Poeh, dat zou best kunnen, maar ik weet nog wel dat je dankzij mij helemaal verslaafd raakte aan "That's All" van Genesisquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:57 schreef Anneloos het volgende:
Ik had Flammkuchen voor lunch. Was nom.
In ander nieuws @:Drizzt_DoUrden Fire Water Burn blaast door de speakers. Volgens mij heb jij mij die ooit voor het eerst laten horen of ben ik in de war?
Wraps met krokante kip zoete paprika honing mosterdsaus sla en pijnboompittenquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Goorlelquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
Spaghetti met geraspte kaas
Stokbrood 1/4de kruidenboter 2/4de hagelslag met boter en kaas. 1/4de pindakaas.
Opmerkelijke combinatie, maar ok.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
Stokbrood 1/4de kruidenboter 2/4de hagelslag met boter en kaas. 1/4de pindakaas.
Welk stukje val je over?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opmerkelijke combinatie, maar ok.
Dat zou heel goed kunnen, lekker nummertjequote:Op woensdag 11 juni 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Poeh, dat zou best kunnen, maar ik weet nog wel dat je dankzij mij helemaal verslaafd raakte aan "That's All" van Genesis
Interessante reactie. Ik volg het verband nog niet helemaalquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerika is zo erg nog niet buiten Trump...........
Bekijk deze YouTube-video
Geen plakjes?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
Frietjes dippen in champignonsaus of pepersaus is goden combi though.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:36 schreef Roesjesjager het volgende:
Was laatst in een restaurant waar je frietjes als bijlage kreeg, bij de champignon saus tagliatelle.dat vond ik pas een vreemde combinatie.
Een verband en/of logica zoeken in posts van Tongquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Interessante reactie. Ik volg het verband nog niet helemaal![]()
Self Esteem is de klassieker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Minder bekend mee. Welk nummer moet ik luisteren?
I Wanna Be Sedatedquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Minder bekend mee. Welk nummer moet ik luisteren?
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Frietjes dippen in champignonsaus of pepersaus is goden combi though.
Ook een heerlijk nummertjequote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
I Wanna Be Sedated
Uit de film Idle Hands (waar ook Jessica Alba bekend door werd boh)
Is geen pokemon theme songquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
I Wanna Be Sedated
Uit de film Idle Hands (waar ook Jessica Alba bekend door werd boh)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |