Daar helpen de spelen ook niet aan meequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, nu wint altijd degene die geluk heeft, maakt die spellen wat zinloos en zwaar oninteressant om naar te kijken.
Dit systeem is fraudegevoelig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol, de regie bepaalt welke code juist is, ongeacht welke de deelnemers pakken hoor.
Inderdaad. Dan zit je te kijken hoe iemand machtig snel een kuttoren bouwt, die dan vervolgens alleen maar foute codes heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar helpen de spelen ook niet aan mee
Wie was dat ook weer?quote:
Die hele lange autistische manquote:
O nee help pppffffquote:
Ja autistisch was die manquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hele lange autistische man
Kaal
Likte alles af
Ik zag al een foto voor komenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaal
Likte alles af
Een TransMensje? ook leuk voor Justinquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen kippenhok wordt ..
Dat was absoluut zijn stem die ze in de loods te horen kregen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef DilanoNirvana het volgende:
Erik van ejvjl mag van mij wel komen, maar het was niet zijn stem.
Ah de extentions zijn weer uit de kast gehaaldquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik toch liever Erik van DGK, die mis ik hier trouwens al een tijdjequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaal
Likte alles af
'T Mannetje , ja dat was toen best wel een relkutjequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie ik toch liever Erik van DGK, die mis ik hier trouwens al een tijdje
Samen met Huub was het gillenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'T Mannetje , ja dat was toen best wel een relkutje
Die duikt alleen op tijdens BB, en die is ook al een stukje ouder inmiddels.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie ik toch liever Erik van DGK, die mis ik hier trouwens al een tijdje
Da's dus wel een teken dat er weinig mensen zich inschrijven voor zo'n showquote:
Huh een blonde Manon ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kan toch? Ze had eerst ook een A-cup...quote:
Er is nou eenmaal een groep die graag op tv wil komen en die weten ze wel te vinden. Denk dat het wel een leuke aanvulling is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's dus wel een teken dat er weinig mensen zich inschrijven voor zo'n show
Ze moeten dus een klein groepje mediageile mensen rehashen?
Erik heeft gelijk, gratis kost en inwoning, en de handel in ledlampen moet inmiddels al geen moer meer opleverenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is al vanaf het begin zo. Van de 19 keer dat er nieuwe mensen binnen kwamen, zaten er slechts 4x geen 'bekende kaartenbakkers' bijquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door spapaars op 11-06-2025 21:11:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |