SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die hand heeft precies 5 vingers en niet, bijvoorbeeld, 2 duimenHow can I make this topic about me?![]()
Morgen "vrij". Niet werken, maar paar dames naar een concert brengen in Atlanta (Georgia) en tijdens concert van Beabadoobee net doen alsof ik ook een beetje meedans zonder te laten blijken dat ik amper haar muziek ken![]()
![]()
Teksten zijn soms ook bijzonderquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.quote:🐙![]()
Ja, inderdaad! Daarom vond ik het al een hele prestatie dat die hand 5 vingers had.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.![]()
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13equote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Oef, ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e
How can I make this topic about me?![]()
Een plaatje met alleen "Bolk" gaat vaak al gigantisch mis, dus "loveislikeakiss" zal vast totaal niet werkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Teksten zijn soms ook bijzonder![]()
![]()
🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐎🐎🐎Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Geen idee wat die 3 paarden achter de zwarte katten doenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
"Yay het OV rijdt, en dat op vrijdag de 13e!"quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e
Morgen:
Vastzitten in een treinkaping of zo.
🐙![]()
Even wat proberen met Copilot.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een plaatje met alleen "Bolk" gaat vaak al gigantisch mis, dus "loveislikeakiss" zal vast totaal niet werkenHow can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.
Ietsjes beter!![]()
![]()
Reken op dramaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Of een defect, dat je vastzit in een stilstaande trein waarvan de airco uitvalt en je niet de trein uit mag, want lopen over het spoor is gevaarlijk. Ik zou een flesje water meenemenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Yay het OV rijdt, en dat op vrijdag de 13e!"
Morgen:
Vastzitten in een treinkaping of zo.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e![]()
![]()
Is wel waarquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: