Ja, opvang buiten Europa. Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan sluit je ze op op een of ander eiland. Ze komen nou eenmaal naar Europa omdat er nou eenmaal wat te halen is.
Als jij er een rechts/links discussie van wil maken, ga je gang. Maar zonder mij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef inXs het volgende:
[..]
Naïef zijn we zeker. Verder is het geen mening, hoe kom je daarbij? Het is aantoonbaar rechts liberaal geweest. Arbeidsmigratie is ingegeven door rechts beleid, zelfs de SP was in het begin fel tegen. Sterker nog, de achterban van BBB drijft op arbeidsmigratie…
En wat ik al eerder aantoonde, het EU migratiepact gaat over de door jou aangedragen oplossing…. Wie is tegen? De PVV….
Alleen asiel voor die het nodig hebben en niet onbepaalde tijd? Onderdeel van het EU migratiepact… Wie is tegen…? De PVV.
Precies wat ik stel dus, ik onderschrijf jouw mening en oplossingen, echter een aantal hier blijven Wilders en de PVV (en rechts) als de oplossing zien. Echter vormt de PVV (en rechts) het probleem door keer op keer tegen echte oplossingen te stemmers. Immers is de PVV ook afhankelijk van onvrede![]()
Paspoorten weggegooid, etc. Het EU migratiepact gaat over betere registratie, DNA monsters en de iris scan, juist om te voorkomen dat die asielzoekers maar steeds als zielige mensen onder de radar duiken en niet aan te pakken zijn… Wie stemt tegen? De PVV….
Wil ik zeker niet, echter TS deed de openingszet door Wilders als messias neer te zettenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij er een rechts/links discussie van wil maken, ga je gang. Maar zonder mij.
Dat het systeem van: alleen nog maar heel uitzonderlijke gevallen komen in aanmerking, niet direct leidt tot een volledige stilstand van de asielstroom is duidelijk. Maar je lost wel wat dingen op. B.v. simpele procedures. Want als de lat extreem hoog ligt, dan kan vrijwel niemand er meer aan voldoen. Dat scheelt al heel veel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef inXs het volgende:
[..]
Uiteraard zitten ze dat, corruptie, religie, flinke klimaatverandering (droogte), etc. Ik zeg niet dat wij de bron van het probleem zijn, ik zeg dat wij onderdeel van het probleem zijn. Ik zeg ook dat ‘grenzen dicht’, ‘geen geld meer’, ‘kop in het zand’, etc. niet de migratiestroom doet oplossen, immers de problemen blijven daar bestaan en onze welvaart blijft aantrekkelijk. Dus een eenvoudige oplossing (wat ik dus populistisch geneuzel noem) is er niet…. Een eenzijdige oplossing is er ook niet.
Een nexit (de populistische oplossing) kan helpen, al is het alleen maar omdat de kans groot is dat wij NL flink wat welvaart inleveren daarna…
"Nepvluchtelingen" moeten niet eens binnen zijn in eerste instantie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ze willen nepvluchtelingen juist gaan terugsturen. Maar wij hadden een minister die te druk was met clowntje spelen om de voorbereidingen te doen die nodig zijn.
Ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:06 schreef inXs het volgende:
[..]
Wil ik zeker niet, echter TS deed de openingszet door Wilders als messias neer te zettenen anderen doen dat helaas ook. Vandaar dat ik het noem.
Maar dat zijn ze toch, dus wat nu?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Nepvluchtelingen" moeten niet eens binnen zijn in eerste instantie.
Wat doe/deed je als je een trojaans paardje je pc had binnengehaald?quote:
Marjolijn Faber doet dan niks blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat doe/deed je als je een trojaans paardje je pc had binnengehaald?
Formatteren… maar om nou een atoombom op NL te gooien is ook weer zo wat….quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat doe/deed je als je een trojaans paardje je pc had binnengehaald?
BIj voorkeur in de regio, desnoods met financiële praktische steun van ons. En anders hebben we vast in de Flevopolder nog wel plek, bij langer verblijf eventueel toestemming om te werken en privileges op te bouwen wat uiteindelijk bij uitmuntent gedrag tot Nederlanderschap kan leiden, maar zeker niet van zelfsprekend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bedoelt opvang in eigen regio? Of alhier?
Zorgen dat er niets te halen is. Vastzetten, laten werken en pas loslaten op een vlucht naar keuze.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit dus. Mensen zullen blijven komen. Je kunt wel stellen dat migratiestromen natuurlijk zijn, maar "gratis" is niet natuurlijk. Migranten die hier vroeger kwamen moesten kei- en keihard aan de bak.
Het draait gewoon om de wortel, níet om de processen. Zolang die wortel er is, zullen mensen blijven komen. Dus is de kwestie; zien we deze wortel als een gegeven, of kunnen we hier iets aan doen?
Nee, dat werkt niet zo heel anders. Als ze geen hotel met vol pension krijgen blijven ze niet en komen ze niet. Belgie doet het ook niet meer, en dus komen die jonge mannen deze kant op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de puinhoop als in overvolle asielzoekerscentra is van voor het huidige kabinet.
Wilders heeft er ook niets aan gedaan, maar dat is vooral omdat hij kennelijk denkt dat als je de opvang kleiner maakt ook de aanwas kleiner wordt ofzo... Maar dat werkt alleen wat anders.
Zou dat komen omdat ze in Frankrijk hun buik vol hadden van die tentenkampen en met "zachte hand" die lui het kanaal over hebben geholpen door vrolijk weg te kijken omdat men geen enkel respect meer had voor die zeikbritten? Die Hekken bij de Chunnel zijn trouwens indrukwekkend, daar is Trump Jaloers op vermoed ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, in de UK zijn alleen maar meer immigranten gekomen sinds de Brexit.
Spanje, Engeland, Rusland en Duitsland belden, dat het hun idee was.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zorgen dat er niets te halen is. Vastzetten, laten werken
Tja, de Brexit bleek ze helaas geen geografische nieuwe situatie op te leveren. Wel buren die meer schijt aan ze hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zou dat komen omdat ze in Frankrijk hun buik vol hadden van die tentenkampen en met "zachte hand" die lui het kanaal over hebben geholpen door vrolijk weg te kijken omdat men geen enkel respect meer had voor die zeikbritten? Die Hekken bij de Chunnel zijn trouwens indrukwekkend, daar is Trump Jaloers op vermoed ik.
Ja, niet verwonderlijk, krijg je ervan als je je als Britse regering zo gedraagtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, de Brexit bleek ze helaas geen geografische nieuwe situatie op te leveren. Wel buren die meer schijt aan ze hebben.
PVV heeft niks voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Voor de mensen die denken dat de PVV het aantal immigranten heeft verminderd: hoe en wanneer? Dan kunnen we kijken wat daar van terecht is gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |