Panatinaikhos ?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:31 schreef Ciclon het volgende:
Welke club uit Athene is opgericht in Smyrna (Izmir)?
Dan zal het wel Panatinaikos zijn.quote:
Panionius ?quote:
Vrees wel dat je dit topic hebt vermoord tenzij iemand google stiekem raadpleegt.quote:
Of ken de deze club daadwerkelijk?quote:
Ja. Het moet wel Panionios zijn ipv Panionius.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vrees wel dat je dit topic hebt vermoord tenzij iemand google stiekem raadpleegt.
[..]
Of ken de deze club daadwerkelijk?
Jaren Football Manager gespeeld en dan in voornamelijk de mindere competities, waaronder Griekenland. Googlen op de clubs en dan kom je er van zelf achterquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vrees wel dat je dit topic hebt vermoord tenzij iemand google stiekem raadpleegt.
[..]
Of ken de deze club daadwerkelijk?
You are right Tong80quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Het moet wel Panionios zijn ipv Panionius.
Door die stomme ingebouwde ai functie op google had ik het antwoord direct hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:03 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Jaren Football Manager gespeeld en dan in voornamelijk de mindere competities, waaronder Griekenland. Googlen op de clubs en dan kom je er van zelf achter.
O lolquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Door die stomme ingebouwde ai functie op google had ik het antwoord direct hoor.
Die zit gewoon in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Door die stomme ingebouwde ai functie op google had ik het antwoord direct hoor.
Was ook geen beschuldiging hoor. Gewoon de betere feitjes om te onthoudenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zit gewoon in mijn hoofd.
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......
Een typisch Oh-jaatje idd.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb hem opgezocht, en dacht toen: Ohja, hij!
Dus ik doe niet mee. Wel een lastige.
Dan keuren we het goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:07 schreef raptorix het volgende:
Gene Gerards?
Ik zat even te twijfelen of ik dat had opgezocht aan de hand van de vraag, maar toevallig 5 dagen terug zijn Wiki bekeken
De Lieverdjes. Maar Dries heeft nooit in het eerste gespeeld. Vreemd dat je Jan Oudbloed en Fritsie niet noemt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:48 schreef raptorix het volgende:
FC Amsterdam bestond, slechts 10 jaar, toch wist het zich zelf aardig op de kaart te zetten met een paar mooie resultaten, onder andere een Europese uitschakeling van Inter Milan. Bovendien kende het markante spelers zoals Nico Jansen alias de Beuker van de Jordaan, en wie kent hem niet: Dries Roelvink.
De vraag: Wat was de bijnaam van de club?
Dries was te druk met zingenquote:Op woensdag 9 juli 2025 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Lieverdjes. Maar Dries heeft nooit in het eerste gespeeld. Vreemd dat je Jan Oudbloed en Fritsie niet noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |