Klopt, zinloos stukje irritatie inbouwen, het gaat natuurlijk om de Emo_tv achteraf.. zie ook de vorige cyclusquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:04 schreef spapaars het volgende:
Domme code stelen, je weet vooraf toch niet welke de juiste is.
Degene met de winnende codequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
omg, kut werkmeetings! Bijna hele finale gemist!
Wie er er aan het winn0n?
Ikkequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
omg, kut werkmeetings! Bijna hele finale gemist!
Wie er er aan het winn0n?
Dan had de helft niet gewonnenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon zoals de finale van EJVJL; beiden tegelijkertijd dezelfde reeks spellen spelen waarvan de laatste iets van een som is. De uitkomst is dan de code, wie hem het eerst heeft, wint.
Dan is het echt een strijd in plaats van dit domme geluksspel.
Als snap ik dat sommige winnaars uit het verleden dan kansloos geweest zouden zijn, maar goed, dat is nou eenmaal het spel.
O dat valt tegenquote:
Dat zegt hij toch? DAT IS NOU EENMAAL HET SPEL!quote:
Dan wint altijd degene die het best kan optellen, en rekenen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon zoals de finale van EJVJL; beiden tegelijkertijd dezelfde reeks spellen spelen waarvan de laatste iets van een som is. De uitkomst is dan de code, wie hem het eerst heeft, wint.
Als snap ik dat sommige winnaars uit het verleden dan kansloos geweest zouden zijn, maar goed, dat is nou eenmaal het spel.
Is wel een mooie hoor. Met zo'n deksel, en een kraantje voor je tuinslang.quote:
Persoonlijk vind ik 10 spellen waarbij alle codes theoretisch door één persoon gewonnen kan worden.. dát is pas strijdenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Klinkt als zijn levenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Justin is niet zo goed met ballen
Ow, nou ineens wel
Oh nee, toch niet
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 10 spellen waarbij alle codes theoretisch door één persoon gewonnen kan worden.. dát is pas strijden
Nou ik zou geen geld uitgeven aan foto shoots, het is niet een knapperd, plus 160 cm schoon aan de haak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
Vinden jullie Justin ook niet net een egel zo
Dat weet hij ook, daarom wil hij het zelf bekostigen, best zielig wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou geen geld uitgeven aan foto shoots, het is niet een knapperd, plus 160 cm schoon aan de haak.
En zangles zou ik ook niet beginnen als ik hem wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou geen geld uitgeven aan foto shoots, het is niet een knapperd, plus 160 cm schoon aan de haak.
Ik zei niet dat het een éérlijke cagefight moest zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan melden alleen gorilla's zich voor deelname.
Er zal toch ooi wel iemand tegen hem gezegd hebben dat hij daar niet voor geschikt is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weet hij ook, daarom wil hij het zelf bekostigen, best zielig wel.
hoop dat Manon wintquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag hopen dat Justins laatste code de goeie is
Waarschijnlijk wel maar daar zal hij niet naar geluisterd hebben. Maximale inzet op zang, model en wie weet helpt de nieuwe show(achter)naam nog wel mee. Uiteindelijk weet je wel dat dit niet echt iets gaat worden. Maar volg je dromen zeggen ze vaakquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal toch ooi wel iemand tegen hem gezegd hebben dat hij daar niet voor geschikt is.
Jij, jij zelf nog net!quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal toch ooi wel iemand tegen hem gezegd hebben dat hij daar niet voor geschikt is.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, Justin had nog nooit ballen aangeraakt kennelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
Er is er 1 die nooit met blokjes heeft gespeeld.
Geen Florisquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:23 schreef spapaars het volgende:
Blijft zo weinig over voor Justin.
Maar dat hebben we eerder ook gezien, en raad eens wie er won.
Tja, nu wint altijd degene die geluk heeft, maakt die spellen wat zinloos en zwaar oninteressant om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan wint altijd degene die het best kan optellen, en rekenen.
lol, de regie bepaalt welke code juist is, ongeacht welke de deelnemers pakken hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Zelf mogen ze de code niet pakken, stel je voor dat de eerste meteen goed is, dat willen ze niet.
Erik komt voor hem in de plaatsquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
Ow kan die mark ook alsjeblieft vervangen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |