abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2025 @ 06:50:56 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217926341
Goedemorgen
  vrijdag 13 juni 2025 @ 07:19:43 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_217926701
Vrijdag de 13e!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217926722
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217926739
Goedemorgen, het was vroeg vanmorgen.
Maar ik heb nog lekker de boel even open gezet, lekker fris nog buiten.
Fake it till you make it...
pi_217927135
Hoe gaat het nu Troel?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  vrijdag 13 juni 2025 @ 08:21:21 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_217927244
Ik had gehoopt op betere medicatie na de operatie, dus baal een beetje. Ik slaap ondanks de tramadol vrij slecht, want de pijn in mijn schouder komt daar dwars door heen en ik kan niet op mijn schouder slapen.
Donderdag is pas de MRI, dus dan weten we ook echt pas wat meer. Ik heb ook geen idee waar dit nu precies onder valt.

Gelukkig mag ik straks naar de huisarts om dat te bespreken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 juni 2025 @ 08:27:40 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217927289
Echt ruk dat die operatie niet door gaat Troel. Niet dat dat nou zo'n feest is maar ik kan me voorstellen dat dit wel een domper is. Sterkte met alles :*

Ik ben ook bijgelezen.

@Phaidra nog gefeliciteerd met je oudste! Fijn dat hij weer naar school kon.

@exode sterkte met alles en ik snap je overwegingen maar blijf ook echt aan jezelf denken :*
pi_217927655
Even teruggelezen, ik had t laatste stuk gemist... @exode ik sluit me aan bij wat er al gezegd is. Denk om jezelf!
Goed dat je een afspraak bij de bedrijfsarts hebt! :*

@Phaidra, gefeliciteerd en fijn dat hij weer naar school kan. Fijn dat er een verwijzing is naar de neuroloog, lijkt me ook wel prettig dat ze iets verder kijken... :*

Waarom heeft de jumbo geen gerookte kipfilet... :{ had ik bedacht wat we zouden eten dit weekend, maar nu moet ik of naar een andere supermarkt of iets anders bedenken... zal wel andere supermarkt worden. Volgens de app van AH hebben zij wel gerookte kip.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 09:31:43 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217927769
Ik kocht dat gewoon bij de Jumbo maar wel al even geleden, ze hebben het normaal gezien wel?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217929626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:14 schreef Nijna het volgende:
Even teruggelezen, ik had t laatste stuk gemist... @:exode ik sluit me aan bij wat er al gezegd is. Denk om jezelf!
Goed dat je een afspraak bij de bedrijfsarts hebt! :*

@:Phaidra, gefeliciteerd en fijn dat hij weer naar school kan. Fijn dat er een verwijzing is naar de neuroloog, lijkt me ook wel prettig dat ze iets verder kijken... :*

Waarom heeft de jumbo geen gerookte kipfilet... :{ had ik bedacht wat we zouden eten dit weekend, maar nu moet ik of naar een andere supermarkt of iets anders bedenken... zal wel andere supermarkt worden. Volgens de app van AH hebben zij wel gerookte kip.
De jumbo app geeft ‘voorlopig niet leverbaar’ aan.
Zal wel een onderhandeling/prijs ding zijn?
Quacker Cruesli en Pickwick thee was ook weeeeken niet te krijgen.
pi_217929862
Naar 4 winkels op de fiets in 1 lange lunchpauze was met deze temperaturen en 20 weken zwanger misschien niet mijn beste idee. :')
pi_217929978
Is er al iemand bezweken door de hitte? Ik vind vandaag wel een prima dag om op kantoor te zitten met de airco aan *O*

Morgen schijnt het hier nog warmer te worden, al gaf het RIVM aan dat het morgen juist koeler zou worden. Mijn 7 jarige moet dus morgenmiddag op het heetste moment van de dag een wedstrijd hockeyen, er is dan 33 graden voorspeld. En ik vind daar best wat van, want er is daar geen schaduw en dan die 6 en 7 jarigen in de bloedhitte laten rennen terwijl we ook nog eens maar één wissel hebben op 2 teams. Maar kennelijk moet het ontvangende team beslissen of de wedstrijd doorgaat en hebben wij daar geen zeggenschap in :{w
pi_217930012
De leverancier van gerookte kipfilet heeft productieproblemen, zijn nog wat andere slagerij producten ook slecht/niet leverbaar. Het wordt wel weer uitgeleverd aan winkels, maar qua hoeveelheid nog niet voldoende. Zou volgende week wel weer gewoon aanwezig moeten zijn. AH heeft een andere leverancier dacht ik en zou dus geen problemen moeten hebben.
pi_217930289
Ik was even naar de stad maar dat was qua warmte prima te doen, ik was voor de echte warmte weer terug.
pi_217930363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef Schanu het volgende:
Is er al iemand bezweken door de hitte? Ik vind vandaag wel een prima dag om op kantoor te zitten met de airco aan *O*

Morgen schijnt het hier nog warmer te worden, al gaf het RIVM aan dat het morgen juist koeler zou worden. Mijn 7 jarige moet dus morgenmiddag op het heetste moment van de dag een wedstrijd hockeyen, er is dan 33 graden voorspeld. En ik vind daar best wat van, want er is daar geen schaduw en dan die 6 en 7 jarigen in de bloedhitte laten rennen terwijl we ook nog eens maar één wissel hebben op 2 teams. Maar kennelijk moet het ontvangende team beslissen of de wedstrijd doorgaat en hebben wij daar geen zeggenschap in :{w
Ik had zojuist idd de regels eens opgezocht. Mijn puber moet morgen ook, en staat in het goal. Laatste wedstrijd van het seizoen, 2 uur rijden. Wedstrijd gaat nergens meer over, het NK is al binnen. Ik hoop heel stiekem dat het afgelast word.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:43:54 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217931023
Dat hoeft toch niet stiekrm? Ik vind dit echt geen weer om in de volle zon te sporten.

Ik zat vanochtend lekker binnen en bij de achterbuurvrouw, maar nu wil de jongste in het badje en die kan ik niet alleen laten en dus zit ik buiten te smelten... In de schaduw is nog steeds te heet. En dan zo nog op de fiets de oudste halen. Ik hoop dat m'n man op tijd terug is om dat te doen, heb geen zin 😇
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217931199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht dat gewoon bij de Jumbo maar wel al even geleden, ze hebben het normaal gezien wel?
Normaal wel, nu tijdelijk niet verkrijgbaar... dus ik ga wel naar appie ofzo.

@Schanu, vind ik ook wel wat van hoor, met 33 graden niet in de schaduw... hopelijk besluiten ze om het niet door te laten gaan.

*O* de vloer is gedaan *O*

-O- mijn wasmachine heeft er de brui aan gegeven... nu "even" een nieuwe uitzoeken...
Er zat nog een was in, hysterisch gepiep en een heel nare geur. Stekker eruit getrokken en bij de buren kunnen centrifugeren (was was bijna klaar). Maar goed ik lees bij al die nieuwe machines dat ze er zo lang over doen :{ .
Zal wel mileutechnisch beter zijn, maar ik vind het irritant.
Deze was van 2015, dus op zich best netjes toch qua levensduur.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 16:06:02 #18
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217931362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef Schanu het volgende:

Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?
Gewoon met een paar ouders kind ziek melden
pi_217932389
Yay voor de vloer @Nijna! En kut van de wasmachine :{
Daar kwam ik idd ook achter, toen schoonzus een nieuwe kocht, zelfs de korte progs duren een eeuwigheid. Dan vraag ik me af of dat werkelijk zoden aan de dijk zet. Gebruik zelf 30 of 44 minuten programma's, dus als die er 3 uur over zouden doen... Tijdverspilling, meer niet wmb.
Goed naar de specs kijken of anders langs een winkel gaan.
Succes iig!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217932398
Tis maar goed dat ik geen musje ben want anders was ik van het dak gevallen :')
If they say
pi_217932942
Bij ons waren er mannen aan het werk op het dak. Om 13 uur zijn ze maar opgehouden omdat het niet uit te houden was. Maandag weer verder.
pi_217933143
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:06 schreef amaranta het volgende:

[..]
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?
Ja klopt, maar als ik mijn kind afmeld zijn er alsnog 6 kinderen en dus genoeg voor 2 teams van 3. En ik moet coachen dus ik moet sowieso mee :')

Vreemde is dat er geen andere ouder is die zich hier druk over maakt kennelijk, niemand heeft gereageerd op mijn laatste bericht hierover en de technische dienst verwijst alleen naar het protocol van de Nederlandse Hockeybond (die alleen wat zegt over hitte en keepers omdat je dan een enorm warm pak aan moet, maar de jongste jeugd speelt nog niet met vaste keepers) en legt de keuze vervolgens bij het ontvangende team.

Ondertussen is de halve marathon in Zwolle afgelast, wij moeten hockeyen in Hattem, misschien steken ze wat op van hun buren *)

@kaatjejannie, in dit weer keeper zijn met hockey is echt al helemaal niet te doen, en dan ook nog eens zo lang moeten rijden :o ik hoop voor je dat ze ee wedstrijd afgelasten!

Wat balen van je wasmachine @Nijna :{
pi_217933241
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 16:06 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe het bij de jeugd is, maar bij de senioren gaat er sowieso niks automagisch, als een team te weinig spelers heeft moet de wedstrijdsecretaris de wedstrijd afgelasten, maar eigenlijk is dat pas bij <8 spelers terwijl je normaal speelt met 11. Maar vanaf 8 word je geacht te spelen. Als je aflast ivm te weinig spelers, of het nou met 7 of met 10 spelers is, krijg je als team 3 punten in mindering en mogelijk ook nog een boete. Misschien zijn ze bij jeugd soepeler, maar bij senioren vrij rigide.

Ik herken je zorgen hoor @Schanu, ik kan slecht tegen warmte (zweet weinig dus koel niet goed af) en als wij moeten spelen met 28+ graden dan zeg ik eerlijk gezegd meestal af. Ik vind het het risico op oververhitting het niet waard, en ik haal ook nul plezier uit zo'n wedstrijd. Ik verbaas me er ook altijd over dat er niet centraal afgelast wordt, maar alleen hitte protocol, wat in essentie bestaat uit "drink genoeg en stop met spelen als je je niet goed voelt". Afgelasten vanwege hitte mag inderdaad alleen als het voor de keeper in pak onverantwoord wordt geacht en dan onder de reden 'veld onbespeelbaar'. Ik persoonlijk zou het aflasten als ik wedstrijdsecretaris jeugd zou zijn, alleen dat is dus wel wat lastiger als er geen keepers zijn.. Want officieel kan ik nergens terugvinden dat je puur om hitte mag aflasten. Ik ben bij ons wedstrijdsecretaris senioren, en zondag is het behoorlijk afgekoeld dus ik heb er dit keer gelukkig geen last van (qua beslissingen maken over wel of niet aflasten).

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 13-06-2025 19:20:45 ]
pi_217933747
quote:
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekker :D
If they say
  vrijdag 13 juni 2025 @ 20:23:40 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_217934473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 19:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekker :D
Ik heb deze:

Bekijk deze YouTube-video
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje