Was een roddelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, Ik dagt een overlijdings bercht van Lenny gezien te hebben.. nou ja ik kan het mis hebben
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Seymona wel een soort Manon v2.01.1300b.612-release-candidate-2a
Wat een kutnaamquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Seymona wel een soort Manon v2.01.1300b.612-release-candidate-2a
Ach, generatie Aaliyah, Nyala, Safiya, enzquote:
Krijg tokkie fibes van dat hoofd, en die naamquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh echt, ze hebben het gewoon gedaan. Spareribs.
Dat mag ik welquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg tokkie fibes van dat hoofd, en die naam
Is nog net geen Djsaymona.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, generatie Aaliyah, Nyala, Safiya, enz
Ik snap die wimpers nooit, je ziet iemand's ogen niet eens meer. Spuug lelijk, nog even kijken of ze 10cm nagels heeft en extentions.quote:
Beter dan opgespoten lippen die bij tegenwind tegen je voorhoofd klapperen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die wimpers nooit, je ziet iemand's ogen niet eens meer. Spuug lelijk, nog even kijken of ze 10cm nagels heeft en extentions.
Al dat nep kies ik persoonlijk ook niet voor. Alleen die droogkloterigheid...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die wimpers nooit, je ziet iemand's ogen niet eens meer. Spuug lelijk, nog even kijken of ze 10cm nagels heeft en extentions.
Met Erik hebben ze altijd goeie Chili Con Carnequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Roma: Mijn doel was iemand te vinden die kon koken.
Roma is een net gescheiden babyboomer man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is 'm nu al allemaal te druk, alles wordt te snel onder zijn neus weggehaald.. arme Erikquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Met wat er vandaag allemaal binnen is gekomen zou het zomaar kunnen dat die Erik inderdaad, als beroeps-RLS-er, gewoon de leukste is ook. Armoe troef...
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is 'm nu al allemaal te druk, alles wordt te snel onder zijn neus weggehaald.. arme Erik
Jaja Prikkelsprikkels, nou dan krijgen ze Erikje daar in no-time tegen de muur aanquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja, da's gewoon ff autisme overload. Dat zakt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |