De jumbo app geeft ‘voorlopig niet leverbaar’ aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:14 schreef Nijna het volgende:
Even teruggelezen, ik had t laatste stuk gemist... @:exode ik sluit me aan bij wat er al gezegd is. Denk om jezelf!
Goed dat je een afspraak bij de bedrijfsarts hebt!![]()
@:Phaidra, gefeliciteerd en fijn dat hij weer naar school kan. Fijn dat er een verwijzing is naar de neuroloog, lijkt me ook wel prettig dat ze iets verder kijken...
Waarom heeft de jumbo geen gerookte kipfilet...had ik bedacht wat we zouden eten dit weekend, maar nu moet ik of naar een andere supermarkt of iets anders bedenken... zal wel andere supermarkt worden. Volgens de app van AH hebben zij wel gerookte kip.
Ik had zojuist idd de regels eens opgezocht. Mijn puber moet morgen ook, en staat in het goal. Laatste wedstrijd van het seizoen, 2 uur rijden. Wedstrijd gaat nergens meer over, het NK is al binnen. Ik hoop heel stiekem dat het afgelast word.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef Schanu het volgende:
Is er al iemand bezweken door de hitte? Ik vind vandaag wel een prima dag om op kantoor te zitten met de airco aan![]()
Morgen schijnt het hier nog warmer te worden, al gaf het RIVM aan dat het morgen juist koeler zou worden. Mijn 7 jarige moet dus morgenmiddag op het heetste moment van de dag een wedstrijd hockeyen, er is dan 33 graden voorspeld. En ik vind daar best wat van, want er is daar geen schaduw en dan die 6 en 7 jarigen in de bloedhitte laten rennen terwijl we ook nog eens maar één wissel hebben op 2 teams. Maar kennelijk moet het ontvangende team beslissen of de wedstrijd doorgaat en hebben wij daar geen zeggenschap in
Normaal wel, nu tijdelijk niet verkrijgbaar... dus ik ga wel naar appie ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht dat gewoon bij de Jumbo maar wel al even geleden, ze hebben het normaal gezien wel?
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef Schanu het volgende:
Is er al iemand bezweken door de hitte? Ik vind vandaag wel een prima dag om op kantoor te zitten met de airco aan![]()
Morgen schijnt het hier nog warmer te worden, al gaf het RIVM aan dat het morgen juist koeler zou worden. Mijn 7 jarige moet dus morgenmiddag op het heetste moment van de dag een wedstrijd hockeyen, er is dan 33 graden voorspeld. En ik vind daar best wat van, want er is daar geen schaduw en dan die 6 en 7 jarigen in de bloedhitte laten rennen terwijl we ook nog eens maar één wissel hebben op 2 teams. Maar kennelijk moet het ontvangende team beslissen of de wedstrijd doorgaat en hebben wij daar geen zeggenschap in
Ja klopt, maar als ik mijn kind afmeld zijn er alsnog 6 kinderen en dus genoeg voor 2 teams van 3. En ik moet coachen dus ik moet sowieso meequote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?
Gewoon met een paar ouders kind ziek melden
Ik weet niet precies hoe het bij de jeugd is, maar bij de senioren gaat er sowieso niks automagisch, als een team te weinig spelers heeft moet de wedstrijdsecretaris de wedstrijd afgelasten, maar eigenlijk is dat pas bij <8 spelers terwijl je normaal speelt met 11. Maar vanaf 8 word je geacht te spelen. Als je aflast ivm te weinig spelers, of het nou met 7 of met 10 spelers is, krijg je als team 3 punten in mindering en mogelijk ook nog een boete. Misschien zijn ze bij jeugd soepeler, maar bij senioren vrij rigide.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?
Gewoon met een paar ouders kind ziek melden
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekkerquote:
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |