Nee ze was nuchter en sprak mij aan met m'n voornaam dus dat kan nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 01:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Ze was dronken en zag jou voor iemand anders aan.
Is ze aan de medicijnen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
V anavond even uit geweest. Geen idee wat er nou precies allemaal gebeurde want het ging erg snel
Ging er heen met een vriend van mij. Buiten was een kennis op mij aan't wachten, heel gezellig mee gepraat. Ze gaat naar binnen en ik ga met die vriend van mij en nog een gast even praten over onze muzikale middag vet gezellig. Komt die vrouw naar buiten toe "dus jij vind dat ik een probleem heb he?" en ze slaat me op m'n schouder en noemt me een idioot.
Ik kijk even naar die vrienden en begin te lachen want wat de heck is dit nou weerZij gaat ondertussen boos naar binnen toe en heb nog steeds geen idee wat er nou speelt
Nou goed kwartier later komt ze weer naar buiten toe. Héél verhaal over dat ik wel degelijk weet dat ik net met die 2 vrienden over haar aan het praten was, en dat ik niet moest denken dat ze achterlijk was en dat de enige die hulp nodig had ik was en dat ik naar huis moest en moest gaan huilen. Dus ik vroeg aan haar of ze misschien niet zo'n scene zou willen maken omdat ze dan inderdaad het stempeltje "probleemgeval" zou krijgen want niemand weet waar het over gaat, dat ze niet zo haar issues moet projecteren en dat ze niet belangrijk genoeg is om lang over te praten.
Toen gooide ze d'r sigaret tegen mij aan en was het "DOE AANGIFTE DAN KLOOTZAK?! JE DENKT DAT JE HEEL WAT BENT HE, MAAR JE BENT NIEMAND. JE WILDE MIJ ALLEEN MAAR GEBRUIKEN VOOR JE EIGEN PLEZIER" (eh....) en hoopte ze dat ik doodviel. Prima.
Overigens wilde ze er geen enkele uitleg over geven. Wilde niet vertellen wat er nou speelde want "dat weet je godverdomme zelf ook wel"
Daarna een berichtje gestuurd dat ik dit echt alle perken te buiten vond gaan en geen contact meer wenste. En toen was het "ben blij dat ik van je af ben, jij zal nooit een echte vrouw krijgen idioot die je bent met je vieze spelletjes" (nog steeds geen idee wat er nou aan de hand was)
Daarna de eer aan mezelf gehouden. Gezegd dat ik hoopte dat ze een fijn leven tegemoet gaat en het leven haar weer snel gaat toelacht en het beste gewenst.
Maar ben ik te snel geweest om hier in de deur dicht te gooien na dit incident? Voor mijn gevoel heb ik juist gehandeld omdat 't toch alleen maar op niks zou uitlopen. Maar aan de andere kant vind ik blokkeren zo'n zwakte bod normaliter
Overigens had ze niet gedronken dus van enige verwarring kan geen spraken zijn.
Ook altijd zomaar uit het niets.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom maak jij al minimaal een jaar of 20 zo een dingen om je heen met mensen
misschien vakantie (lol)quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ook altijd zomaar uit het niets.
Daarnaast, op woensdagmiddag muziek maken en dan ‘s avonds uit gaan… heb je nog steeds geen werk ofzo?
Eerder een heel stuk te langzaam ...quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
Maar ben ik te snel geweest om hier in de deur dicht te gooien na dit incident?
Geen ideequote:
We zijn kortstondig FWB geweest maar gewoon vriendschappelijk daarmee opgehouden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Had je ook wat gehad met die vrouw? Een relatie, ONS oid?
Echte hèquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klinkt als een scène uit een film
Kennelijk niet zo heel vriedschappelijk, of er is wat oud zeer bovengekomen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn kortstondig FWB geweest maar gewoon vriendschappelijk daarmee opgehouden.
Klinkt wmb logisch.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef koemleit het volgende:
Ik denk dat het zo in elkaar zit.
De dame in kwestie is zo dom geweest om ooit 1x met TS het bed te delen.
Hierna heeft TS haar nooit meer met rust willen laten, ook niet naar herhaaldelijk aandringen.
Toen duidelijk werd dat de dame echt niks meer met TS te maken wilde hebben, is TS de dame zwart gaan maken bij iedereen die het horen wil. (is labiel, spoort niet etc etc).
Op de een of andere manier komen TS en dame elkaar nog regelmatig tegen, waarschijnlijk niet toevallig want TS hoopt nog altijd in het broekje te komen.
Want als de situatie echt zo is, zoals TS beschrijft, dan zou elk weldenkend mens denken "waarom zou je hier energie in steken".
Maar TS moet wel, want dit is z'n enige kans (denk hij) om ooit nog te naaien. Dat is de enige reden, dat hij contacct blijft zoeken, hij heeft er van geproeft, en wil nog een keer. In zijn hoofd heeft ze het 1x toegestaan, dus is er een kans dat ze het weer gaat doen.
De dame in kwestie wordt daar inmiddels horendol van.
Op internet (en tegen z'n vrienden) is deze hele casus het vertellen waard omdat dit suggereerd dat TS een soort van liefdes/relatie leven heeft. Dus elke reactie hier van: "hmm deze zou ik skippen". suggereert dat TS een fuctionerend date leven heeft. En geeft hem een goed gevoel.
Nu heb ik overigens niks tegen mensen die een goed gevoel willen. Maar laat daar andere (de dame) aub niet de dupe van zijn.
Es kijken wat ts hier van vind.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef koemleit het volgende:
Hierna heeft TS haar nooit meer met rust willen laten, ook niet naar herhaaldelijk aandringen.
Toen duidelijk werd dat de dame echt niks meer met TS te maken wilde hebben, is TS de dame zwart gaan maken bij iedereen die het horen wil. (is labiel, spoort niet etc etc).
Op de een of andere manier komen TS en dame elkaar nog regelmatig tegen, waarschijnlijk niet toevallig want TS hoopt nog altijd in het broekje te komen.
Want als de situatie echt zo is, zoals TS beschrijft, dan zou elk weldenkend mens denken "waarom zou je hier energie in steken".
Maar TS moet wel, want dit is z'n enige kans (denk hij) om ooit nog te naaien. Dat is de enige reden, dat hij contacct blijft zoeken, hij heeft er van geproeft, en wil nog een keer. In zijn hoofd heeft ze het 1x toegestaan, dus is er een kans dat ze het weer gaat doen.
Op internet (en tegen z'n vrienden) is deze hele casus het vertellen waard omdat dit suggereerd dat TS een soort van liefdes/relatie leven heeft. Dus elke reactie hier van: "hmm deze zou ik skippen". suggereert dat TS een fuctionerend date leven heeft. En geeft hem een goed gevoel.
Nu heb ik overigens niks tegen mensen die een goed gevoel willen. Maar laat daar andere (de dame) aub niet de dupe van zijn.
Ts heeft 20 min voor mijn post nog gereageerd. Lang nadat ie zn OP verwijderd had.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:49 schreef Vliegbaard het volgende:
TS had OP al weg gedonderd. Gaat hier niet meer reageren.
Dit klopt niet met wat jij beschrijft. We kennen elkaar al heel wat jaren, contact verwaterde. Nu weer contact gehad, vriendschappelijk. Toch spanning, regelmatig het bed gedeeld. Vervolgens dat gewoon heel netjes gezamenlijk afgesloten en gezegd dat het misschien handiger is om dit niet meer te doen i.v.m gevoelens en teleurstellingen en dat was oke vanuit beide kanten, we zagen het beide als een leuk avontuurtje maar niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef koemleit het volgende:
Dat is wel een heel specifiek en exact beschreven detail ... hoe weet jij dat zo heel precies van die beiden?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
Want ze had het er over dat ze "dacht" dat ik over haar aan 't praten was, en dat ze "dacht" dat ik haar als idioot had neer gezet. Die argwaan werd gewekt omdat een vriend van mij een paar x naar binnen keek vanaf het terras omdat hij zich simpelweg afvroeg "komt ze zo nog met ons een drankje doen?" niets meer en niets minder.
Hoe ik dit zo heel specifiek weet? Dit vertelde ze mij zelf. Ze dacht dat hij over haar aan het praten was omdat hij zo vaak naar binnen keek. Zij dacht dat wij over haar aan het praten waren omdat hij naar binnen keek en toen hij zich omdraaide daarna aan mij vroeg "komt ze zo nog een drankje doen?" that's it. Dat het er vervolgens niet bij haar in ging en ze maar bleef volhouden dat wij wél over haar hadden gepraat (terwijl het ging over een gezellige middag die we hadden) doet ze toch echt zelf.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is wel een heel specifiek en exact beschreven detail ... hoe weet jij dat zo heel precies van die beiden?
Jij kunt zowel niet zomaar weten dat zij "dat wegens die ene blik dacht" en evenmin weten dat vanuit haar positie zij die vriend zo zag kijken en evenmin _waarom_ die vriend precies op dat moment zo keek ...
tenzij je natuurlijk hier gewoon iets aan het verzinnen bent....
iig is de geloofwaardogheid van dit verhaaltje extreem laag, het komt over als een gekunstelde uitvlucht die je snel moest verzinnen om een mogelijk iets te dichtbij komende aantijging, snel te weerleggen
i dont buy it.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit klopt niet met wat jij beschrijft. We kennen elkaar al heel wat jaren, contact verwaterde. Nu weer contact gehad, vriendschappelijk. Toch spanning, regelmatig het bed gedeeld. Vervolgens dat gewoon heel netjes gezamenlijk afgesloten en gezegd dat het misschien handiger is om dit niet meer te doen i.v.m gevoelens en teleurstellingen en dat was oke vanuit beide kanten, we zagen het beide als een leuk avontuurtje maar niets meer en niets minder.
Vervolgens kom ik haar gisteravond tegen, en toen deed ze gewoon heel vriendelijk tegen mij en was er niets aan de hand, had een drankje voor d'r besteld en ze liep naar binnen toe om d'r jas op te hangen. Komt ze een kwartier later naar buiten toe met aannames dat ik tegen die 2 vrienden waarmee ik buiten aan't praten was over haar zou hebben gepraat en haar een "probleemgeval" zou hebben genoemd, terwijl we het niet over haar hebben gehad. Dat is vervolgens geëscaleerd omdat ik (en de barman en de mensen naast ons die zoiets hadden van "wat gebeurt hier opeens") de boel probeerde te de-escaleren, en nadat ik een brandende sigaret op mij gegooid kreeg nadat ik aangaf dat ze misschien in de spiegel moet kijken en inderdaad wel de reputatie "probleemgeval" krijgt als ze zich zo laat kennen en plein public ben ik naar huis gegaan heb haar dat appje gestuurd en that was that.
Dat ik haar niet met rust heb kunnen laten is onjuist en creëert een lekker beeldWij zijn absoluut niet vervelend geëindigd daarom dat ik haar gedrag gisteravond zo bijzonder vond, waarschijnlijk onzekerheid en projectie vanuit haar. Want ze had het er over dat ze "dacht" dat ik over haar aan 't praten was, en dat ze "dacht" dat ik haar als idioot had neer gezet. Die argwaan werd gewekt omdat een vriend van mij een paar x naar binnen keek vanaf het terras omdat hij zich simpelweg afvroeg "komt ze zo nog met ons een drankje doen?" niets meer en niets minder. Maar zij zag dat als "hij kijkt naar mij omdat jullie over mij roddelen" totale onzin. Zij vulde dat geheel in voor zichzelf en trok daaruit een conclusie die niet klopte en ging compleet door 't lint en er was geen normaal gesprek meer mee te voeren terwijl er helemaal niks aan de hand was.
Dit gaat niet om diezelfde vrouw. Maar prima joh "stop met die griet lastig te vallen" en dan zeg je dat ik sociaal niet in orde ben maar jij slingert dit even de ruimte in? Is goed joh.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
i dont buy it.
Dit gaat over dezelfde griet waarmee je ruzie kreeg in de Beekse bergen.
En waar je mee wilde afspreken maar toen toch weer misging neem ik aan.
Deze hele post is weer geplaatst zodat het lijkt alsof jij "normale relationele problemen hebt". Terwijl je dat waarschijnlijk zou willen. Je hebt geen relationele problemen, er is totaal niets.
Dat hele verhaal van friends with benefits. Komop, is er hier iemand die gelooft dat jullie meer dan 1x sex gehad hebben en daarna ook nog eens zakelijk/verstandig/vriendschappelijk over gesproken
Bradley stop met die griet lastig te vallen. Er zijn 100 voorbeelden waaruit blijkt dat jij sociaal niet in orde bent.
Wellicht zie je het zelf niet in, maar neem het van mij aan.
Ik sluit niet uit dat er bij die griet ook een steekje los zit. Maar laat haar met rust, ze heeft (wellicht) al genoeg aan dr zelf.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn kortstondig FWB geweest maar gewoon vriendschappelijk daarmee opgehouden.
Wat...?quote:kennis
Kerel je doet dit zelf.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit gaat niet om diezelfde vrouw. Maar prima joh "stop met die griet lastig te vallen" en dan zeg je dat ik sociaal niet in orde ben maar jij slingert dit even de ruimte in? Is goed joh.
ah, dat is dus plots 180° gedraaid tot je beschrijving in de OPquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:06 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe ik dit zo heel specifiek weet? Dit vertelde ze mij zelf.
en nu moeten wij geloven dat waar ze eerst helemaal niks wilde zeggen over waarom ze boos was, ze vervolgens tegelijkertijd ook een gedetailleerde verklaring aflegde over het van een afstandje zien van iemand die buiten op het terras stond door een raam, die ietwat raar keek en het zelf trekken van een voorbarige conclusies... iets wat natuurlijk haar aantijging volledig teniet doet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
Overigens wilde ze er geen enkele uitleg over geven. Wilde niet vertellen wat er nou speelde want "dat weet je godverdomme zelf ook wel"
Als dat binnen het kwartier al zo gaat zou ik daar ook wat raar van opkijken tbhquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe ik dit zo heel specifiek weet? Dit vertelde ze mij zelf. Ze dacht dat hij over haar aan het praten was omdat hij zo vaak naar binnen keek. Zij dacht dat wij over haar aan het praten waren omdat hij naar binnen keek en toen hij zich omdraaide daarna aan mij vroeg "komt ze zo nog een drankje doen?" that's it. Dat het er vervolgens niet bij haar in ging en ze maar bleef volhouden dat wij wél over haar hadden gepraat (terwijl het ging over een gezellige middag die we hadden) doet ze toch echt zelf.
Het is een (heel oude) bekende van het forum.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:32 schreef Seven. het volgende:
Iemand al gecheckt of dit een Viva lemming is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |