SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Ja dat is zo leuk en als hij of zij zo klaar is met eten loopt het naar de andere kant van de tuin om wat te drinken. Dan klimt hij tegen de schutten en over dat dunne randje spurt hij weg of hij schiet de boom inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Gekke beestjes die meest rare acrobatische toeren uithalen , ik kan daar zo van genietenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zo leuk en als hij of zij zo klaar is met eten loopt het naar de andere kant van de tuin om wat te drinken. Dan klimt hij tegen de schutten en over dat dunne randje spurt hij weg of hij schiet de boom in![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
MikeyttGod![]()
Straks heb je hem teveel gevoerd en is hij te dik om weer in de boom te klimmen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zo leuk en als hij of zij zo klaar is met eten loopt het naar de andere kant van de tuin om wat te drinken. Dan klimt hij tegen de schutten en over dat dunne randje spurt hij weg of hij schiet de boom in
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is best een kleintje, komt er ook een die is wat groterquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks heb je hem teveel gevoerd en is hij te dik om weer in de boom te klimmen.
Hier gaat hij dan drinken een oude plantenbakje waar water in zit, staat op een stoel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PrachtigDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Schattigquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is best een kleintje, komt er ook een die is wat groter
Hier gaat hij dan drinken een oude plantenbakje waar water in zit, staat op een stoel
[ afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja hier kan ik echt van genieten, en hij komt een paar keer perdag. Weet natuurlijk niet of het dezelfde is. Maar wel steeds hetzelfde ritueelquote:
Ik heb een speciaal eekhoornvoerderhuisje gekocht met eekhoornvoer, maar daar komen ze niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MikeyttGod![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Dudje onderweg![]()
We hebben nog een etentje gereserveerd voor vanavond maar ik wil niet meer naar buiten denk ik
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil![]()
aaaaa zieligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerrrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo. Ik heb m'n zin, arts is overruled door de psychiater waarmee ik een medicatie gesprek had afgedwongen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: