Eentje met LED-lampjes?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben een wasmachine aan het uitzoeken met droog combi
Klopt het wordt hier 25.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat het vandaag 28 graden wordt.
TCL maakt alles zo ongeveer. Vast best prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden. Maar vind deze wel tof, ken het merk niet
[ [url=https://assets.central.co.th/TCL-FrontLoadWasherDryerInverter107kgWT11EPWDG-MKP1721348-1?$JPEG[ afbeelding ]wid=550]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik lig weer in het ziekenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ohh ken je dat? Ja een samsung ofzo is 2 keer zo duur. weet niet niet of dat het waard isquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TCL maakt alles zo ongeveer. Vast best prima.
Maag, darm, leverquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohWeet niet wat die focus inhoudt maar beterschap
[ afbeelding ]
Ze maken ook tv’s. Fabrieken in Turkije maar vast ook bij jullie in Azië.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh ken je dat? Ja een samsung ofzo is 2 keer zo duur. weet niet niet of dat het waard is
Onweer mag wel bij jullie blijven.quote:
nee maar dat denk ik ook net nodig. gewoon een degelijke wasmachine denk ik is het. hij kost hier zo'n 350 euroquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze maken ook tv’s. Fabrieken in Turkije maar vast ook bij jullie in Azië.
Is natuurlijk geen Miele voor dat geld.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onweer mag wel bij jullie blijven.
Al boeit het me wat minder aangezien mijn hond op vakantie is.
Nu al warm in de burgerrups.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat het vandaag 28 graden wordt.
Abort mission en koop een merk dat je wel kentquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gevonden. Maar vind deze wel tof, ken het merk niet
[ [url=https://assets.central.co.th/TCL-FrontLoadWasherDryerInverter107kgWT11EPWDG-MKP1721348-1?$JPEG[ afbeelding ]wid=550]afbeelding[/url] ]
Ik ben al onderweg naar de beach club.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie allemaal naar het strand vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |