog niet eens zo onaardig. Zijn er vaak dichtbij geweest om WK te halen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ach, op het landen WK kun je ook het Oezbeeks voetbalelftal tegenkomen.
2-1, 1-1, 3-1quote:Op zondag 15 juni 2025 19:19 schreef Ciclon het volgende:
Morgen heb je leukere wedstrijden. Palmeiras v Porto wel aardig gelijkwaardig denk. Botafogo - Seattle idem en dan Chelsea natuurlijk favoriet tegen LA FC
Minimaal 10 zou wel leuk zijn ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:39 schreef Ciclon het volgende:
[..]
10 gaat het wel worden.
Heb je nou Tong z'n smiley gestolen?
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Minimaal 10 zou wel leuk zijn ja.
Ik heb een licentie om de smiley van Tong te gebruiken
Tegen die tijd heeft Infantino er nog een paar villa's bij laten bouwen in Dubai. Zakken zijn weer gevuld.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze parodie op een toernooi zal ook opgeheven worden in 3 jaar
Hem wel gegund. Poppenspeler van gierige kutclubs.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft Infantino er nog een paar villa's bij laten bouwen in Dubai. Zakken zijn weer gevuld.
Wel dat die kaal is denk.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Is er wel eens iemand die tegen zo'n Infantielo zegt dat ie uit zijn nek kletst?
Om de toppers wel 1 zomer vrijaf te gevenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:10 schreef Nober het volgende:
Kom er net achter dat de volgende WK clubs niet in 2027 is, weet iemand waarom het om de vier jaar is?
shit iddquote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, Noember siex coemieted a frie kiek
Waarom stuurt Boca niet hun senioren?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:41 schreef Casual-T het volgende:
Vanavond en vannacht:
Ma 16 juni - 21:00 : Chelsea - Los Angeles FC
Di 17 juni - 00:00 : Boca Juniors - Benfica
Di 17 juni - 03:00 : Flamengo - Espérance de Tunis
Genoeg veteranen met Cavani, Rojo, Ander Herrera en Marchesin.quote:
In hoeverre ze dat vantevoren konden sturen, want het speelschema (incl. speelsteden) was al bepaald voor de loting.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:20 schreef Ciclon het volgende:
Wat ze slim hebben gedaan is dat alle 'kleine' wedstrijden in stadions worden gespeeld met max. 30k capaciteit.
Deze 2 clubs brengen wel veel support mee zoals te zien was in de eerste wedstrijd van beide teams. Er zaten meer supporters van Al Ahly in het stadion dan supporters van Miami, terwijl het in Miami werd gespeeld.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
In hoeverre ze dat vantevoren konden sturen, want het speelschema (incl. speelsteden) was al bepaald voor de loting.
Onderstaande zie je wel ook gebeuren, waarbij het lijkt alsof de kant van de TV-camera's leeg wordt gehouden en het publiek wordt geplaatst op de andere kant.
(elders op fora ook gelezen dat kaartkopers later een ander vak toegewezen hebben gekregen)
[ afbeelding ]
Capaciteit is 82.500, dat is wel lastig vullen met een affiche als deze.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 juni 2025 14:36 schreef Ciclon het volgende:
Seattle - Botafogo viel mij tegen. Werd gespeeld in Seattle en Seattle heeft 1 van de grotere supportersschare van de MLS. Bovenste ring leeg
In die bloed hitte ook nogquote:Op maandag 16 juni 2025 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Vraag me ernstig af wie er op een werkdag om 12 uur pm in een stadion gaat zitten?
De cowboys, zoals Clint Eastwoodquote:Op maandag 16 juni 2025 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Vraag me ernstig af wie er op een werkdag om 12 uur pm in een stadion gaat zitten?
Zag ook zo'n LGBT+enjsklgbsdjfhdgj;rwsbgtwhgfjabgvs vlag achter het doel. Verschrikkelijk dat Seattle. Woke cityquote:
Amerikagenot . Krijgen geld toe om daar te zitten.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Gezien van Tsjeltik.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:11 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zag ook zo'n LGBT+enjsklgbsdjfhdgj;rwsbgtwhgfjabgvs vlag achter het doel. Verschrikkelijk dat Seattle. Woke city
Zat geen hond in het stadion. Deze wedstrijd was echt het dieptepunt tot nog toe kwa publieke belangstelling.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:21 schreef RipCity het volgende:
Match uur + uitgesteld vanwege n buitje. Amerika…
Duitsland - Portugal op 5 juni, Nations League semi-finals was ook delayed.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:21 schreef RipCity het volgende:
Match uur + uitgesteld vanwege n buitje. Amerika…
Zou het publiek dan toch gewoon de beste clubs tegen elkaar willen zien spelen en niet een uitbreiding van het deelnemersveld bij allerlei toernooien?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:53 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zat geen hond in het stadion. Deze wedstrijd was echt het dieptepunt tot nog toe kwa publieke belangstelling.
Wow rustig broeder. met gehucht bedoel ik meer streek. Casablanca heel mooie streek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Een gehucht dat meer voorstelt dan die hele boerenprovincie van je.
Die hebben vooral defensief ook best een prima team helaasquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:54 schreef TjjWester het volgende:
Deze stand gaat gevierd worden als een gigantische overwinning, zandbakclub krijgt real op de knieën🫣🫣🫣🫣
Nee joh. Zelfs de finale van dit gedrocht is toch niet spannendquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:23 schreef TjjWester het volgende:
In poule A heeft nog niemand gescoord, wedstrijden vanavond is een duel voor de eerste plek.
Maakt het toch spannender.
20km verderop schijnt onweer te zijn. Regels in de US... wel bizar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:31 schreef chufi het volgende:
Man3 wordt de wedstrijd weer gestaaktt vanwege aankomend slecht weer .. met nog 20 min. of zo te spelen en de zon schijnt nog ...
Weet niet hoe dat in 1994 ging, maar nooit wat gehoord dat er toen zoveel onderbrekingen waren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:50 schreef RipCity het volgende:
Lekker wk volgend jaar. Elke pot kan je uur bijtellen met al die weer onderbrekingen
Tis geen autoracen .... echt wat een watjes die Amerikanenquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef Ciclon het volgende:
[..]
20km verderop schijnt onweer te zijn. Regels in de US... wel bizar.
Hoger percentage dan de Gold Cupquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:45 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dan is 40% van bezoekers ook nog eens daar met gratis kaartje.
Klopt, loopt er zelf tegenaan. Die van Porto was er ook geen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:19 schreef chufi het volgende:
Alleen was die vrije trap niet terecht ... maar zuid amrikaanse scheids ...
Europeanen zien dit als een kut toernooi zonder uitdaging + Amerika= commercieel en geen voetballand+ seizoen is voor Europa (uitzondering Scandinavie + Ierland) afgelopen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:24 schreef Cavalier het volgende:
Waarom die obsessie hier met de toeschouwers aantallen?
Ik heb ze niet gezien ... of zou dat het zijn ?quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:24 schreef Cavalier het volgende:
Waarom die obsessie hier met de toeschouwers aantallen?
Reddit staat er vol mee .quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien ... of zou dat het zijn ?
ZIEDEND.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:47 schreef chufi het volgende:
Echt dat Miami met die 4 ex grootste duikelaars maatennaaiers van Barca ... Nu weer Suarez..
Wanneer denken ze dat te hervatten? Het gaat alleen maar warmer worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:19 schreef chufi het volgende:
En wederom een wedstrijd stilgelegd vanwege het weer .. Nou Fifa we kijken naar een leeg Orlando stadion
Ja geen idee... maar goede promotie voor de FIFA dit Amerika sportlandquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wanneer denken ze dat te hervatten? Het gaat alleen maar warmer worden.
Ah er wordt weer gevoetbald .. Benfica denkt waarschijnlijk van voordat het weer gaat regenen maar ff wat goals maken .. na de 1-0 bij rust imiddels 5-0quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... maar goede promotie voor de FIFA dit Amerika sportland
Boca ook al gewonnen. Van Gaal tijdens het WK: 'Wij zijn favoriet tegen Argeninië, het Europees niveau is nu eenmaal hoger.'quote:
Yamal obsessie kun je wel aan tot na 2045?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:30 schreef Makamba_ het volgende:
Echt blij als Messi en Ronaldo zijn gestopt en de media hun obsessie kunnen loslaten.
Europese clubs hebben al 50+ wedstrijden gespeeld en het interesseert ze een stuk minder dan de Zuid Amerikanen en het is kennelijk ook veels te warm.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boca ook al gewonnen. Van Gaal tijdens het WK: 'Wij zijn favoriet tegen Argeninië, het Europees niveau is nu eenmaal hoger.'
Dat kennelijk veels te warm zal het hem doen. Geen idee wat je nu weer prietpraat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Yamal obsessie kun je wel aan tot na 2045?
[..]
Europese clubs hebben al 50+ wedstrijden gespeeld en het interesseert ze een stuk minder dan de Zuid Amerikanen en het is kennelijk ook veels te warm.
Ik heb er buiten de vrije trap van Messi maar een keer meer van meegekregen. Ben al weer vergeten wat.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Kijken mensen echt naar deze corrupte bende
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:12 schreef chufi het volgende:
Juve wint van Wydad met 4-1
Real nu tegen Pachuca met al 1 rode kaart voor Asencio op zak,,,
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef chufi het volgende:
Als ik Real was zou ik Vini de miljard woestijn optie laten cashen Hoelang kun je dom blijven reageren ...?!?!?!
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:41 schreef chufi het volgende:
Het begin is er .. 4-0 voor met 10 man vanaf min 5 of zo
quote:
quote:
Dit heeft een zekere tragiek, zo'n livetopic in je eentje.quote:
quote:FIFA onderzoekt 'racistisch' incident bij wedstrijd Real Madrid op WK clubs
In de wedstrijd tussen Real Madrid en het Mexicaanse Pachuca ontstond een verhitte confrontatie tussen Antonio Rüdiger en de Argentijn Gustavo Cabral, waarbij Cabral racistische uitlatingen zou hebben gedaan.
Cabral ontkende dat zijn uitlatingen racistisch waren. "Er was niets racistisch aan. Ik noemde hem 'cagķn de mierda' (letterlijk 'lafaard van stront'), dat is alles."
De speler van Pachuca erkende wel dat er sprake was van een worsteling. "Ik kreeg een trap, hij zei dat ik hem had geslagen. We hadden ruzie, maar verder niets."
Zeker, en dit wordt een CL Deluxe vanaf de achtste finales. En dan wel in zijn geheel gratis te bekijken, i.t.t. de CL.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Atlético zo dadelijk tegen de kersverse wereldkampioen clubs Botafogo. We worden verwend.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Atlético zo dadelijk tegen de kersverse wereldkampioen clubs Botafogo. We worden verwend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stelling: Onderling resultaat moet bepalend zijn om de groepswinnaar te bepalen ipv punten, doelsaldoquote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef Casual-T het volgende:
Doordat ze nu met zijn drieën op zes punten eindigen is alsnog PSG eerste in de poule, ondanks het onderlinge resultaat vs. Botafogo.
Die blijven geluk houden, rolden ook pas laat de tweede fase van de CL in.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef Casual-T het volgende:
Doordat ze nu met zijn drieën op zes punten eindigen is alsnog PSG eerste in de poule, ondanks het onderlinge resultaat vs. Botafogo.
Atletico Madrid heeft het zwaar verkloot in de eerste wedstrijd met die late en onnodige penalty. Bij een 3-0 Nederlaag hadden ze door geweest.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die blijven geluk houden, rolden ook pas laat de tweede fase van de CL in.
*Boca ruim wint van Auckland.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:37 schreef Ciclon het volgende:
Hopen dat Bayern haar plicht doet tegen Benfica en Boca ruim wint van Benfica. Een extra wedstrijdje carneval is altijd leuk natuurlijk
Zeker in Miami. Beide zijn de grootste in haar eigen land mbt fanbase.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
*Boca ruim wint van Auckland.
Eens!
Boca Juniors - Flamengo (zo 22:00, zou dat zijn) levert een vol stadion op, maar dat zal je hier in de media niet lezen.
en terecht, gewoon boycotten die hap.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
*Boca ruim wint van Auckland.
Eens!
Boca Juniors - Flamengo (zo 22:00, zou dat zijn) levert een vol stadion op, maar dat zal je hier in de media niet lezen.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:20 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
A disposizione : Pinsoglio, Daffara, Garofani; Bremer, Gatti, Conceiįão, Yıldız, Milik, Ad¸ić, Thuram, Kolo Muani, Rugani, Douglas Luiz, Cambiaso, Rouhi
[ afbeelding ]
Op ieder ander toernooi zijn het mooie affiches. De meeste van deze wedstrijden zijn een WC-finale waard. Maar nu zijn het random wedstrijden op een groot toernooi dat onterecht de naam wereldbeker heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Chelsea blok 1 wint is het een floptoernooi.
Nouja, dat is het sowieso, maar het zou leuk zijn als er een Amerikaanse ploeg ver komt
Botafogoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:00 schreef heywoodu het volgende:
Zo, tijd voor een kraker, hup Botafogo![]()
Jammer dat ik m'n shirtje niet meer kan vinden
Gaat alleen nog niet zo best. Beetje jammer, zit ik eens anderhalf uur voetbal te kijken, wordt er nul keer gescoordquote:
Dat afgekeurde doelpunt gewoon claimen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaat alleen nog niet zo best. Beetje jammer, zit ik eens anderhalf uur voetbal te kijken, wordt er nul keer gescoord![]()
Vanwaar jou voorkeur voor Botafogo?quote:
Toen ik in 2009 mijn (al lang ex-)vriendin ging ontmoeten in Brazilië zijn we een avondje met wat vrienden in een bar ergens voetbal gaan kijken, was de finale van het staatskampioenschap van Rio en Botafogo won dat na een thriller, vond ik hartstikke mooi enzo, dus vanaf toen Botafogo gaan volgenquote:
Ah leukquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen ik in 2009 mijn (al lang ex-)vriendin ging ontmoeten in Brazilië zijn we een avondje met wat vrienden in een bar ergens voetbal gaan kijken, was de finale van het staatskampioenschap van Rio en Botafogo won dat na een thriller, vond ik hartstikke mooi enzo, dus vanaf toen Botafogo gaan volgen
Dat doe ik inmiddels al jaren niet echt meer hoor, maar ik vind het nog wel leuk om er een beetje voor te juichen. Van mijn schoonouders moet ik voor Corinthians juichen, gelukkig komen ze niet uit dezelfde stad, dus dan kan het nog een beetje gecombineerd worden
Oh dat is helemaal gaafquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leukmooi hoe je zo bij een club kunt blijven hangen.
Ik was erbij toen ze vorig jaar hun eerste Copa Libertadores wonnen. Sindsdien ook wel een zwak voor ze.
Palmeiras heeft de meeste titels, maar geen echte wereldtitelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Ik kwam er via dit topic pas achter dat Flamengo de grootste club van Brazilië is al heeft Palmeiras de meeste landstitels met 12.
Dacht zelf eerder aan Santos puur vanwege Pelé en recenter Neymar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Campeonato_Brasileiro_S%C3%A9rie_A
Knotsgek!quote:Olympique Lyonnais (Lyon) fans protested against players wearing green boots due to the color's association with their rivals, AS Saint-Etienne. The fans displayed banners and expressed their disapproval on social media, requesting the club to ban the color green from being used. The issue arose because a new Adidas boot line featured a prominent green color, which many Lyon players were wearing.
The protest stemmed from a long-standing rivalry between Lyon and Saint-Etienne, where green is the primary color of Saint-Etienne's kit. Lyon fans consider the color green disrespectful and do not want any association with their rivals, even in the form of football boots. The protest highlights the strong emotions and traditions within football rivalries.
While players are often contractually obligated to wear the latest boot models, some former Lyon players have also spoken out against wearing green boots in the past. One former player mentioned that he was asked to remove green boots by a Lyon legend. The club has not officially banned the color green, but the incident serves as a reminder of the strong feelings Lyon fans have regarding their rivalry with Saint-Etienne.
Paar uur stilgelegen.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:20 schreef chufi het volgende:
Ooops een donkere wolk ... suspenden die hap ... snel want anders schijnt de zon niet meer
DAZN ah en ook op YTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door chufi op 29-06-2025 18:36:47 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |