Grootverbruiker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ding van mij is 2.5 uur bezig met een 60 graden bonte was.
ja dat bedoel ik :p maar dat zijn gewoon hele andere klasse machines natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ding van mij is 2.5 uur bezig met een 60 graden bonte was.
Vandaagquote:
quote:
Ik gebruik dat halve programma eigenlijk vooral als ik iets als mijn badjas wil uitwassen. Vaak besef ik me dat heel random en doe ik dat even tussendoor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik merk wel dat m'n was minder muf wordt als ik de machine voller duw en het langere programma gebruik vs. het halve programma.
Sowieso wel goed om regelmatig gewoon een lang 60 graden programma te draaien, blijft je machine ook wat frisser van (en natuurlijk de deur open laten staan als die niet in gebruik is)quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik merk wel dat m'n was minder muf wordt als ik de machine voller duw en het langere programma gebruik vs. het halve programma.
nee, vaatwastabletten moeten op 90quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had laatst een vaatwastablet erin gedaan, op 60 graden, met een lege trommel, om schoon te maken.
Maar of dat nu verstandig was.
Ja, dat doe ik sowieso wel, beddengoed en handdoeken enzo. Maar het verschil tussen het halve programma en het hele is zodanig dat ik zoiets heb van "ik wacht wel tot ik een volle draai heb".quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel goed om regelmatig gewoon een lang 60 graden programma te draaien, blijft je machine ook wat frisser van (en natuurlijk de deur open laten staan als die niet in gebruik is)
Ja, daar kwam ik later achter inderdaad. Ik heb toen alsnog een 90 graden ronde gedaan, en een paar keer flink spoelen, want er bleef heel wat schuim achter. Dit doe ik niet nog een keer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vaatwastabletten moeten op 90
Beddengoed gaat bij mij altijd op 60 graden, en alles wat dan ook in de wasmachine zit is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel goed om regelmatig gewoon een lang 60 graden programma te draaien, blijft je machine ook wat frisser van (en natuurlijk de deur open laten staan als die niet in gebruik is)
Oeh.quote:
Volgens de handleiding van m'n wasmachine moeten ze in het laatje, maar nee, dat moeten ze niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vergissing ben ik ook één maal begaan ja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens de handleiding van m'n wasmachine moeten ze in het laatje, maar nee, dat moeten ze niet.
quote:
Volgens mij heeft mijn wasmachine niet eens een 90 graden optie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn wasmachine niet eens een 90 graden optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |