ehm .... ik snap je nietquote:Op zondag 15 juni 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Over de holbewoner heengekomen?
(sorry ik maak t idd erger)
Over mijn opmerking over holbewoner heengekomen? Ja zag dat woord nu toch in een nieuwe context?quote:
over die opmerking jaquote:Op zondag 15 juni 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Over mijn opmerking over holbewoner heengekomen? Ja zag dat woord nu toch in een nieuwe context?
Mooizoquote:Op zondag 15 juni 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
over die opmerking ja![]()
ja hoor, overleefd
Voor deze post krijg je van mij 5 punten!quote:Op zondag 15 juni 2025 23:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooizo
Ow kom er nu pas achter dat dit geen dts is. Dacht even dat ik succesvol de aanval op de top had ingezet, maar geen punten.
Tnx! Graag in douwe egberts punten. Dan kan ik over 105350 punten een DE mok kopen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor deze post krijg je van mij 5 punten!
Ik heb hier nog 2 DE kopjes die na jaren nog steeds niet kapot zijnquote:Op zondag 15 juni 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx! Graag in douwe egberts punten. Dan kan ik over 105350 punten een DE mok kopen.
Wel kapot lelijkquote:Op zondag 15 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 DE kopjes die na jaren nog steeds niet kapot zijn
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Ik hou wel van de Cobra kunststijl, dus ik vind ze mooiquote:Op zondag 15 juni 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel kapot lelijk![]()
Maar toch bedankt!!
Ik vind ze niet mooi en ook niet lelijk. Maar wilde even de kapot lelijk joke maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou wel van de Cobra kunststijl, dus ik vind ze mooiMaar goed dat smaken mogen verschillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk! vrolijk!quote:Op zondag 15 juni 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 DE kopjes die na jaren nog steeds niet kapot zijn
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
quote:Op zondag 15 juni 2025 23:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind ze niet mooi en ook niet lelijk. Maar wilde even de kapot lelijk joke maken.
Ben zelf t meest van van deze cobra:Over trampling hadden we al gepraat in DTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee wat trampling is 😳quote:Op zondag 15 juni 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Over trampling hadden we al gepraat in DTS
Week na volgende week.quote:
Dat zou je mijn goudvis vroeger niet snel zien doen neequote:Op maandag 16 juni 2025 00:26 schreef devzero het volgende:
Ik let even niet op en die kat van mij springt op het aanrecht, grijpt een snijboon en gaat er op de vloer mee spelen.
Katten![]()
![]()
Daarom zou mijn kat die goudvis gewon op de grond naast die snijboon leggen. Zodat ze samen kunnen "spelen"quote:Op maandag 16 juni 2025 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zou je mijn goudvis vroeger niet snel zien doen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |