Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moeten we hem afvoeren omdat hij voor het NSC-lijsttrekkerschap gaat of omdat hij een overduidelijke genocide ontkent?
Maar gisteren was geen Ajax-minded probleem.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal per trainer verschillen, maar de bias is er zeker, ook omdat Ajax nou eenmaal de meeste oud-internationals heeft dus die club is altijd oververtegenwoordigd in het ‘old boys’-netwerk.
Bij Reiziger valt het mij in ieder geval behoorlijk op.
quote:Rypke Bakker
@RypkeBakker
·
15 u
Jong Oranje mist kans op kans. Goh…
Competitiegoals afgelopen seizoen:
Ohio: 5
Van Bergen: 5
Poku: 2
Van Bommel: 3
Van Brederode: 4
Manhoef: 5
Hoho, hij was assistent bij Jong AZ toen de grote Arend Martijn assistent was bij het eerste!quote:
5 mensen +hhh38 op de shitlist nuquote:Op maandag 16 juni 2025 08:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Die kent @:Immerdebestebob vast ook.
Gewoon zelfverdediging, wat heeft dat arme Israël het toch ook zwaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:12 schreef DeeBee het volgende:
Het nieuwe oorlog voeren: gewoon een Tweet sturen dat 15 miljoen mensen een stad moeten verlaten en dan de stad in puin bombarderen en de inwoners de schuld geven dat ze geraakt worden.
Start de famfare, WIJ moeten hier achteraan lopen tot in de eeuwigheid!
Maar Hamas zit misschien in een van die huizen!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:12 schreef DeeBee het volgende:
Het nieuwe oorlog voeren: gewoon een Tweet sturen dat 15 miljoen mensen een stad moeten verlaten en dan de stad in puin bombarderen en de inwoners de schuld geven dat ze geraakt worden.
Start de famfare, WIJ moeten hier achteraan lopen tot in de eeuwigheid!
Ik vind het vermakelijk hoe alle rechtse opiniemakers zo begaan zijn met het lot van NSC omdat ze niet voor een conservatief-rechtse kandidaat lijken te kiezen, terwijl er een stuk of 10 alternatieve opties zijn als je een hekel hebt buitenlandersquote:Op maandag 16 juni 2025 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, de Diederik Boomsma die voor het NSC-lijsttrekkerschap gaat, moeten we ook afvoeren.
https://pbs.twimg.com/media/GrS75WsWwAAQSn3?format=jpg&name=large
Er bestaat toch geen andere kant binnen WLR?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef franklop het volgende:
Is de linkerkant van WLR weer blij met Timmerfrans als redder des Vaderlands ?
Inclusief @Immerdebesteflopquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:42 schreef Pistolero het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-jan-huzen-a4897171
Wanneer gaat deze staatsgevaarlijke terrorist eindelijk eens achter slot en grendel? En alle collaborateurs bij de politie en in de politiek mogen hem ook vergezellen in zijn cel.
De laatste jaren is geen verkiezing compleet zonder een Messias, of die nu links of rechts is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zijn we alweer van de volgende rechtse Messias Diederik Boomsma verlost voordat hij überhaupt begonnen is
Nee ze hobbelen straks vast achter Coenradie aanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De laatste jaren is geen verkiezing compleet zonder een Messias, of die nu links of rechts is.
Wordt Lord Timmermans diegene bij een Messiasdroogte op rechts?
Nee, ik heb liever Klaver, Halsema of Habtamu.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef franklop het volgende:
Is de linkerkant van WLR weer blij met Timmerfrans als redder des Vaderlands ?
Frans schrikt te veel mensen af inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever Klaver, Halsema of Habtamu.
Dat effect hebben die andere 3 ook. Links is een vies woord geworden en geen enkele leider zal een groot deel van de bevolking achter zich krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Frans schrikt te veel mensen af inderdaad.
De immer rechtse media gaat de Ieniemienie propagandamachine volle bak laten draaien tegen elke linkse leider als het grote gevaar voor het voortbestaan van het land. En het klootjesvolk valt er telkens weer voor, dus wat dat betreft maakt het geen fluit uit wie er aan het roer staat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Frans schrikt te veel mensen af inderdaad.
Misschien moet ze eens beginnen met die idiote vent van d'r te oratenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie dat Jutta Leerdam of all places zich aangesloten heeft bij de actiegroep 'Voor Ons Nederland'
De actiegroep van de milde meerderheid.
Los van de valse equivalentie van rechtse schreeuwers en woke is dat wel een initiatief wat we toe moeten juichen denk ik. Dilan zal er binnenkort dus wel afstand van nemen omdat het te links is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie dat Jutta Leerdam of all places zich aangesloten heeft bij de actiegroep 'Voor Ons Nederland'
Verder:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Arjen van Drunen · Bas Erlings · Daniëlle Rodijk · Femke Bol · Frank Lammers · Frank van Gool · Freek Haerkens · Gert-Jan Segers · Hans van Breukelen · Ingrid Wolf · Jan Smit · Joost Bol · Kasia Gurbala · Kim Beumer · Klaas Dijkhoff · Liesje Schreinemacher · Lili Genee · Lodewijk Asscher · Marietje Schaake · Mark Frequin · Mark Thiessen · Martin van Dijke · Mirjam van der Linden · Peter Verlegh · Peter Wennink · Pieter van den Hoogenband · René van der Linden · Rianne Letschert · Rob Scheepers · Robbert Dijkgraaf · Ronald Koeman · Ruud Leerdam · Sander Dekker · Soenil Bahadoer · Tom de Bruyne · Willy van de Kerkhof · Xander de Buisonjé · Yvonne van Gennip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |