Ja, liefde maakt blind. Ze is best knap. Maar qua persoonlijkheid weet ik het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Is dát Senna?
jezus. Floris. Wat. Doe. Je.
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Die komt over 3 maanden weer terug
Net zoiets als Martine Bijl ? M'n moeder komt uit Drachten en mijn vader uit Maastricht lalalalalaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Poolse uit Utrecht die opgroeide in Limburg
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, liefde maakt blind. Ze is best knap. Maar qua persoonlijkheid weet ik het niet.
Ericcccquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou benieuwd wie die oude bekende is🤑
Dat mag ik hopen ja!quote:
Nee hoor, volgens mij hetzelfdequote:
Nope juist verwijderdquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
overdosis fillers en botox(prijzen)geld moet rollen
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nah..oprotte.. ga lekker verder op InstaShit![]()
[ afbeelding ]
Floris ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben slecht in gezichten hoor
Ja, ik ook. Het is een verwend, jaloers meisjequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijk
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dat stand houdt. Hij vroeg haar wel heel snel ten huwelijk
Volgens mij nooit lang. Maar ja dat dacht ik van Romy en Chemal toen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |