Veel te rustig eigenlijk voor mijn, bruis nu helemaal van de energiequote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Lekker genoten van je rustige weekend
O heb je dat weerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Veel te rustig eigenlijk voor mijn, bruis nu helemaal van de energiefijne avond
Ieni vindt het geweldigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan jij ook ff relaxen..
Hoe vindt ze het?
Nou sta in daar ook een keer op 1quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Hier stond je al 1 Lovely, kan je zien met hoe weinig posten men nu al op 1 staat
[ afbeelding ]
Heeft die mevrouw niet een handdoek of tshirt met haar geur eraan bij jou gelaten? Om het gemis wat minder te maken ...quote:
Nee, maar ik denk dat het gemis snel over is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft die mevrouw niet een handdoek of tshirt met haar geur eraan bij jou gelaten? Om het gemis wat minder te maken ...
En al op sinds vanochtend 4 uur onze tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Beestje is bek-af van alle indrukken denk ik ...
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Beestje is bek-af van alle indrukken denk ik ...
Dank dank. Het is nog een beetje onwennigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:51 schreef maily het volgende:
In ieder geval
EINDELIJK IS AMBAR BIJ ZIJN NIEUWE BAZINNETJE![]()
Veel geluk samen @:ieniminimuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |