SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
ik 2 uur want dino kwam melden dat hij niet meer kon slapenquote:Op donderdag 12 juni 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd 2 seconden voor de wekker wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Topperquote:Op donderdag 12 juni 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd 2 seconden voor de wekker wakker.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik lig weer in het ziekenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk wordt ik echt beterquote:
Ik lig weer in het ziekenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter krijg je kwantumkorting
Ik lig weer in het ziekenhuisJemig ESF het houdt niet op bij jjou he dikke knuffel en hopelijk gaat het snel de goede kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik lig weer in het ziekenhuisSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik lig weer in het ziekenhuisSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik lig weer in het ziekenhuisSterkte er maar mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik lig weer in het ziekenhuisohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat die focus inhoudt maar beterschap
![]()
Eentje met LED-lampjes?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben een wasmachine aan het uitzoeken met droog combi
Klopt het wordt hier 25.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat het vandaag 28 graden wordt.
TCL maakt alles zo ongeveer. Vast best prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden. Maar vind deze wel tof, ken het merk niet
[ [url=https://assets.central.co.th/TCL-FrontLoadWasherDryerInverter107kgWT11EPWDG-MKP1721348-1?$JPEG[ afbeelding ]wid=550]afbeelding[/url] ]
Ik lig weer in het ziekenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ohh ken je dat? Ja een samsung ofzo is 2 keer zo duur. weet niet niet of dat het waard isquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TCL maakt alles zo ongeveer. Vast best prima.
Maag, darm, leverquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohWeet niet wat die focus inhoudt maar beterschap
[ afbeelding ]
Ze maken ook tv’s. Fabrieken in Turkije maar vast ook bij jullie in Azië.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh ken je dat? Ja een samsung ofzo is 2 keer zo duur. weet niet niet of dat het waard is
Onweer mag wel bij jullie blijven.quote:
nee maar dat denk ik ook net nodig. gewoon een degelijke wasmachine denk ik is het. hij kost hier zo'n 350 euroquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze maken ook tv’s. Fabrieken in Turkije maar vast ook bij jullie in Azië.
Is natuurlijk geen Miele voor dat geld.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onweer mag wel bij jullie blijven.
Al boeit het me wat minder aangezien mijn hond op vakantie is.
Nu al warm in de burgerrups.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat het vandaag 28 graden wordt.
Abort mission en koop een merk dat je wel kentquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ [url=https://assets.central.co.th/TCL-FrontLoadWasherDryerInverter107kgWT11EPWDG-MKP1721348-1?$JPEG[ afbeelding ]wid=550]afbeelding[/url] ]
Ik ben al onderweg naar de beach club.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie allemaal naar het strand vandaag
Een paar km er vandaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Abort mission en koop een merk dat je wel kent
ik ken het merk alleen van TV'squote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is chinees, dus ze zullen vast wel iets goed nagemaakt hebbenquote:
quote:
Copy paste LG.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is chinees, dus ze zullen vast wel iets goed nagemaakt hebben
nee ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Lekker tussen alle blerende speakers en ruziemakers. Heerlie de peerlie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
waarmee?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker tussen alle blerende speakers en ruziemakers. Heerlie de peerlie.
Nee, ik ga boodschapjes halen, koken voor vanavond, en dan even snel naar werk om mijn leerlingen te feliciteren.
Waarom zijn die dingen daar Europese prijzen eigenlijk?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
hmm mja nou samsung en zo zijn erg duur. gaan richting de 1000 euro
dan hebben we nog een haier , heb ik hier een tv van. Die is wat duurder dan het model van net , nog onder de. 500
[ [url=https://assets.central.co.th/HAIER-FrontLoadWasherDryer106KgHWD100BP14959S8-MKP1543382-2?$PNG[ afbeelding ]wid=550]afbeelding[/url] ]
Weet ik niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen daar Europese prijzen eigenlijk?
Mijn AEG Lavamat was maar 600 euro en dat is edelgermaanse topkwaliteit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet?
deze is bv bijna 1000 euro
https://www.central.co.th(...)9sc-stand-mkp1867063
Electrolux is gewoon AEG, dat hoeft toch niet zoveel te kostenquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet?
deze is bv bijna 1000 euro
https://www.central.co.th(...)9sc-stand-mkp1867063
Moet gewoon werken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat ze dat hier komen bezorgenquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn AEG Lavamat was maar 600 euro en dat is edelgermaanse topkwaliteit.
blijkbaar wel maar dit zijn was droog combi's ook hequote:Op donderdag 12 juni 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Electrolux is gewoon AEG, dat hoeft toch niet zoveel te kosten
Zo'n zware bonk naar Thailand sturen verhoogt de prijs wel weer wat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar is dat een was-droog combinatie? Want dat is denk ik het verschil in prijs voornamelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De normeringen van de eindexamens zijn bekend gemaakt, dus straks krijgen ze te horen of ze geslaagd zijn of dat ze nog moeten herkansen, of dat ze definitief gezakt zijn.quote:
Die zijn hier ook al snel richting de ¤1000 zie ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar is dat een was-droog combinatie? Want dat is denk ik het verschil in prijs voornamelijk.
Kruipen er wel iets meer spinnetjes in je BH.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou in zo'n warm land gewoon een waslijn buiten ophangen in plaats van een droger kopen.
Met die luchtvochtigheid is het na een week nog niet droog waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou in zo'n warm land gewoon een waslijn buiten ophangen in plaats van een droger kopen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruipen er wel iets meer spinnetjes in je BH.
Lekker kriebelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruipen er wel iets meer spinnetjes in je BH.
probleem is de luchtvochtigheid. Als je het niet direct in de zon hangt droogt het nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Was droogt niet zo snel met 180% luchtvochtigheid denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ohjaquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid is het na een week nog niet droog waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid is het na een week nog niet droog waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probleem is de luchtvochtigheid. Als je het niet direct in de zon hangt droogt het niet
Wisdom in crowds.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was droogt niet zo snel met 180% luchtvochtigheid denk ik.
Ja, kan me voorstellen dat je ook bij bewolkt weer en in het regenseizoen graag fatsoenlijk je kleding wil kunnen drogen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Nu heb ik als sinds ik hier weer ben een week bewolking
in de zon droogt het wel heel snel
Heb al de zonneschermen omlaag gedaan. Even kijken hoe erg het wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al 23,8 graden op kantoor.
Schimmel vind vochtig en broeierig fantastisch.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
en het gaat heeeeeel snel stinken als het niet goed droogt is mij opgevallen
Steeds vierkantje voor vierkantje je kleding drogen in een tosti-ijzer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat je ook bij bewolkt weer en in het regenseizoen graag fatsoenlijk je kleding wil kunnen drogen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeds vierkantje voor vierkantje je kleding drogen in een tosti-ijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |