Ik zal er langs zappen en me niet afvragen welke clubs er op dat moment spelen. Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk allemaal gaat worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Caland het volgende:
OP niet gelezen
Ik ga deze troep niet kijken
Nee hehequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:33 schreef Casual-T het volgende:
Zelfs Chris Woerts kreeg het niet voor elkaar om een sublicentie te regelen voor de lineare televisie
Dat nou ook weer niet. Maar de gemiddelde wedstrijd in de derde klasse zondagamateurs trekt dan ook nog meer bezoekers dan vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwenvoetbal trekt nog meer kijkers en stadionbezoekers dan dit
DAZN is een sportzender dat wereldwijd beschikbaar in meer dan 200 landen en gebieden. Ze hebben echter een sterke binnenlandse aanwezigheid en belangrijke uitzendrechten in de volgende landen:quote:
Kijk gewoon naar de uitslagen, daar ontkom je toch niet aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil het wel kijken puur om het niveauverschil eens te zien wat kan die MLS shit tegen de Europese topploegen
Ga je deze act elke wedstrijd doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:22 schreef Casual-T het volgende:
Vannacht is het dan eigenlijk zover en gaan we beginnen met het WK.
In de loop van de middag zullen we Joep Schreuder wel op TV zien verschijnen, nu de eerste wedstrijd rap dichterbij komt.
[ afbeelding ]
Waar men in Europa reikhalzend uitkijkt naar de Europese giganten, later op de zondag (Bayern München, Paris Saint-Germain, Atlético Madrid, waarvan de laatste twee in een rechtstreeks duel), wordt er vannacht om 2:00 Nederlandse tijd afgetrapt in het Hard Rock Stadium in Miami voor het duel tussen het Al Ahly van de talentvolle spits Wessam Abou Ali en het Inter Miami van Luis Suárez en Lionel Messi.
[ afbeelding ]
Gezien het duo Infantino-Messi in Nederland nóg minder populair is dan het duo Lebbis en Jansen, zal het jullie deugd doen dat de 'supercomputer' van Opta (ook) een andere favoriet heeft: Al Ahly.
Wat dacht je ? Money rules the world.quote:
Ajax kwam net wat puntjes te kort door die domme Farioliquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je ? Money rules the world.
Fok en sarcasme. Een heerlijke combinatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik kan niet wachten op Ulsan Hyundai - Mamelodi Sundowns, al weten we allemaal wie de favoriet gaat zijn natuurlijk
Vraag me vaak af hoe ze dat kunnen betalen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:20 schreef Ciclon het volgende:
Benieuwd hoeveel Argentijnen hun team gaan achtervolgen, meestal is het masaal.
Waarschijnlijk leven niet alle 45 miljoen Argentijnen in armoedequote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vraag me vaak af hoe ze dat kunnen betalen.
Voor de volgers van het zuid-Amerikaanse voetbal is dit potentieel nog wel leuk jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:20 schreef Ciclon het volgende:
Ik ga dit toernooi wel volgen. Hopelijk kan Boca Juniors stunten al is het team niet al te best. Ik schat de kansen van River Plate veel hoger in.
Benieuwd hoeveel Argentijnen hun team gaan achtervolgen, meestal is het masaal.
Echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leven niet alle 45 miljoen Argentijnen in armoede
Wilde gok
Op basis van de UEFA ranking van seizoenen 2020/2021 tot en met 2023/2024 zaten zij er als laatste bij.quote:
Als Ajax het niet zo verneukt had onder Mislintat hadden zij gegaan ipv Salzburg. Eeuwig zonde, al had je er met het huidige team niks te zoeken en waarschijnlijk de schande van Europa geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Op basis van de UEFA ranking van seizoenen 2020/2021 tot en met 2023/2024 zaten zij er als laatste bij.
Max. twee clubs per land mogen meedoen, dus dan vallen er een paar tussenuit.
Zo staat PSV voor wat betreft het WK van 2029 momenteel op de plaats van Salzburg:
Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/2029_FIFA_Club_World_Cup#UEFA
(op basis van 2024-2028).
Ja dat zien we als clubs als utrecht, go ahead, Zwolle en vitesse europa in gaan. Die hebben vaak al alle moeite met de nummers 4 van Estland, Montenegro en meer van zulke toplanden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met alle respect maar neem nu bijvoorbeeld Auckland City. Het niveau in Nieuw Zeeland schat ik niet zo hoog in.
Het zou me niet verbazen moest NAC Breda hier gemakkelijk van zou winnen.
Voor een wedstrijd dat nooit gespeeld is zeker!quote:Op zondag 15 juni 2025 12:55 schreef Nober het volgende:
Miami - Wydad
Attendance: 60,927 van 64,767
Belachelijk groot succes.
Wydad of Al Ahly, what's in the name weet je wel. Je kunt ze beide niet verstaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd dat nooit gespeeld is zeker!
Groot verschil in naam, land en titelsquote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wydad of Al Ahly, what's in the name weet je wel. Je kunt ze beide niet verstaan.
Prima highlights.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:21 schreef Ciclon het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar Al Ahly had met rust 3-0 voor moeten staan. Na rust was Inter Miami wat beter. Op het laatst een enorme faalcounter van Al Ahly, de pijp was leeg van de speler, hadden de overwinning kunnen pakken.
Leuke sfeer in het stadion met enorm veel Egyptenaren, leuk om te zien.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |