Dan voelt hij zich wel veilig bij je.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja klopt, meestal ligt hij stijf tegen mij aan.
Ik wil de hond niet tegenkomen die ik kwijt moet raken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mental note: ik moet ongeveer 1 Ambar afvallen.
Hij luistert prima hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik kan je nu al zeggen dat het nooit gaat luisteren @:ieniminiemuis
Vreemd he, zou er ooit iets gebeurd zijn?quote:
Dat is alleen maar mooi meegenomenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil de hond niet tegenkomen die ik kwijt moet raken.
boerboeltje per jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil de hond niet tegenkomen die ik kwijt moet raken.
Podengo Portugesquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi meegenomen
Wat voor ras is het eigenlijk, komt mij helemaal niet bekend voor
Oke, geen wonder dan dat ik ze nooit gezien hebquote:
Met een laptop gezellig samen buiten gaan zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hilarisch. Hij wil buiten liggen, heeft vrije toegang tot het balkon, maar vind het niet leuk dat ik achter de computer zit en niet met hem mee ga. Dus hij komt steeds weer om het hoekje kijken waar ik ben.
Ik laat het hem maar even uitzoeken zodat hij zelf rust vindt.
Ja dat kan je volgens mij ook het beste doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hilarisch. Hij wil buiten liggen, heeft vrije toegang tot het balkon, maar vind het niet leuk dat ik achter de computer zit en niet met hem mee ga. Dus hij komt steeds weer om het hoekje kijken waar ik ben.
Ik laat het hem maar even uitzoeken zodat hij zelf rust vindt.
Ik probeer er ook een beetje in te krijgen dat ik er wel ben, maar niet altijd naast hem zit. Maar aan het geluid te horen vermaakt hij zich prima buiten. Geen idee wat hij aan het doen is, maar het klinkt wild.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een laptop gezellig samen buiten gaan zitten.
capslock stuk?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:31 schreef Paul het volgende:
FREE FREE PALESTINE![]()
FREE FREE PALESTINE
![]()
FREE FREE PALESTINE
![]()
Ga weg.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:31 schreef Paul het volgende:
FREE FREE PALESTINE![]()
FREE FREE PALESTINE
![]()
FREE FREE PALESTINE
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik kan je nu al zeggen dat het nooit gaat luisteren @:ieniminiemuis
beter dan een slipjequote:Op woensdag 11 juni 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft volgens mij een slipper te pakken
Heel je balkon geslooptquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik probeer er ook een beetje in te krijgen dat ik er wel ben, maar niet altijd naast hem zit. Maar aan het geluid te horen vermaakt hij zich prima buiten. Geen idee wat hij aan het doen is, maar het klinkt wild.
He bahquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:31 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Luistert ook niet. Ik wil haar echt naar vivi-sectie of het asiel.
gezelligquote:
Hoe ver is dat lopen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gezellig![]()
17700 want naar station lopen en terug
Ah een beste stuk nog dusquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik langs de kinderboerderij ga 4 km
Vers vlees halen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik langs de kinderboerderij ga 4 km
Hoeveel stappen?quote:
Netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |