Gisteren sinds lange tijd ook weer eens pizza op. Met alles er op en er aan. Natuurlijk veel plakken kaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:55 schreef Roesjesjager het volgende:
Pizza salami met champignons en paprika. Uiteraard met plakken kaas.
Ik mot heel die Advocaat niet. Conservatieve anti-voetbal Jodukus. Tevens zonder een greintje humor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 02:21 schreef 3rr0r het volgende:
Dick met een wegwerpgebaar richting de vrouwelijke scheids bij Curacao - El Salvador na een gele kaart @:tong80
(Gold Cup)
Netjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:35 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1460 3/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
1256 4/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen @:scrummie @:GGMM @:Wereldgozer
Veldwachter @GGMM en hulpje @onlogisch worden altijd een beetje krampachtig als er een vrouw meepost.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:onlogisch buigt direct onder opperbevelhebber @:ggmm
Check dit @:rambodirk
Pasta Pesto met kipquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Ik had dit ook op de planning staan. Totdat ik erachter kwam dat Onlo jr. nergens te bekennen is. Nu maar een pizza besteld en dat jong kijkt maar wat hij vreet.quote:
Die @klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @shmoopy en Hermien?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:31 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:klaasweetalles is uit in NWS boys.
klaasweetalles in NWS / Conflict Israël - Iran #40
Klaas is een product van VBL en Feyenoord.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die @:klaasweetalles jongens is dat nu een product van dat avontuurtje tussen user @:shmoopy en Hermien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |