DGK was meen ik tot 2008.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die duikt alleen op tijdens BB, en die is ook al een stukje ouder inmiddels.
Die drie kneuzen die er overblijven gaan niet zo veel presteren zonder Floris.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Nu er 4 nieuwen zijn, kunnen ze die wat mij betreft gewoon weer de bondjes laten samenstellen zoals ze dat eerder al eens deden.
Anders lijken de haaien en de vossen nagenoeg hetzelfde te worden.
Die is al jaren zichzelf dus ik denk van wel. Sterker nog, hij heeft het aan morgen denk ik bij binnenkomst.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:28 schreef Was-beer het volgende:
Zou Erik dat gele pak ook weer mee hebben?
Floor was niet mijn favoriete speler, toch lag hij altijd wel goed binnen de groep.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Oprotpremie van maar 60.000 euro voor pedante kakmadam Manon dus, niet gegund maar wel lekker opgebokt. En leuk dat Justin nog even blijft, maar ik vrees dat die naar de Haaien gaat samen met die andere 2 idioten die er al in zaten dus zal niet veel veranderen aan de dynamiek ben ik bang.
Erik dus 100% confirmed, zijn stem ken ik uit duizenden. Wordt legendarische TV kan ik zeggen! Ik denk een bondje tussen Robert, Roy, Erik en Maudy incoming.
Die verontwaardigde hypocriete blikken van allemaal bij het bekend maken van Fleuris zijn vertrek. Legendarisch ook weer. Die moeten toch ook denken, yes, yes yes! Kom op.
De 3 Oudjes in de hoek incoming.. elke dag om 06:30h Erik+broodjepindakaas+kopjethee.. en dat de hele cyclusquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Oprotpremie van maar 60.000 euro voor pedante kakmadam Manon dus, niet gegund maar wel lekker opgebokt. En leuk dat Justin nog even blijft, maar ik vrees dat die naar de Haaien gaat samen met die andere 2 idioten die er al in zaten dus zal niet veel veranderen aan de dynamiek ben ik bang.
Erik dus 100% confirmed, zijn stem ken ik uit duizenden. Wordt legendarische TV kan ik zeggen! Ik denk een bondje tussen Robert, Roy, Erik en Maudy incoming.
Daar hebben we bar maar bar weinig van gezien door the lack of STREAMS!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Floor was niet mijn favoriete speler, toch lag hij altijd wel goed binnen de groep.
En als iemand zijn bord niet helemaal leeg at, was het daarna zijn bord.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De 3 Oudjes in de hoek incoming.. elke dag om 06:30h Erik+broodjepindakaas+kopjethee.. en dat de hele cyclus
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben we bar maar bar weinig van gezien door the lack of STREAMS!![]()
Hij loerde altijd naar de borden van de langzaam eters.... met succes , die lepelde altijd de resten overquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als iemand zijn bord niet helemaal leeg at, was het daarna zijn bord.
Je zag hem constant naar dat loeren tijdens de maaltijden.
Er zijn ook situaties waarin ik twijfel aan spontaniteit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Maar ja, voor de relativering zouden streams toch echt wenselijk zijn zodat je ook eens iets anders ziet en je ook goede gesprekken hoort, zoals bij andere RLS's. In plaats alleen maar sensatie. Dan kun je ook dingen van een andere kant bekijken hoe iets gegaan is en dan nog valt er veel te knippen en te plakken, want dat deden ze en doen ze bij andere RLS's zoals BB ook.
Laat hij maar een tijdje daar blijven, ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze Erik niet gelijk die ¤100.000 geven volgende maand komen ze nooit meer van 'm af.. Gratis leven
Dacht ik van Moraima eigenlijk ook, maar die hield het relatief snel weer voor gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze Erik niet gelijk die ¤100.000 geven volgende maand komen ze nooit meer van 'm af.. Gratis leven
Nahh,,dat type verveeld snel, elke dag zeiken over de pietepeuterigste dingen, mekkeren over inkopen, de hele dag iedereen terechtwijzen..quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat hij maar een tijdje daar blijven, ik kijk er naar uit.
Hij matcht wat dat betreft met weinig mensenquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Weet trouwens niet of dat gaat matchen met Robert, maar wie weet.
Die zouden ze eigenlijk nog eens zo gek moeten krijgen, ik mis die gast erg op TV. Ik volg zijn Insta waar hij af en toe wat opzet en dat is hilarisch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt wel leuke tv, maar al die oud-bewoners, al dan niet uit andere programma's, ben ik niet zo'n fan van, hun tijd is al geweest. Maar ja...
En als er dan toch iemand moet terugkomen, laat ze dan Jeff optrommelen.
Het is een betweter.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij matcht wat dat betreft met weinig mensen
Misschien met Roy, net als met die 'opa' in de loods.. ben zn naam kwijt.
Zeker... gezellliiiquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Met Roy kan hij denk ik wel goed en kunnen misschien zich aan elkaar optrekken.
Hééquote:Op woensdag 11 juni 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
OMG OMG OMG neeeeeeeeeeeeee Erik komt terugVoor de eerste keer blij dat er geen livestreams zijn, want dat kan ik echt niet meer aan, dat ze heel de dag hem volgen door zijn eigenzinnigheid.
En met eigenzinnigheid omschrijf ik het netjes of zo
Ik zou livestreams echt nog niet uitsluiten. Er komen veranderingen aan per juli als de uitzendingen langer worden, mogelijk met streams!quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
OMG OMG OMG neeeeeeeeeeeeee Erik komt terugVoor de eerste keer blij dat er geen livestreams zijn, want dat kan ik echt niet meer aan, dat ze heel de dag hem volgen door zijn eigenzinnigheid.
En met eigenzinnigheid omschrijf ik het netjes of zo
Ja lijkt me logisch, langere uitzending met streams.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou livestreams echt nog niet uitsluiten. Er komen veranderingen aan per juli als de uitzendingen langer worden, mogelijk met streams!
Hey schat (zoals fred van leer het zegt)quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
HééIk heb dat EJVL niet lang genoeg gevolgd. Ik zie wel potentie
Ik weet van de geruchten en zat stiekem van binnen te juichen maar als we nu echt streams gaan krijgen met Erik erbij dan weet ik het nog niet of ik dat wel wilquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou livestreams echt nog niet uitsluiten. Er komen veranderingen aan per juli als de uitzendingen langer worden, mogelijk met streams!
Gaat niet gebeuren die streams. En ik heb wel wat van Eric meegekregen, misschien was ik daarom wel afgehaaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet van de geruchten en zat stiekem van binnen te juichen maar als we nu echt streams gaan krijgen met Erik erbij dan weet ik het nog niet of ik dat wel wil
Ik denk het ook niet, ook al wil ik het wel, maar niet nu met Erik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren die streams. En ik heb wel wat van Eric meegekregen, misschien was ik daarom wel afgehaakt
Denk het echt niet, de kijkcijfers zijn dik in orde, met 2 reclameblokken, dus is er geen behoefte om livestreams te starten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op social media kom je dan weer mensen tegen die zich hebben aangemeld maar nooit wat terug hebben gehoord/niet uitgekozen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's dus wel een teken dat er weinig mensen zich inschrijven voor zo'n show
Ze moeten dus een klein groepje mediageile mensen rehashen?
Ja dat is de casting, je ziet dat aan Roy. Fijn dachten ze een wat oudere man in de toko. Maar ik denk dat ze zich daarin hebben vergist.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Op social media kom je dan weer mensen tegen die zich hebben aangemeld maar nooit wat terug hebben gehoord/niet uitgekozen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |