nog 1?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je plekje omhoog is gelukt zie ik trouwens.
ja dat is geluktquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wilde thefreshprince inhalen toch?
Nou je doet @ en typt dan de naam.quote:
Ik zie nu dat je het zelf ook al zag. Ik zat even in de film. Mocht ook wel weer eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat is gelukt
nog 160 ofzo voor de volgende
goed bezigquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je het zelf ook al zag. Ik zat even in de film. Mocht ook wel weer eens.
Laat hem slapen, het is geen speelgoed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word al meer dan een uur genegeerd door mijn hond
Begint al snelquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word al meer dan een uur genegeerd door mijn hond
Hij kan ook naast mij slapen of op mijquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat hem slapen, het is geen speelgoed.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat hem slapen, het is geen speelgoed.
Ik weet nog niet of mijn route er onder gaat vallen. Zou leuk zijn als ik meer dan één dag op m'n werk kan zijn deze week.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed bezig![]()
vrijdag weer thuiswerken zag ik
nou morgen zou alles gewoon moeten rijden, maar als een deel staakt valt de rest ook om hebben we geleerdquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of mijn route er onder gaat vallen. Zou leuk zijn als ik meer dan één dag op m'n werk kan zijn deze week.
Soms wil je even personal space.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij kan ook naast mij slapen of op mij
Prik is niet in mijn bips, doe ik bij jou toch ook niet.quote:
Eens zeg je eens ipv isquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms wil je even personal space.
[..]
Prik is niet in mijn bips, doe ik bij jou toch ook niet.
Als ik personal space wilde, had ik wel geen huisdier genomenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms wil je even personal space.
[..]
Prik is niet in mijn bips, doe ik bij jou toch ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |