SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Herkenbaar met dat niet te veel kracht willen zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende: Ik zorg weer voor de katten van de buren. Sta ik weer half te kokhalzen boven die kattenbak. Nu hebben ze een of andere chique waterbak met een fonteintje erin, maar dat ding moet dus wel even schoongemaakt worden en het water moet worden ververst. Geen idee hoe vaak. 'Is heel makkelijk' staat er in het briefje. Handleiding lag erbij. Half uur bezig geweest. Maar ik durf ook niet te veel kracht te zetten op die onderdelen uit angst dat ik iets mol
En er zit een sensor op zodat hij aanslaat zodra er beweging is, maar nu ging hij eerst niet uit want die katten waren helemaal van 'omigod wat ben je aan het doen waarom is dat water interessanter dan ik' dus die liepen er steeds omheen. Maar hij deed het. Tering.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
Misschien moet ik ook maar gras gaan eten
kun je dat in een taart verwerken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
Misschien helpt het wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
En hoe vaak moet daf ding dan worden schoongemaakt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk bij zulke dingen dan 'zet er even voor de oppas gewoon weer een waterbak neer zoals eerst'
Hij had het gras er al weer uit gegooid. Dus dat scheeltquote:
Ik kan ook wortel, pastinaak, courgette of bietjes in (zoete) taart verwerken, dus wellicht gras ook welquote:
In hun briefje staat 'af en toe'.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe vaak moet daf ding dan worden schoongemaakt?
Hadden ze dat dan niet even zelf kunnen doen vlak voor ze weggingen en dan weer als ze terugkomen?
Tnx AIquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De taaie grasvezels zijn moeilijk te verteren voor het menselijk spijsverteringsstelsel, wat kan leiden tot ongemak.
Hopelijk komt z'n maag zo weer tot rust.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij had het gras er al weer uit gegooid. Dus dat scheelt
Dat is een ander soort grass.quote:
Ahjaquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hun briefje staat 'af en toe'.Ze blijven best lang weg, dus het lijkt me wel fris als ik dat tussendoor even een paar keer doe. Vooral al dat haar uit het filter vissen.
Zet dat ding aan de kant en vul een schaaltje oid.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk bij zulke dingen dan 'zet er even voor de oppas gewoon weer een waterbak neer zoals eerst'
Een snerttaart?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
Oja ik zag laatst een recept voor een taart met doperwten. Die moet ik ook nog proberen
Ik zie ook nog wel gebeuren dat de accu leegraaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zet dat ding aan de kant en vul een schaaltje oid.
Af en toe. Ja, wanneer is dat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hun briefje staat 'af en toe'.Ze blijven best lang weg, dus het lijkt me wel fris als ik dat tussendoor even een paar keer doe. Vooral al dat haar uit het filter vissen.
Hij is gewoon een beetje angstig enzo dus dat slaat denk ik op zijn maag.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk komt z'n maag zo weer tot rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |