De Palestijnen hebben niet eens controle over wanneer ze hun eigen huis in mogen of uit kunnen. Laat staan bedrijvigheid uitvoeren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben de volledige controle over delen van de Westelijke Jordaanoever en hadden de volledige controle over de interne Gazastrook. Het zijn beleidskeuzes, niet de schuld van Israël. En deze vraag staat nog voor je open:
[..]
[..]
Israëliërs zijn witte blanke Europeanen?
Ah, dat is dan erg raar in gebieden die volledig onder Palestijns bestuur stonden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben niet eens controle over wanneer ze hun eigen huis in mogen of uit kunnen. Laat staan bedrijvigheid uitvoeren.
Daarom moeten we Hamas verslaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben niet eens controle over wanneer ze hun eigen huis in mogen of uit kunnen. Laat staan bedrijvigheid uitvoeren.
Die vrouw moet toch de tijd van haar leven hebben op deze leeftijd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Orgel Joke.![]()
Paaspop, Jera on Air, Zwarte Cross. Volgend jaar Pinkpop?
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Geen idee, maar hou die vlaggen lekker thuis.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:13 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gezien het sentiment van de afgelopen maanden toch wel hele opvallende beelden van Tomorrowland, desalniettemin fantastisch om te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar een verklaring hierachter. Wat zorgt er nu voor dat er op bijvoorbeeld de Zwarte Cross artiesten hun optreden cancelen, bij Glastonbury een zee aan Palestijnse vlaggen te zien is, maar hier allemaal Israëlische vlaggen. Trekt Tomorrowland dan een totaal ander soort publiek?
[ twitter ]
[ twitter ]
Op Tomorrowland komen echt mensen vanuit de hele wereld naar toe, tot aan Canada en Colombia.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:13 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gezien het sentiment van de afgelopen maanden toch wel hele opvallende beelden van Tomorrowland, desalniettemin fantastisch om te zien. Ik ben ook wel benieuwd naar een verklaring hierachter. Wat zorgt er nu voor dat er op bijvoorbeeld de Zwarte Cross artiesten hun optreden cancelen, bij Glastonbury een zee aan Palestijnse vlaggen te zien is, maar hier allemaal Israëlische vlaggen. Trekt Tomorrowland dan een totaal ander soort publiek?
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat zou kunnen inderdaad. Ik ben verder geen kenner van festivals, vandaar ook de vraag.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:
Denk dat de mensen die daar dure tickets voor kopen vaak fan zijn van die artiesten
Is dat bij Glastonbury ook niet het geval dan?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op Tomorrowland komen echt mensen vanuit de hele wereld naar toe, tot aan Canada en Colombia.
En vaak staan duel met hun eigen vlaggen te zwaaien
Type publiek is anders. Tomorrowland is house/trance/dance. Glastonbury is Groenlinks volk. En geldt voor beide festivals -> 0,0001% die er staat wilt op deze manier z'n punt maken. Triest volk.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Ik ben verder geen kenner van festivals, vandaar ook de vraag.
[..]
Is dat bij Glastonbury ook niet het geval dan?
Als zulk soort evenementen ook al een politiek karakter gaan krijgen moet je niet raar opkijken als daar de volgende keer een joekel van een aanslag plaats gaat vinden. Er hoeft maar 1 mafkees te zijn die zich volhangt met explosieven en zich midden in het publiek opblaast en je hebt potentieel honderden doden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:13 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Als organisatie zou ik dit soort vlaggen nu gewoon keihard verbieden, of het nou Israël of iets anders is, je dondert maar lekker op met politieke statements op een muziekfestivalquote:Op zondag 20 juli 2025 14:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als zulk soort evenementen ook al een politiek karakter gaan krijgen moet je niet raar opkijken als daar de volgende keer een joekel van een aanslag plaats gaat vinden. Er hoeft maar 1 mafkees te zijn die zich volhangt met explosieven en zich midden in het publiek opblaast en je hebt potentieel honderden doden.
lijkt me welquote:Op zondag 20 juli 2025 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Ik ben verder geen kenner van festivals, vandaar ook de vraag.
[..]
Is dat bij Glastonbury ook niet het geval dan?
Nou je hebt maar een stuk of 10 die hard israelis nodig met grote vlaggen en het ziet er al snel indrukwekkend uit op een main stage.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:13 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Voortaan altijd orgel Joke doen, die is ook niet pro-Palestina of Pro-Israel vermoed ik.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw moet toch de tijd van haar leven hebben op deze leeftijd.Joke
Ik wel. Bij Paceshifters, Madness en Chef'Special statements gezien over Gaza. En nog ergens een Palestijnse vlag gezien dat een band had hangen op het podium.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:57 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nou je hebt maar een stuk of 10 die hard israelis nodig met grote vlaggen en het ziet er al snel indrukwekkend uit op een main stage.
Op de zwarte cross heb ik helemaal geen vlag gezien, omdat het men daar idd aan hun reet zal roesten en ze daar gewoon bier willen drinken en willen feesten.
Ik denk dat het gros van al die vlaggen daar helemaal geen statement zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als organisatie zou ik dit soort vlaggen nu gewoon keihard verbieden, of het nou Israël of iets anders is, je dondert maar lekker op met politieke statements op een muziekfestival
Gebeurt altijd op grote festivals die internationaal bekend zijn. Mensen komen van over de hele wereld en nemen hun vlaggen mee. Omdat er nu toevallig de Israëlische vlag wappert is het een gevoelig topic.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geen idee, maar hou die vlaggen lekker thuis.
Niks, alleen pali-wappies gaan er slecht op.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als organisatie zou ik dit soort vlaggen nu gewoon keihard verbieden, of het nou Israël of iets anders is, je dondert maar lekker op met politieke statements op een muziekfestival
Net zoveel als alle andere landenvlaggen bij een concert (tenzij eurovisie). Ik vind het er niet bijhoren.quote:
Kom jij niet uit Amsterdam? Hang er daar maar eens een aan de reling van je balkon...kun je lachen.quote:
En daar is zo´n festival voor.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:57 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nou je hebt maar een stuk of 10 die hard israelis nodig met grote vlaggen en het ziet er al snel indrukwekkend uit op een main stage.
Op de zwarte cross heb ik helemaal geen vlag gezien, omdat het men daar idd aan hun reet zal roesten en ze daar gewoon bier willen drinken en willen feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |