Koning Vic was er ook niet erg enthousiast over... en Het Kind ging bijna huilen...quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Och heden, een magnoliaboom in een pot, heb dezelfde in mijn voortuin staan. Bloeit maar een paar weken, haha, wat een suf idee van Naomi.
Dat zou ik ook niet zo ok vinden, gebruik prima maar koop lekker je eigen cuppiesquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, mijn indruk was meer dat ze nu, na al die weken, nóg koffie komen bietsen.
De spuit koning (Harm)quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Koning Vic was er ook niet erg enthousiast over... en Het Kind ging bijna huilen...
Ja inderdaad... het is heel slecht.... maar ik zou een beetje de neiging hebben om haar een beetje boos te maken. Gewoon omdat dat gezond is voor haar...quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik erger me aan Edith.Die kan wat peper gebruiken. Zo soft 🙄
Gezien de vooruitblik weten we iig wie er niet wintquote:
Ik moet het laatste stukje nog kijken, tot straks.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien de vooruitblik weten we iig wie er niet wint
Is eigenlijk vergelijkbaar met dat 'recht van overpad' van RoeMar dat je dan iedere keer Maurits kunt storen in zijn werkzaamheden.. Daar zouden ze eens goede afspraken over moeten maken...quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zo ok vinden, gebruik prima maar koop lekker je eigen cuppies
Ja die was goed ja!quote:
Vond ik ook knieperig van Faisel. Hij haalde het voor zijn hulpjes, koop dan nondedju zelf even een apparaatje. sjongejonge.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zo ok vinden, gebruik prima maar koop lekker je eigen cuppies
Dat recht van overpad is een lastig iets, ze vragen het netjes. Maar persoonlijk zou ik me wat bezwaard voelen om elke keer koffie te komen halen. Koop bij de kringloop een koffie apparaat en na 10 weken pleur je um weg.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is eigenlijk vergelijkbaar met dat 'recht van overpad' van RoeMar dat je dan iedere keer Maurits kunt storen in zijn werkzaamheden.. Daar zouden ze eens goede afspraken over moeten maken...
Marit maakte op dat moment de fout door het toch toe te staan..... Exit geloofwaardigheid!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook knieperig van Faisel. Hij haalde het voor zijn hulpjes, koop dan nondedju zelf even een apparaatje. sjongejonge.
En Marit tegen Heidi, die ze bijna slijmerig vraagt of ze SVP even door hun appartement mag om een gipsplaatje naar boven te brengen. Mekkermekker zuur:" Dit is nou precies waarom ik er zo'n hekel aan heb." Nondedju, laat Ray hun die regel van overpad dan nog eens duidelijk uitleggen.
Mooi woord: 'knieperig', dat kende ik helemaal niet.quote:
Geen idee misschien moet je weten hoe je met zo'n ding moet omgaan of het word een zootje. En Victor kan het prima en dat ding lag toch al in één van zijn bedrijfjesquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: even iets over het klussen: waarom gebruik niemand de verfspuit om muren etc over te spuiten?
Gaat zoveel sneller!
Het viel me trouwens op dat Het Kind er gewoon zonder mondkapje bij stond toen de Vic-King stond te spuiten.... dat verf stopt echt niet speciaal voor haar.. en de afstand was niet echt groot...
Groningse voorouders roots.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mooi woord: 'knieperig', dat kende ik helemaal niet.![]()
Dat komt ook door haar lijzige manier van praten. Alles is traag aan haar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik erger me aan Edith.Die kan wat peper gebruiken. Zo soft 🙄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |