Oke, waar zijn die voor dan? Heb je ze al eens eerder gehad?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
De artsen wilden me op 800 mg antabus laten starten, dat drie dagen lang en daarna een onderhoudsdosis van 3 keer per week 400 mg.
Ik mag nu gewoon dagelijks 200 mg innemen, dus de laagste dosis die er is.
Google maar even. Nee, nog niet eerder gehad verder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, waar zijn die voor dan? Heb je ze al eens eerder gehad?
quote:
quote:
Ja, helaas is Mazelen ook voor volwassenen een gevaarlijke ziekte...quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
ZO dit had ik ook nog nooit gehoord
Volwassene overleden aan mazelen, had ernstige afweerstoornis
Bilthoven- Een volwassen persoon is deze week overleden na een besmetting met mazelen. Het gaat om iemand die een ernstige afweerstoornis had. De patiënt was gevaccineerd, maar „we zien vaker dat bij een afweerstoornis de vaccinatie niet goed werkt”, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
Bron de Telgraaf
Succes met de bankrekeningquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
Moet september een kroon laten plaatsen. Maar gelukkig geen gatje bij de laatste controle.
Een kinderziektequote:
Masern. measles in het Engelsquote:
Die ook bij volwassenen kan voorkomen.quote:
Jaaaaaquote:
quote:
Hey lieverd, hoe is hetquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
hay allemaal en Dot in het bijzonder
Oh, ik exact hetzelfde gehad... Al jaren pijn aan die tand/kies. Dus ik riep maar steeds ERUIT MET DAT DING. Maar dat wilde de tandarts niet doen, want 'gezonde tand'.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaaaa
Bekijk deze YouTube-video
Echt een duur geintje. Heb 15 jaar terug een wortelkanaalbehandeling gehad en moet er maar eens aan geloven om daar een kroon te laten zetten. Niet meer uitstellen
Ja, dus.quote:
quote:
Tandpijn is wel kut idd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik exact hetzelfde gehad... Al jaren pijn aan die tand/kies. Dus ik riep maar steeds ERUIT MET DAT DING. Maar dat wilde de tandarts niet doen, want 'gezonde tand'.
Ja, één die f*cking zeer doet steeds?!
Kreeg er een wortelkanaalontsteking aan... die uiteindelijk ook niet heel erg goed opgelost werd. Kroon erop gezet... Hielp ook niet.
Eindelijk een duurdere verzekering, jaar wachttijd en toen de tand/kies eruit was: 2e zenuwkanaaltje een 2e wortelpunt in.... Maar dat was niet te zien op foto's, aangezien het steeds 'rechtdoor' te zien was. Het lag achter elkaar...
Maar nu dus implantaat, nóg eens een begroting van 1600 - lol.
En nog steeds zeurende en doffe pijn af en toe. Jippie.
![]()
![]()
Auw, jaquote:
Wat jij wiltquote:
De.erg.ste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |