Ik heb alleen een gele nagel maar dat is nicotinequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Dan kan ik ook wel meteen even mijn nagels showen
https://imgur.com/a/G5TtvCl
[ link | afbeelding ]
In de metworst?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef flipsen het volgende:
Ik een kruidnagel, het komt wel dichtbij zo
Met een tang?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega en ik hadden van de week ook een discussie over nagels, maar dan niet het hele nette formaat van @:sarabi maar die van een dame die ons wel eens helpt (geen bewoonster). Die heeft altijd fluorescerende kleueren op nagels van zo’n 5 cm met punten (ze kan er prima mee typen op een mobiel). Zegt collega “ik durf het niet te vragen, maar hoe gebruik je veilig een tampon met zulke nagels
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega en ik hadden van de week ook een discussie over nagels, maar dan niet het hele nette formaat van @:sarabi maar die van een dame die ons wel eens helpt (geen bewoonster). Die heeft altijd fluorescerende kleueren op nagels van zo’n 5 cm met punten (ze kan er prima mee typen op een mobiel). Zegt collega “ik durf het niet te vragen, maar hoe gebruik je veilig een tampon met zulke nagels
Handschoen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja scholen doen er zelf aan mee, schriften en werkboeken worden volgens mij amper meer gebruikt.
Silent disco huren?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier moet er een BBQ en een DJ en een silent disco en weet ik wat niet komen.
Ja die schoot ik er dan in maar nooit ver genoegquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Tampax is toch met inbrenghuls waar ik geen kont van begrijp?
Ik snap gewoon echt niet hoe het werkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja die schoot ik er dan in maar nooit ver genoeg
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |