Maar is dat een was-droog combinatie? Want dat is denk ik het verschil in prijs voornamelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn AEG Lavamat was maar 600 euro en dat is edelgermaanse topkwaliteit.
De normeringen van de eindexamens zijn bekend gemaakt, dus straks krijgen ze te horen of ze geslaagd zijn of dat ze nog moeten herkansen, of dat ze definitief gezakt zijn.quote:
Die zijn hier ook al snel richting de ¤1000 zie ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar is dat een was-droog combinatie? Want dat is denk ik het verschil in prijs voornamelijk.
Kruipen er wel iets meer spinnetjes in je BH.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou in zo'n warm land gewoon een waslijn buiten ophangen in plaats van een droger kopen.
Met die luchtvochtigheid is het na een week nog niet droog waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ik zou in zo'n warm land gewoon een waslijn buiten ophangen in plaats van een droger kopen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruipen er wel iets meer spinnetjes in je BH.
Lekker kriebelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruipen er wel iets meer spinnetjes in je BH.
probleem is de luchtvochtigheid. Als je het niet direct in de zon hangt droogt het nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Was droogt niet zo snel met 180% luchtvochtigheid denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
Ohjaquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid is het na een week nog niet droog waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid is het na een week nog niet droog waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probleem is de luchtvochtigheid. Als je het niet direct in de zon hangt droogt het niet
Wisdom in crowds.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was droogt niet zo snel met 180% luchtvochtigheid denk ik.
Ja, kan me voorstellen dat je ook bij bewolkt weer en in het regenseizoen graag fatsoenlijk je kleding wil kunnen drogen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Nu heb ik als sinds ik hier weer ben een week bewolking
in de zon droogt het wel heel snel
Heb al de zonneschermen omlaag gedaan. Even kijken hoe erg het wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al 23,8 graden op kantoor.
Schimmel vind vochtig en broeierig fantastisch.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
en het gaat heeeeeel snel stinken als het niet goed droogt is mij opgevallen
Steeds vierkantje voor vierkantje je kleding drogen in een tosti-ijzer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat je ook bij bewolkt weer en in het regenseizoen graag fatsoenlijk je kleding wil kunnen drogen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeds vierkantje voor vierkantje je kleding drogen in een tosti-ijzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |