Ja maar je snapt dat er mensen zijn die bacon lekker vinden? Je kunt je inleven in anderen? Je weet dat niet elke uitspraak om jou draait?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen moslim en ik vind bacon vies.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vingerhoedje.
Genoeg voor een Shetland pony
Maar ze reageert op iemand die zich letterlijk niet in kan leven in mensen voor wie bacon niet hoeft?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je snapt dat er mensen zijn die bacon lekker vinden? Je kunt je inleven in anderen? Je weet dat niet elke uitspraak om jou draait?
Maar zij voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ze reageert op iemand die zich letterlijk niet in kan leven in mensen voor wie bacon niet hoeft?
Scherp.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ze reageert op iemand die zich letterlijk niet in kan leven in mensen voor wie bacon niet hoeft?
Ik kan me wel voorstellen dat anderen hier anders over denken. En dat de post over bacon niet om mij draait.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:12 schreef rival het volgende:
Geen moslim. Bacon is prima maar niet zo bijzonder als sommige mensen je doen denken.
@:CL
Ik kan me wel voorstellen dat anderen hier anders over denken. En dat de post over bacon niet om mij draait.
Deze dame weet.quote:
Grote disclaimer:quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat anderen hier anders over denken. En dat de post over bacon niet om mij draait.
Moet dat nu bij iedere post vermeldt worden?
Ik lust dit niet dus het is geen goede combi.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Bacon en kaas of bacon en ei is sowieso een goede combi.
Jij mag het zeggen aangezien de wereld om jou draait.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust dit niet dus het is geen goede combi.
Kijk, zo dus.
Lolquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, zo dus.
Klopt. Ik ben het licht van het leven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen aangezien de wereld om jou draait.
Ah, ging je spekradar af?quote:
Alles moet je vermelden, nuanceren, uitleggen en indammen als je niemand wilt triggeren hierquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet dat nu bij iedere post vermeldt worden?
Nee. /squote:Op woensdag 11 juni 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je snapt dat er mensen zijn die bacon lekker vinden? Je kunt je inleven in anderen? Je weet dat niet elke uitspraak om jou draait?
"dus ik vindt het geen goede combo"quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, zo dus.
Hele dagtaak aan. Ga ik niet aan beginnen hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Alles moet je vermelden, nuanceren, uitleggen en indammen als je niemand wilt triggeren hier
Ik zie het probleem niet. Als we niet op elkaar mogen reageren houdt het snel op op een forum. En als het nog kan zonder elkaar af te zeiken blijft het nog leuk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |