Ik zag wel iets mannelijks door dat rokje bungelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Een transvrouw. Die niets heeft laten doen.
Ok. Dat heet een man. En het wil er vooral veel over praten.
Jepquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik was toch van het recyclen volgens mij, gaat die weer alles apart leggen en bewaren
Oh. Wel jammer dat jij die eerste indruk te pakken hebt. Ik moet het doen met de tweede indruk. Die is een stuk minder leuk. Ik verveel me nu al, want al die verhalen heb je all 100 keer gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk geen "one show pony" die enkel over transitie kan spreken...
Eerste indruk is het een leuk persoon. Ben benieuwd hoe dat uitpakt
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Joe is eigenlijk de perfecte deelnemer voor El Che, van alles wat en als bonus een woest jaloerse Roma
Ok, maar die heeft tieten een een kut. Dat zie ik liever op een vrouw dan een piemel en borsthaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Wel een mooie transgender, mooie kleding ook.
Simona met een kilo wimpers vind ik een stuk enger
Wat is er mis met een positieve eerste indruk?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Wel jammer dat jij die eerste indruk te pakken hebt. Ik moet het doen met de tweede indruk. Die is een stuk minder leuk. Ik verveel me nu al, want al die verhalen heb je all 100 keer gehoord.
Niks. Ik baal alleen dat jij de eerste indruk te pakken hebt gekregen en wij het met rest van de (matige) indrukken moeten doenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er mis met een positieve eerste indruk?
Bij binnenkomst dacht ik echt dat het een vrouw was.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Wel een mooie transgender, mooie kleding ook.
Simona met een kilo wimpers vind ik een stuk enger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |