Ohh dat is naarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Finland-Polen ligt stil door een medisch noodgeval op de tribune
Bij dezen gecorrigeerd, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Het werd 11-0 tegen San Marino commentator, niet 10-0
Gelukkig lezen ze mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij dezen gecorrigeerd, waarvoor dank.
Nigel de Jong schopte tegen zijn tegenstander, niet tegen de keeper.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zei laatst in een pubquiz: "Dat is Nigel de Jong", terwijl het Donyell Malen was. Vanavond betaalt Donyell de fout een beetje terug en vind ik hem wel weer ok.
Niet onverdienstelijk ook, met alleen een gele kaart.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nigel de Jong schopte tegen zijn tegenstander, niet tegen de keeper.
Dat kan enthousiasterquote:
KAMPIOENEquote:
Het is bij het scheidenn vann de markt, Mickey van de Venn, kijk daar heeft u hem, die nog eens het net doet bollenn.quote:
Ik kwam het dichtstbijquote:
Nee maar dit is echt wel een leuk Nederland hoor, dat hele gezapige is een stuk minder dan het lang geweest is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik had niet verwacht dat Nederland er zo veel zin in zou hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:50 schreef Momo het volgende:
Kunnen we de 8 punten van Miriana Conte overtreffen? #kutserveren
Ik ook niet. Ik had een heel moeizame wedstrijd verwacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik had niet verwacht dat Nederland er zo veel zin in zou hebben.
Schandalig!! Einde van een tijdperk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:51 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen verliest Engeland thuis met 1-3 van Senegal.
Hihihihiquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:51 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen verliest Engeland thuis met 1-3 van Senegal.
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haalt het je heel erg uit je concentratie ja?
Jij nooit last van?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haalt het je heel erg uit je concentratie ja?
Niet? Heb ik het dan verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |