SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het zo heerlijk met jou dat er dan ook een echt antwoord komt want ja het is een hobby (geweest)quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op het moment heb ik ze niet meer. De meeste vleesetende planten hebben een koude rustperiode nodig in de winter. In het vorige huis was dat een enkelglas vensterbank in een onverwarmde slaapkamer.
Dit huis heeft echter isolatie. En in de tuin mag ik niets doen.
We hebben nog een tijdje een sarracenia (die orgelpijpen) meeverhuisd. Maar na een paar jaar is de koek dan een soort van op.
Het staat hoog op de lijst voor als ik een eigen plek heb.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoon echt tekst en uitlegquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind het zo heerlijk met jou dat er dan ook een echt antwoord komt want ja het is een hobby (geweest)![]()
![]()
als ik ooit een quiz teamlid nodig heb ga ik hem gewoon recruiterenquote:
hij weet van alles watHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Omdat er een post-it op die foto van mij op je nachtkastje zit
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is het echt een post-it, of gewoon een plakkerig papiertje?quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
nieuwste Donald Duck gekocht?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag geen Utrecht paultje
ik was in Den Bosch
https://www.omroepbrabant(...)ezichten-en-reacties![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind het zo heerlijk met jou dat er dan ook een echt antwoord komt want ja het is een hobby (geweest)
🐙![]()
ok schatquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag geen Utrecht paultje
ik was in Den BoschWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig vind ik alles interessant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik ooit een quiz teamlid nodig heb ga ik hem gewoon recruiteren
hij weet van alles wat🐙![]()
En hoezo mag je niets in de tuin doen?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
nee komt morgen gewoon in de busquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
nieuwste Donald Duck gekocht?
https://www.omroepbrabant(...)ezichten-en-reactiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet mijn huis he.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoezo mag je niets in de tuin doen?
Is ook waarom ik blij ben met het moestuintje.🐙![]()
Het was ooit een post-it. Nu plakt hij inderdaad gewoon.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het echt een post-it, of gewoon een plakkerig papiertje?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Je plekje omhoog is gelukt zie ik trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee komt morgen gewoon in de bus🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: