En je moet naar buiten, en er zijn andere mensenquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
mijn grootste ergernissen met wasserettes zijn dat de machines stinken , het kost tijd en moeite en je moet je was opsparen
Met mijn eigen machine zou ik vaker kleinere wassen ook doen
Naar buiten in lange broek en jas aan, nu gewoon lekker in korte broekquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dinsdag zat ik nog met een vest aan.
ja das ook een klacht idd. andere mensenquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je moet naar buiten, en er zijn andere mensen
Eww.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je moet naar buiten, en er zijn andere mensen
Kijk grmbl wat ze nieuw hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar buiten in lange broek en jas aan, nu gewoon lekker in korte broek
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk grmbl wat ze nieuw hebben
[ afbeelding ]
Ik heb het nog niet geprobeerd
Gewoon een hele kiep voor de lunchquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk grmbl wat ze nieuw hebben
[ afbeelding ]
Ik heb het nog niet geprobeerd
Hoe lang moet je wachten voor zo'n machine in de wasserette klaar is met je was? Een half uurtje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
mijn grootste ergernissen met wasserettes zijn dat de machines stinken , het kost tijd en moeite en je moet je was opsparen
Met mijn eigen machine zou ik vaker kleinere wassen ook doen
Ik stond voor een brug te wachten in t-shirt en motregen die ochtend. Niet leuk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dinsdag zat ik nog met een vest aan.
Ja das vrij snel. zijn van die professionele dingen ook. Half uurtje wassen en half uurtje drogenquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten voor zo'n machine in de wasserette klaar is met je was? Een half uurtje?
En de gefrituurde aardappelstaafjesquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaenige wat nu ontbreekt is de appelmoes
Dat valt mee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das vrij snel. zijn van die professionele dingen ook. Half uurtje wassen en half uurtje drogen
ja maar je hebt niet altijd gelijk een machine. Maar dacht wacht je vaak ook maar 10 min ofzo dus is te overzien. Het is niet goedkoop. Ik ga nu naar een nieuwe wasserette omdat de machines nog niet stinken. Dat zijn hele grote machines voor 20 kilo ofzo. Denk dat ik nu bijna 8 euro per keer daar voor betaalquote:
¤8 is redelijk veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je hebt niet altijd gelijk een machine. Maar dacht wacht je vaak ook maar 10 min ofzo dus is te overzien. Het is niet goedkoop. Ik ga nu naar een nieuwe wasserette omdat de machines nog niet stinken. Dat zijn hele grote machines voor 20 kilo ofzo. Denk dat ik nu bijna 8 euro per keer daar voor betaal
Te kort/lang gebakken, oud vet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die kan je wel krijgen hier al zijn ze daar niet overal even goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |