Ik denk dat ze misschien gewonnen hebben omdat hun stijl beviel. Persoonlijk en ‘gelijk thuis’. Dat beige gedoe is onpersoonlijk en dertien in een dozijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:04 schreef d.k. het volgende:
De kasten van m&r hadden de hoogte in gemoeten, dat levert iets op om naar te kijken en de hoogte te benadrukken. De lambrisering doet dat nu net niet. En ja het oogt knus maar ook niet verkooptechnisch neutraal.
Aan de ene kant snap ik wel dat ze ermee doorgaan. Volgens hun gaan het op deze manier uiteindelijk het meest opleveren. Kan best kloppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben wel fan van hoe de kamer van m+r is geworden. Vind het veel levendiger dan al het beige van de andere 2 stellen.
De jury heeft al vaker aangegeven dat ze die beige kleuren niet mooi vinden, ik snap dan ook niet dat ze ermee door gaan.
De juryleden gaan het niet kopen. Dat zal de motivatie zijn om hun styling niet aan te passen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef blessed19 het volgende:
Ik ben wel fan van hoe de kamer van m+r is geworden. Vind het veel levendiger dan al het beige van de andere 2 stellen.
De jury heeft al vaker aangegeven dat ze die beige kleuren niet mooi vinden, ik snap dan ook niet dat ze ermee door gaan.
Misschien vinden veel kopers ook het app. van M&R aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De juryleden gaan het niet kopen. Dat zal de motivatie zijn om hun styling niet aan te passen.
Dan ben je nog afhankelijk van Sjonnie & Anita.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eigenlijk zou je, als je weet dat je mee gaat doen met Het Blok, vooraf eerst eens aan een (paar) makelaar(s) moeten vragen wat voor type kopers in Katrien zouden willen wonen.
En dan daarna hun smaak bepalen bijv. door eens met een echt goede stylist(e) te praten. Dan pas kun je een 'smaakplan' maken voor de styling elke kamer van jouw appartement.
Als je de opleveringen wilt winnen, is dat zinniger dan klusmateriaal reserveren in een magazijn en jouw bouw-collega's paraat laten staan...
Wat hebben Naomi & Victor ermee te maken? Ik mis iets...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dan ben je nog afhankelijk van Sjonnie & Anita.
Of zit ie bij het nummer van 21 op de kaart? Als dat zo is dan is het wel een optie voor ouderen. Wel kleine lift, daar lijkt geen brancard in te passen.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:40 schreef d.k. het volgende:
[..]
Of zit ie bij het nummer van 21 op de kaart? Als dat zo is dan is het wel een optie voor ouderen. Wel kleine lift, daar lijkt geen brancard in te passen.
Ja, want er zit niks tussen senioren die een lift nodig hebben en jongeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:35 schreef d.k. het volgende:
Nou ja en de vraag is echt wie wil dit kopen? Geen senioren denk ik, want geen lift. Dan moeten het jongeren zijn en daarvoor zijn ze denk ik te duur. Dus de doelgroep is redelijk beperkt.
Daar zit heel veel tussen maar Grave is eerder een woonplaats voor gezinnen en die willen een huis. En juist voor de doelgroep die tussen 40 en 60 is en geen kinderen heeft is de laatste tijd al veel opgeleverd. Dat hele grote gebouw schuin tegenover het blok zit ook vol met grote appartementen voor deze doelgroep.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want er zit niks tussen senioren die een lift nodig hebben en jongeren.
Dat worden openslaande tuindeuren toch? Net als bij m&a daar wordt een raam ook nog vervangen door tuindeuren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iemand hier zei het al, maar ik snap echt niet dat F&C niet iets voor die deuren van de nooduitgang (?) hebben gedaan, een gordijn of zo. Of doe iets anders creatiefs met die deuren... nu is het net alsof je in een garage zit of zo...
Dat geloof ik zeker, dat appartement is ook aantrekkelijk. Al is de badkamer wel heel specifiek qua kleur.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien vinden veel kopers ook het app. van M&R aantrekkelijk.
Ook dat zeker, maar bekijk maar eens 20 huizen op Funda in een bepaald segment. Zien er ook allemaal VTWonen uit. Genoeg mensen die dat aanspreekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Het gaat erom of zo’n appartement je ‘pakt’ als koper. En dat is dan toch niet per definitie bij de appartementen van M&A en N&V. Smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |