Ik ben bang dat ik het belangrijke nieuws over Katwijk, waar je het over hebt, gemist heb.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je van het een aanstoot nemen en het ander niet, beide scheren 1 groep mensen over 1 kam.
Nee, je komt over als een links iemand, dus dan heb je wat gezegd over Katwijkers en dan scheer je dus iedereen over een kam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het belangrijke nieuws over Katwijk, waar je het over hebt, gemist heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor ons vast wel wat voorbeelden uit elk Latijns Amerikaans land minstens 2 om je punt concreet te maken waarom het allemaal gevaarlijk tuig is.
Ps de moordratio is in sommige Latijns Amerikaanse landen zelfs lager dan in de VS.
Catwick South-Central😱quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Katwijkers?Is Katwijk ook een wijk van L.A.?
Jouw sterkste punt is voornamelijk persoonlijke aanvallen ervaar ik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik merk al dat inhoudelijk zijn je sterkste punt is...
Case in point.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, je komt over als een links iemand, dus dan heb je wat gezegd over Katwijkers en dan scheer je dus iedereen over een kam.
Snap je?
Ook mooi om te zien dat je steeds mij beschuldigd van dingen die je zelf ook doet. Wat dat betreft zijn we broeders, nietwaar?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jouw sterkste punt is voornamelijk persoonlijke aanvallen ervaar ik.
Dat is hun eigen probleem, niet dat van de VS. Dan moet men maar proberen op een legale manier het land binnen te komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bent in ieder geval heel goed in het over 1 kam scheren van miljoenen mensen.
[..]
Dit zijn mensen die juist de "shitholes" waar ze vandaan komen proberen te ontvluchten omdat ze daar geen kans hebben een beter leven op te bouwen. En nee, criminelen vallen daar naatuurlijk niet onder.
En tevens zijn veel Latijns Amerikaanse landen juist "shitholes" geworden mede vanwege het gedrag van de VS in die contreien de afgelopen honderd jaar.
Citeer mijn persoonlijke aanvallen even wil je.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien dat je steeds mij beschuldigd van dingen die je zelf ook doet. Wat dat betreft zijn we broeders, nietwaar?
Ik heb gewoon glasvezel thuis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef nostra het volgende:
Katwijk is met mijn TAT-14 kabel wel één van de drie Nederlandse locaties die als potentieel terroristisch aanslagdoelwit gezien wordt door de Amerikanen, dus rustâgh.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Citeer mijn persoonlijke aanvallen even wil je.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onzin opmerking van iemand die graag doet alsof die niet hokjes denkt maar dit toch steeds niet kan laten.
'Demonstreren' tegen de uitzet van illegale migranten door een winkel gerund door migranten te willen plunderen.quote:
Een reactie op een persoonlijke aanval ja.quote:
En het meest bizarre is dat mensen hier je willen doen geloven dat ze dit doen door Trump lol.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Demonstreren' tegen de uitzet van illegale migranten door een winkel gerund door migranten te willen plunderen.
Logisch weer.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 02:16 schreef Barbusse het volgende:
Het is duidelijk dat de meeste voorstanders van het 'keihard aanpakken van dit tuig' het ook gewoon leuk vinden om te zien. De opkomst van autoritair fascisme via een live stream.
En maar klappen. Totdat ze voor jou komen.
Wat voor een nihilist ben je dan wel niet.
Nadat je eerst stelde dat 'jullie' Katwijkers over 1 kam scheren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En het meest bizarre is dat mensen hier je willen doen geloven dat ze dit doen door Trump lol.
Tja, dat is hoe men rolt in bepaalde kringen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En het meest bizarre is dat mensen hier je willen doen geloven dat ze dit doen door Trump lol.
Wat verkoop je hier nou voor een onzin.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat is hoe men rolt in bepaalde kringen.
Rellen en plunderen mensen moeten vooral maar niet worden aangepakt, want het aanpakken van zulke mensen zorgt voor meer escalatie. Het doet denken aan het argument dat het elimineren van terroristen alleen maar voor meer terroristen zorgt.
Ach, dit weten we toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij was het type dat dit soort zaken ten tijde van de corona pandemie liep aan te juichen. En deze corona protesten waren daadwerkelijk vredevol. En nu worden antifa mensen die wederom alles slopen aangepakt en dan gaan janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |